Spring naar bijdragen

zondag 7 oktober


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh A3 en tuurlijk dadelijk de rest van het uitgeslapen volk van den Frummelaar.

Lekker doe ff bakkie alleen, zal ff de verse framboze jam pakken, pff die struiken blijven geven :) 2Jaar geleden met 5 kleine plantjes begonnen en nu een haag zeg, ach binnenkort wel weer terug snoeien en wat stekken weghalen, anders kan dadelijk doornroosje zich erin gaan verschuilen ofzo ;)

Nou zeker voor Madeleine een goeie moggeuh , hoop dat je de nacht ook goei ben doorgekomen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoeiemorgen Diesel en A,

Klinkt heerlijk dat ontbijtbuffet, maar zal het bij kopje koffie en stukje cake houden die ik gisteren heb gebakken met de zoon. Was deze keer niet aangebrand :-).

Val telkens in slaap tussen 21h en 22h en ben dan telkens wakker om 06h. Zal ik ook wel te maken hebben dat ik mijn ritme opnieuw moet vinden.

Zo, weer een dagje voor de boeg in het teken van de voetbal voor de zoon en mss deze namiddag naar zee met een vriendin.

Zal maar flink starten met een dagpact

DAGPACT:

Mauro

Wie doet er mee?

Zo wens jullie een fijne en ADB-dag toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Diesel! Als ik niet drink kan ik meestal wel gemakkelijk inslapen en dan ook doorslapen. Ik probeer dan ook om gedurende de dag zo veel mogelijk bezig te zijn met van alles en nog wat.

Opruimen en poetsen, want door mijn chaotische persoonlijkheid liggen al mijn spullen in het rond waardoor ik constant bezig ben met opruimen.

Maar dat geeft me dan telkens ook wat te doen.

Wanneer ik drink, ligt dat anders. Dan kom ik wakker op het zogenaamde leveruurtje en lig dan uren te draaien waardoor ik overdag als een zombie erbij loop...

Gisterenochtend wel een heel leuke ervaring gehad. Ik kwam wakker en dacht dus echt dat ik een kater had. Tot ik besefte: jeetje, dat kan helemaal niet want drink niet meer.

Was heel bevrijdend :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjah druiven , kiwi's en vijgen hier ook nix hoor A3 en bessen nog te weinig en idd die prooi voor de vogels, trouwens kersen ook :(

de druiven hadden iets dit jaar en ik had er chia voor gezaaid, maar dat werdt een beetje te hoog :(

Dus doen we het idd maar met de frambozen, ach als die eenmaal aanslaan kan het dus hard gaan A3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Vandaag twee jarigen dus

Bekkie, van harte en een fijne dag gewenst.

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::)

Fleurtje, een hele dikke knuffel voor je.

Vorig jaar was voor het eerst dat je weer blij kon zijn met je verjaardag.

Ik hoop dat je dit jaar superblij bent vandaag, en ik hoop dat vandaag de eerste dag is van een grandioos nieuw jaar voor jou.

:heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart::):sun::rose::heart:

Zo, en nu eerst een grote bak koffie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...