bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Coooothjeeeee Sterkte meis. Lenie fijn te horen dat je vriendin er vrede mee heeft. Ik hoop dat jij die rust nu ook kan vast houden. Heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? En kun je wel wat eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemiddag gefrummelde Ik word zometeen opgehaald door mijn zus met de auto en eindelijk sinds 18 sept ga ik mij weer eens proberen in de buitenwereld te begeven misschien even klein stukje boulevard bij het strand of gewoon even winkelcentrum maar in ieder geval er even uit, yes!! Frisse lucht zal me absoluut goed doen het bank en bed heb ik nu wel eens gezien eerlijk gezegd. Soms heb ik het ook wel even gehad met het forum ik heb wel geleerd om gewoon ook dingen over te slaan niet meer te reageren zeker op postings als 'bek op het stuur' (vooral bij oudgediende bemerk ik bij mezelf) krijg ik namelijk tegenwoordig bijna de neiging om te gaan roepen 'hoeveelste kunstgebit dit al??':D Ik pik eruit wat ik eruit wil pikken de rest mag een andere iets mee doen, of niet dit forum heeft mij niet alleen een alcoholvrij nieuw leven bezorgd (mede) maar ook een paar hele fijne lieve vriendschappen in het echte leven dat bleek gisteren maar weer ja, ik ben toch heel blij met dit forum alleen al is het vanwege die fijne mensen om me heen die ik hieraan heb overgehouden Zo, dit was het nieuwsbericht van Sha en zij gaat nu weer afsluiten de paden op, de lanen in nog niet op z'n zoefffffffffffffffffs nog even op z'n slakslaks...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 apart hoe een ieder er op reageerd. ik lees het en denk sja...ach..jammer en ga weer verder. en een ander gaat er heel anders mee om. Coco, doe je ding:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Bol... ik had nog 2 pammetjes...heb er 1 genomen en toch 5 uurtjes geslapen. het zal vannacht beter gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Veel plezier Sha. en doe je rustigaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Nee Bol, ik ga meteen een kilometertje sprinten of 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Maar ik kom nog terug vandaag ben al een tijd niet bij het jaarpact geweest moet ik ook even bijhouden hè wie, wat, waar en hoelang slakslak........laterssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 have fun Sha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 hihi, net gelachen. ik heb een poezekind die zo groot is als een grote rat (kleintje dus) haha, zit ze achter m'n logeerhondje aan!!! die laat het kaas niet van d'r brood eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 sorry, dat ik overal over heen klets... even m'n zinnen verzetten.( luchtig doen, nare gewoonte) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 km's sprinten, die Sha humor: lamenielachuh:D aan je grootspraak is in elk geval niks veranderd meis, dus de rest zal ook weer snel herstellen. enne niet teveel ziekenbezoek tegelijk he schijnt ook niet best te wezen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lenie:heart: doe maar lekker luchtig hoor je bent ook open over het lastige evenwicht=het beste gewicht he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemiddag lieve mensen, Soothe, je bent weer terug van je vakantie. Ik heb je gemist. Ik kreeg klamme handjes van je verhaal... Ik hoop ook zo'n eerste reaktie te hebben als het mij mocht overkomen. Bloemenbak, sterrenzaak of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 dank Jane... weet niet of iedereen het waardeerd. snappie. dat is mijn manier van "handelen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Coco ik lees je nu pas mooi mens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Frummers ik ben weer terug. En het gaat niet zo goed met me. Zie mijn berichtje in het topic wie is wie voor ik 2x dingen post wat niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ik log uit..... ben nu nog chagrijniger.... m'n rode kool (vers) is droog gekookt...smaakt nergens meer naar.( ja aangebrand) ik kruip op de bank met de honden....tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Belt m'n (ex)schoonzusje op (of het zeg je dat...): is het goed als ik even aankom? Ik in de stress, rommel in huis , nog douchen aankleden en zo, aanrecht vol afwas, plé niet schoon, maar zeg toch ja. In twintig minuten zoveel mogelijk aan de kant, het kan er volgens mij maar net mee door. Zitten we meer dan een uur over onze levens en de alcohol daarin (ja, ze drinkt ook, en denkt het nog te kunnen beheersen) en vervolgens een uur door een nabij natuurgebied gewandeld en aan een beek op een bank gezeten. Na afloop haar heel dik geknuffeld en haar verteld hoe goed me dat doet, even met iemand praten, even het huis uit, eens een andere dan eenzame dag. Dat wordt nog wat als ik straks nuchter ben....... Gevaarpunt voor mij blijft dan haar gebruik, ik weet het. Maar ik vind het de moeite waard om hier te delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Fijn, Jowan zo'n bezoek. Heb je al iets gehoord wanneer je opgenomen kan worden? Lenie, wat een naar bericht over de moeder van je vriendin. Gelukkig dat jij nog op haar hond kan passen. Sterkte, Shahire, hoe was je uitje? Geen twee kilometer gelopen, hoop ik. Nessie, hoe is het vandaag met jou? Beetje geslapen vannacht? Voor iedereen die het moeilijk heeft een en voor allemaal en een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemiddag luitjes, Jowan, natuurlijk is dat de moeite waard. Goed dat je de cirkel doorbreekt en naar buiten bent gegaan. Oefening baart kunst. Coco, tot snel ik hoop dat je beurse plekken snel geheeld zijn. Sha, lekker zeg, even naar buiten, het is er een mooie dag voor om jezelf even uit te laten. Frisse lucht happen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 En nu even de boodschappen opruimen, Een pakje sigaretten kost nu €5,= pfffff. Verder heb ik vandaag enorme zin in oer Hollandse spruitjes, dus gehaald. Het schoonmaken is wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Tina, Hihi! Ik heb ze net schoon! Hier ook Hollandse pot. Bij de spruitjes gaan nog wel uitgebakken spekjes, uitjes, champignonnetjes, en daarover wat geraspte kaas. Goedemiddag trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Je kan zien dat de winter er aan komt, hier ook spruitjes, met aard. puree en een varkenslapje gesmoord in schimmel smeltkaas. jammie. Tinus sjag roken en dan een sjaggie doormidden doen. Doe ik al jjjjjjaaaarrrrreeeeeennnnn ik rook de helft minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 @zonnetjes: nee, de communicatie met de kliniek verloopt zeer onduidelijk en stroef naar mijn mening, maar dat kan aan mijn toestand liggen. Voorlopig kan mijn detox "rond de 23 ste oktober" beginnen of "misschien wat eerder". Van dat soort onduidelijkheden wordt ik als alpha man helemaal tureluurs en ik merk dat ik er inwendig ontzettend boos om wordt, met name als ik het tegen anderen vertel. Voor mezelf ga ik er van uit dat ik over twee weken aan de beurt ben. Gerelateerd aan andere verhalen vanaf 9 september, toen ik me bekende tot alcoholist, niet slecht. Ik hoorde over wachttijden tot tien maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden