Spring naar bijdragen

zaterdag 6 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn vriendin had gisteren voor me gekookt

had een glaasje rode wijn voor zichzelf op het aanrecht gezet

net naast de stoel waar ik zat.

Heb evengoed even een tijdje naar het glas zitten kijken

zo van 'die eerste slok zal wel vreselijk zuur zijn'

maar opeens herinner ik mij dan weer dat de tweede beter zal smaken

en de rest....

even dacht ik misschien wel 'trek' te krijgen hierdoor

maar het was eigenlijk ook zo weer weg

als ik even bedenk wat de gevolgen daarna voor mij zijn

ben ik toch zo blij dat ik niet meer drink!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, strenge, wijze Jane !

:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present:

Emmaroos! Drie maanden verschil met mij, ik ren je achterna!!

:rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present:

Beseffen jullie wel goed wat we hier allemaal verwezenlijken?! Beseffen jullie wel hoe dapper wij hier allen zijn om deze strijd aan te durven, aan te gaan? En tegelijk nog lieve toffe mensen blijven!

We verdienen hier allemaal in feite om is extra in de bloemetjes gezet te worden!!

:heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was gisteren ook op een feestje, waar iedereen een glas in zijn hand had. Lijkt wel of men zich naakt voelt zonder glas, zo krampachtig houd men dat vast??

Ik zat naast een fles en een zatte fles ook ;-)

Toen dacht ik, laat ik is aan die fles wijn ruiken...Zo zuur, bweek. Of misschien was het wel een hele goedkope. Maar ja, die dronk ik toch ook, omdat nachtwinkels dat nu éénmaal verkopen: dure goedkope brol.

Nee, ik was echt blij met mn beker water, écht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Lavendel. Haha, k zat naast een zatte fles, leuk gevonden.

Ik denk dat het tijd wordt om een ark te bouwen...

Wat een regen, het blijft maar komen.

Maar...hullie zeggen dat vanmiddag de zon gaat schijnen.

Fijn! En vlgd week ook veel zon.

Heb een fijne dag. Meld je als het moeilijk wordt/is.

Er is hier bijna altijd een luisterend oor.

Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff wat anders n.a.v. sommige berichten van gisteravond;

Wie met enige regelmaat een ban krijgt kan zich niet beheersen en leert niet van gemaakte fouten(nog niet).

Ik kan hier alles zeggen, het gaat echter idd wel om de verpakking soms.

Kirk schreef dat je mensen wel afsnijdt van contact. Daar ben ik het mee eens en zouden ze iets op moeten kunnen verzinnen.

En dat geblaat dat 'oude garde' hier niet meer schrijft; In Belgie zegt men; Zever in pakskes'.

Een ieder heeft zijn of haar reden niet meer te schrijven. Die weet ik niet maar ik vind het al te gemakkelijk om te zeggen dat je niet meer schrijft omdat je nix mag zeggen.

In mijn beleving schrijven mensen na verloop van tijd minder of niet meer omdat ze behoefte hebben aan andere dingen.

Bij Tactive werken mensen. Ja, echt waar, MENSEN. En soms worden er fouten gemaakt.

Dat kan. Ik had onlangs dat er een heel bericht van mij verwijderd was. Ik heb daar, weliswaar een boze, mail over gestuurd en kreeg als antwoord terug dat dit inderdaad niet de gewoonte was en men verexcuseerde(?) zich.

Ook daar worden fouten gemaakt.

Dat ik me soms kan verwonderen over wat de één wel kan zeggen blijkbaar en de ander niet op de draad, tja, dat is zo. Moet ik daarom zo'n bericht op het forum zetten dat ik welhaast erom vraag een ban te krijgen? Nee, dat is niet nodig.

Ook ik vraag me wel eens af of sommige gebruikers nu onder een andere naam schrijven. Maar dat is voor mij geen reden dat op zo'n manier op het forum te zetten dat ik er een ban voor zou moeten krijgen. Ik wil dat niet, dus ik doe het niet.

Mijn ervaring is dat ik alles, maar dan ook ALLES kan en mag zeggen mits ik dat op een redelijke manier doe.

En dat ik alles mag zeggen wil niet zeggen dat ik ook alles moet zeggen.

En ja, wat Hannah schreef klopt soms ook. Dingen die eerst wel mogen maar later niet meer en dan hoor je een hele tijd weer nix. Is ook zo. Maar is dat een reden voor een ban of een reden om alsmaar af te geven op Tactive. Volgens mij niet.

Goed, my 2 cents zoals Water zou zeggen.

En ach, jullie weten het he; mijn Mem zegt altijd dat wat ik vind ik dat naar de politie moet brengen...

Ik wil alleen mijn gevoel en idee hier over kwijt. Doe ermee wat een ieder wil.

Live and let live.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam

Dat ik me soms kan verwonderen over wat de één wel kan zeggen blijkbaar en de ander niet op de draad, tja, dat is zo. Moet ik daarom zo'n bericht op het forum zetten dat ik welhaast erom vraag een ban te krijgen? Nee, dat is niet nodig.

Ook ik vraag me wel eens af of sommige gebruikers nu onder een andere naam schrijven. Maar dat is voor mij geen reden dat op zo'n manier op het forum te zetten dat ik er een ban voor zou moeten krijgen. Ik wil dat niet, dus ik doe het niet.


En ja, wat Hannah schreef klopt soms ook. Dingen die eerst wel mogen maar later niet meer en dan hoor je een hele tijd weer nix. Is ook zo. Maar is dat een reden voor een ban of een reden om alsmaar af te geven op Tactive. Volgens mij niet.

.quote>


Ik denk dat het komt dat de een meer mag zeggen dan de ander, omdat er bij Tactive verschillende mensen berichten beoordelen. Ik heb dat zelf ook gehad. Het vervelende vond ik dat ik niet wist waar ik aan toe was. Ik denk dat er duidelijk één lijn getrokken moet worden.

Dat er mensen zijn die onder een andere naam schrijven, tja waarom vraag ik me dan af. Dat snap ik niet. Het komt toch uit want een vos verliest wel z'n haren maar valt door de mand door zijn streken. (het spreekwoord een beetje veranderd) Ikzelf wordt daar toch altijd een beetje onzeker van. Voel dat ik beduveld word.
Mensen die regelmatig een ban krijgen of een eeuwige ban, moeten zich eens achter de oren krabben en daar lering uit trekken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...