Spring naar bijdragen

zondag 7 oktober


Gast A3

Aanbevolen berichten

Bo.:)

O Nessie wat vreselijk. Denk je dat je je ex. hierin nog een beetje kan steunen of gaat dat niet lukken. Had jij ook veel kontact met haar? Ze moet dan toch een heel zwaar leven hebben gehad anders kun je zo'n moeilijke stap niet nemen.

Sterkte meis.:heart:

Wat leuk Rapelsteeltje, fruit plukken met de kleinkinderen. En morgen een daggie vrij? Rustigaan doen hé? Want dan heb je ook echt het gevoel vrij te zijn.

Navond Jane.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

iedereen weet het voor zich en voor een ander allemaal zo goed, oh zo makkelijk om die borrel niet meer te nemen toch? wat doe je dan als je leven een grote puinbak wordt???? je iemand verliest, weer..... er wordt zo makkelijk gepraat over stoppen enzo.... maar stoppen zoals zij dat deed doet pijn, heel veel pijn, en ja waar blijf je dan tussen je tranen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Ja hoor Rapi, ieder zijn meug.
Maar hoezo dat weten we nu wel, ik heb het daar volgens mij nog nooit over gehad.
Wens je veel plezier, mijn W kijkt er ook naar geloof ik.
Ik bedoel er dus echt niets verkeerds mee.

Maar alla, uitkijken wat ik zeg geloof ik...quote>


Teveel,

We zitten al een tijdje hier he.
Ik ken je inmiddels een beetje:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dacht dat het forum er was voor steun, maar niets minder waar, alleen bezig met je eigen ikkie bahhhhhhhh wat zijn we slim zonder en ff vergeten dat er mensen zijn die door een hel gaan, dacht hier steun te vinden op mijn weg naar minder tot niet meer drinken, jullie reactie's werken averrechts, ja ja goot het zelf door mijn keel toch????? maar dan verlies je ook nog iemand die je dierbaar was, ach nessie gewoon toch niet drinken toch!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Nessie
iedereen weet het voor zich en voor een ander allemaal zo goed, oh zo makkelijk om die borrel niet meer te nemen toch? wat doe je dan als je leven een grote puinbak wordt???? je iemand verliest, weer..... er wordt zo makkelijk gepraat over stoppen enzo.... maar stoppen zoals zij dat deed doet pijn, heel veel pijn, en ja waar blijf je dan tussen je tranenquote>


Nessie, wat een akelig bericht voor jou
Maar je hoort niemand zeggen dat het nu makkelijk is om die borrel nu te laten staan
En als je die borrel nu wel zou laten staan zou je wellicht nog tot steun kunnen zijn voor je ex als hij je nu nodig heeft
Ipv misschien straks ladderzat te zijn
En hoe shit ook, met die borrel krijg je haar helaas niet terug
Ik wens je wijsheid hierbij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nessie wat zou je nu het liefst willen doen? Want je moet je nu toch wel erg eenzaam voelen als je helemaal niemand bij je hebt die je een beetje kan steunen. Lijkt me ontzettend rot voor je.

Wat zou je nu het liefst hebben dat wij voor je doen? Vragen stellen? proberen zoveel mogelijk mee te leven, mee kwaad worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...