Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeNee Vonneke ik heb dat ooit een keer gezegd en dan aapt ie het na. .quote> Hihi, dat bedoelde ik ook Bol.... als Olle dingen zegt.. dan heeft hij het van JOU geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 AR, ik las van je verlies kusje op je neus *smak* Het spijt me voor je.. Moet er vandoor want dochter is zo terug en wil dan nog ff op pc. Spike Von *kus* Hastalamanjana Akie..... Omdat je zo'n lekker billen hebt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 A3 hoi, Trek gewoon je eigen plan. Als jij vindt dat je nooit kan drinken dan is dat waarschijnlijk zo. Dus investeer je tijd die je in drinken stak nu in droogstaan. Er zijn gelijk gestemden op het forum en haal daar je houvast uit. Ik heb meer dan 30 jaar beschaafd willen drinken. helaas het werkte niet. Is het altijd en eeuwig leuk. Nee niet altijd. Het leven an sich is niet eeuwig jubel. Maar als drank een ravage maakt is stoppen de juiste weg. Ga zo voort. Je gaat klasse. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 hahaha, maar wel ff lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: SootheMaar als drank een ravage maakt is stoppen de juiste weg.quote> Ja, in die gevallen ben ik het helemaal met je eens Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 ik sluit af. ik ben in een muziek mood. dat kan hier even niet... tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 En ik ga ook afsluiten want ben aan het downloaden dus duurt het een eeuwigheid als ik een berichtje wil plaatsen. lieve mensen trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ja, ik ga ook afsluiten hier. Morgen weer een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Fleur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 de laatse... tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Albert hoi, Knap hoe je met het verlies omgaat. En ja 'gewoon' doorgaan met leven. niet altijd leuk, maar wat anders te doen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ik meld me af voor de "dagpact" Ik had een zware dag, maar heb geen behoefte gehad aan een borrel. Die behoefte komt ws morgen (hoezo gewoonte?) omdat die altijd komt als het weekend begint. Morgen een eitje op het werk. De workshop die ik zou geven gaat niet door, dus ik kan even rustig aan doen. Welterusten iedereen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 @ Fleurie.... Hoera, je bent er weer. Ik heb je gemist kippebil! Hoe is het je vergaan die lange tijd? Afmelden van dagpact: gewoon als je naar bed gaat, maakt niet uit hoe laat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 @ Kirk: fijn dat je goed met de kinderen om kan gaan. Zo belangrijk. Het wordt dus een leuke week voor je. Ook goed dat je probleemmevrouw nu duidelijk uitleg heeft gekregen die ze kan begrijpen (voor jullie alletwee!). @ Made: wat een geluk dat je handig bent! Scheelt een hoop geld. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 @ Jootje: fijn dat je je weer gemeld hebt op het dagpact. @ Lavendel: zeker weten dat die eigenschap sterk ontwikkeld is in de juridische hoek! Ik weet er alles van! Moet thuis ook zeer zorgvuldig formuleren!!! Lytse. aanpassing: typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Zoals de meesten wel weten, ben ik helemaal gestopt met drinken na een lange, behoorlijk succesvolle, periode van geminderd zijn. Het ging me op den duur toch veel meer moeite kosten. Bovendien hoor ik van de mensen die al langer niet drinken, dat dan de trek langzaam aan verdwijnt. Bij sociaal drinken gebeurt dat niet. Ik denk dat voor iedereen geldt dat je dat voor jezelf moet bepalen, of je dat echt kunt en wilt. @ KirkY: uit 'allo 'allo: swiftly and with style!!! Hou het rustig hoor, volgende week, speciaal als het mocht regenen. @ Akelei: fijn je weer te zien. Nu bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goedenavond allemaal, moet alles nog even bijlezen. Ja Lytse, voor mij 4 dagen droog. Heb er wel moeite mee. Vooral vandaag om uur of zes. Altijd een moeilijk moment, als ik aant koken ben. Maar ben het vandaag ook weer door gekomen. gr. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Nog niet bijgelezen maar zag Fleurtje weer terug; fijn meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hallo allemaal, ik lees al 5 maanden mee maar durf nu pas voor het eerst iets te schrijven! Allereerst wil ik zeggen dat jullie allemaal een voorbeeld voor me zijn! Dank jullie wel daarvoor! Ik wil zo graag net zo sterk zijn! Ik hoop dat het me ooit zal lukken! Maar jullie zijn mijn voorbeelden! Liefs Romie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romie Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dank je wel!! Leuk dat iemand me welkom heet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Kom nog even welterusten zeggen hoogste tijd voor mij om er zo in te gaan weer lekker droog gehouden vanavond bevalt me lijkt wel steeds beter zeker een aanrader zou ik zo zeggen jullie nog een fijne voortzetting en slaap lekker voor straks Romie welkom en veel succes bij je strijd met de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Waar hangt Fibo eigenlijk uit? en Marc??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ik meld me voor vanavond ook alvast droog af. Nog even een was in de droger en dan naar bed. Morgen vroeg dag en een spannende dag. Welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Welkom Romie, Ik hoop van ganser harte dat je net zoveel aan het forum hebt als ik. Ik ga naar bed Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoi Romie, welkom op dit forum! Je leest al een tijdje mee, nu kun je eindelijk gaan schrijven hier, nu je aangemeld bent. Toen ik hier voor het eerst kwam, was ik erg opgelucht te merken dat ik niet de enige ben met een alcoholprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden