Spring naar bijdragen

zondag 7 oktober


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is prachtig weer hier, ik mag zo werken,

tot 14u vanmiddag,

het is een bende in huis,

ik zou eigenlijk eens goed moeten schoonmaken/opruimen,

maar ik heb er zo geen energie voor,

doe echt het hoogst nodige,

had gister cursus, en sávonds een feestje,

dus geen middag slaapje gedaan,

zou nu nog wel uren kunnen doorslapen,

ik snap niet waar anderen die energie vandaan halen,

ik lig nog steeds heel veel op bed,

''normale'' mensen zijn toch ''gewoon'' een hele dag wakker?

ik heb al mijn bloed laten controlleren,

maar dat was goed.

:huh:

of ben ik gewoon lui?

iets met schop onder de bips enzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig (nu ja, gelukkig is niet het juiste woord)

maar het wordt herkend Dinah!

Misschien dat na een jaar de energie terugkeert?

weet iemand dat???

voorheen dronk ik als ik moe werd, en dan kreeg ik me een energie,

maar nu,

we drinken niet :moon::):moon:

ik ga werken,

geniet van jullie dag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

allereerst Bekkie en Fleurtje van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe levensjaar :present::present::present::present::present::present::present::present::present:

ik hoop dat het vliegkippetje weer eens snel online kan komen

haar verplichte vakantie duurt nu wel erg lang vind ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder weinig te melden vanaf dit front

over een uurtje krijg ik hele leuke visite

dus zo maar eens gaan aankleden

want voor ik klaar ben

zijn we zo al een uurtje verder :huh:

evengoed nog een cake gisteravond gebakken

volgens mij is die niet helemaal gelukt

maar dat zullen we straks wel zien

fijne dag allen

gaat hier vandaag wel lukken :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha tante, ik ben vaak rond 4-5 uur wakker

moet dan even naar beneden

en blijf meestal dan even een half uurtje op

maar kruip er daarna maar weer in.

Dus vandaag kwam ik er dan ook pas weer om 9 uur uit

en dat terwijl ik er voor mijn doen best op tijd in lig ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

Zie dat ik de hele nacht ingelogd heb gestaan, terwijl ik als een os geslapen heb. Was ook wel nodig, denacht ervoor was maar kort en onrustig. Ik produceer nogal wat geluid ,s nachts, werd nu gemeten hoeveel en of ik ademstilstandjes had. Nu ik sliep niet lekker met een kastje op mijn, borst, een band op mijn buik, een slangetje in mijn neus en boven mijn lip ook en extra lipje! Oh ja vergeet ik de knijper op mijn vinger! Dinsdag voorlopig eerste uitslag, er moeten nog meer onderzoeken gebeuren. Ik hoopte dat geen alcohol meer drinken ook effect zou hebben op snurken, dat is jammer genoeg niet zo.

B

Ben de laatste weken erg moe, weinig zin om dingen aan te pakken. Heb ik moeite mee, ben liever bezig.

Ga nu echt mar wat doen, man is met zijn dochters een hardloopwedstrijd lopen. 10 km, ik doe het ze niet na.

Tot latersss, fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was maar geintje Kirk, werk zelf volcontinu dus ook vaak op zondag.

Verder moet ieder doen wat hem goed dunkt zolang het een ander niet hindert.

Dus als de Gristelijken niet willen werken, winkelen of plezier maken op zondag is dat hun goed recht maar ze mogen mensen die dat wel willen niet lastig vallen met hun persoonlijke overtuiging.

Leven en laten leven, en als het enigszins kan...met zoveel mogelijk plezier.

Harry heeft gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie van harte gefeliciteerd

:musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light::musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light::musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light::musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light::musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light::musicnote::light::musicnote::heart::light::heart::sun::light::musicnote::present::light::present::light:

Fleur van harte gefeliciteerd

:heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote::heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote::heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote::heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote::heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote::heart::light::light::light::heart::moon::moon::moon::heart::sun::sun::sun::heart::present::present::present::heart::rose::rose::rose::heart::musicnote::musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie zondag iedereen! :present:

Marc :sun:dank je voor het ochtendconcert, staat hier te galmen! Wel een beetje frustreren naast mijn eerste lesjes piano ;-)

Eerste helft van het weekend droog doorgebracht. Maar ik stel vast dat ik écht aan de slag moet met mijn conditie. Gewoon weggezopen. Te vele uren liggend in mijn bed doorgebracht of op een stoel. Hoe jammer, toch!

En inderdaad hoe moe ook ik was, beginnen drinken gaf energie. Heel vreemde chemi. Sta er niet versteld van dat dit maanden duurt eer die uitputtingsslag is hersteld.

Ok, "start-to-run" in de mp3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...