Gaby Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nessie, dat noemen ze dan 1 van die lichtpuntjes in een donkere periode, heel veel succes meis, ik ga voor je duimen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Oh Jane, wat een verhaal, ik zie het voor me, pffff..... wat zal je in de rats hebben gezeten, petje af voor jou hoor!!!! Zo ik mag weer werken, fijne avond allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hectische tijden, Nessie! Dit wordt wellicht jouw moment.! Probeer zaken waar je niets aan kunt veranderen, te aanvaarden zoals ze zijn. En verzamel alle moed om te veranderen wat je kunt veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedenavond, Moet je niet aan denken, dat je nu thuis zit en je dochtertje van 7 is er niet. Wat zullen die ouders in de rats zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedenavond allemaal, @ Nessie: fijn dat je morgen kunt solliciteren. Volg de raad van Jane maar op, dan voel je je morgen weer helemaal het vrouwtje! Ik zal duimen hoor. @ Jane: wat een rotverhaal. Wat zal je ongerust zijn geweest. Ik ben blij voor je dat het allemaal goed afgelopen is. Inderdaad een zware verantwoordelijkheid. Dat blijkt vooral als er iets mis gaat natuurlijk. @ Madelief: goede gedachten naar je, continu! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Zo, weer even bijgelezen. Nu weer andere zaken te doen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ADB lukt me best aardig, ik mag niet klagen, mijn vrouw klaagt niet. Ik ben zelf ook tevreden, ik drink als dat zo uitkomt maar zonder spijt achteraf. Want er is geen reden meer tot spijt, het blijft "binnen de perken" En eerlijk is eerlijk, daar heeft het forum in grote mate aan bijgedragen. Maar dat was een ander forum dan dit forum, alleen de naam is nog gelijk. Ander iets waarvoor mijn vrouw wel altijd haar wenkbrauw ophaalt is achter de pc zitten om op het forum te "babbelen" Ik denk dat ze dat niet lang meer hoeft te doen. Las Coco van de week over negeren en haar niet als eerste, begin dat ook wel te voelen. Het is niet anders, aan alles komt een end... En soms is dat maar beter ook. Bye, de groeten en het beste... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik vraag me af of dat door een ander forum komt of dat je zelf in een andere fase zit Harry. Voor mij geldt dat in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik meld me droog af! Dag 10 voor mij Yoehoe!!! Vanavond lekker vroeg met tv naar bed. Tot morgen Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ah het is Gwen-dag. Dertien maanden. Mooi. En 10 dagen Serra is ook super. En nu moet ik een dik pak papier gaan lezen met kleine lettertjes. Oftewel een koopovereenkomst. Zag al dat er wat foute data in stonden. Die kan ik er nog wel uithalen. De rest is toch altijd weer twee drie keer lezen voordat ik die juridische praat begrijp. Wonderlijke taal is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Jaap, ik had je als vermist opgegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Mag ik je alvast feliciteren? Een koopovereenkomst is nogal niet niks. Harry, ik zal je postings missen, als bovenstaande een afscheid was! Don't be a stranger, teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ja, ik doe het even rustig aan hier. Maar helemaal weg blijven doe ik voorlopig niet hoor. Jullie moeten wel erg stompzinnig worden of massaal en en masse aan de zuip gaan wil ik wegblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Dank je, ja ja en dat iemand dat dan met mij aandurft. 2,5 jaar geleden stond er nog een deurwaarder op de stoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Wijfie, zo knap dat je dat in je eentje kunt. En wat je vanmiddag zei, doe ik ook. Ik peer em gewoon op tijd! Serra, dat er nog vele duizendtallen heerlijke nuchtere, vrolijke dagen mogen volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Teveel, ik negeer je niet. Ik zit alleen nog binnen mijn eigen vier muren. En heb daardoor moeite om op een ander te reageren. Misschien dat er meer mensen zijn die daar last van hebben? Ik probeer het wel, maar heb nog moeite. Nog steeds droog. Als ik er te lang over nadenk, zoals vanmiddag, mijn leven zonder bier, dan wil ik opeens heel erg drinken. Maar als ik zeg dat ik vandaag niet drink, maar misschien morgen of van het weekend wel, dan is de drang om te drinken opeens verdwenen. Ik ben trots dat ik 8 dagen niet gedronken heb, want deze dag volbreng ik ook gewoon droog, en bedenk me dan dat gezonde mensen soms maanden niet drinken. Och, zo houd ik mezelf van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Gwen en jaap allebei gefeliciteerd om verschillende dingen dat wel, maar een bloemetje kan altijd he :present::present::present::present: samen delen maar er was nergens 2=1 voor de bloemen:$ Harry, kom gewoon nog eens binnenvallen je bent altijd welkom he en negeren daar doen we niet aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Och Madeleine trek je het bericht van Teveel niet al te veel aan meis. Dit speelt hoogstwaarschijnlijk al veel langer bij hem. Dus niet jouw schuld hoor, jij hebt het inderdaad veel te druk nu met jezelf. Maar kijk maar eens naar wat je nu al bereikt hebt zeg, 8 dagen droog en daar draait het toch om. Nee hoor ga zo door, er zal zeker wel een tijd komen datje je wat meer op anderen kunt richten. Jij bent nu het belangrikste in jouw leven:present: Zo ik heb 15 kg. kalfsvlees weg gewerkt in de diepvries dus kan ik er weer voor zo'n mnd. of 9 tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Er moet nog wel het een ander geregeld worden hoor, maar ik denk dat dat wel gaat lukken zoals we het uitgerekend hebben. Maar ze hebben het bij de bank bij de afdeling hypotheken heel druk. Ik vraag me dan af hoe dat nou kan en hoe dat geweest zou zijn als er geen huizen- crisis was. Zo hebben ze volgende week vrijdag pas tijd voor een eerste gesprek. Ze hebben wel tijd om te telefoneren want ik heb er 20 minuten over gedaan om de afspraak te maken. Er gaat een nieuwe wereld voor me open. (Al ik er op mijn werk 20 minuten over doe om afspraken te maken zouden ze me al lang gedag hebben gezegd.) Zo nu ga ik echt even lezen, een fijne avond. En voel je niet verplicht overal op te reageren hoor. Gewoon een beetje je verhaal doen werkt ook en ook daar hebben anderen weer wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Bol. Goed gehamsterd voor de winter! Kalfskoteletten, kalfsgehakt, kalfsballen(!!!) , lekker Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hahaha, ik las alleen maar 'Ik heb 15 kg kalfsvlees weggewerkt'. En ik maar denken, hoe kan een mens zoveel eten? Ik weet wel hoe het voelt om genegeerd te worden of om te denken dat je genegeerd wordt. Daarom dat ik ook reageer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Teveel, ik zou het erg jammer vinden niets meer van je te horen. In mijn ogen "hoor je zo bij het forum" Maar als het gaat om de positieve insteek "forum niet meer nodig hebben" dan begrijp ik dat volledig. Ik kan me weer droog afmelden. Fijne dag gehad. Ik heb er een rustdag van gemaakt. Ga ik vaker doen op vrije dagen. Onthaasten wordt mijn nieuwe doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Avond allemaal, Jaap gefeliciteerd, spannend joh, nieuw huis. Of ben ik te voorbarig? Bol, las dat je vroeg of ik minder moe opsta met een anti snurkbeugel. Dat weet ik niet ik heb dat ding al 7 jaar, volgens mijn man heb ik de laatste jaren last van ademstops. Hopelijk helpt een nieuwe beugel beter. Lekker je diepvries vol met vlees. Verder weinig nieuws hier.lekker gewerkt vandaag. Kame heb met de wol die ik op de meeeting van je kreeg vandaag gewerkt. Als het klaar is stuur ik een foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hoi allemaal, Ik probeerde nog te lezen maar met mijn zus gebeld over een grafmonument (gewoon grafsteen) Tuurlijk kunnen we dat niet in vijf minuten regelen Dus vandaar, niet meer gelezen en ga nu naar bed Truste allemaal:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: kirkyquote> Hij was vanmiddag bij de nieuwe Oprah, Ellen. Vind het een geweldig nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden