Spring naar bijdragen

donderdag 11-10-12, rustig an Jaap ;)


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, goedemiddag. Mis fleur ook wel. Al geniet ik ook van de vele nieuwelingen de laatste tijd. Weet hoe moeilijk het kan zijn om de stap te zetten om hier te komen. Heb er veel aan gehad en nog steeds.

Zit nu even wat moeilijk en reageer amper, maar probeer beetje bij te blijven. Lukt helaas niet altijd.

Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen. Echter, mocht dit niet zo zijn Dan is dat niet mijn probleem.

Mensen, geniet van de leuke dingen in het leven.

Zo nu eerst koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, wie is die andere Fleur, die het geen dag uit heeft gehouden?

Er is maar één Fleur en deze was reeds voor mij op het forum!!

Deze Fleur, 'die het maar één dag uithield' staat wel zo'n zes jaar droog.

En soms kijkt ze even mee.

Dat verdraaide afkorten maakt deze fouten.

Er is één Fleur de enige echte.

En een Fleurtje. Ook echt, maar geen Fleur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk Soothe, de naam Fleur klopt niet... er zit dus iets bij nog, maar kan er even niet op komen...

Maar bij deze dus mijn welgemeende excuses naar Fleur.

Zo, en nu echt..... boodschappen.

Hoop dat ik een pompoen op de kop kan tikken, heb hartstikke trek in pompoensoep...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad de account van Fleurtje om het maar zo te noemen... maar is Fleurtje niet geweest, zij zou absoluut een berichtje hebben neergezet.

Geloof me maar Soothe.

Dat is geen veronderstelling van mij, dat is zeker weten.....

En nu Von................. :angry::angry::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even ter info...voor het geval.

Als Fleurtje hier eerder was dan zo net dan was het vast Tactive even. Met mijn toestemming uiteraard.

Er waren heel wat problemen met het inloggen van. Ze mochten het effe overnemen zolang ze niet zorgden dat Fleur een ban kreeg.

Je weet nooit met Tactive hé.

Het is een klein deugnietje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Welkom terug Fleurtje!

Zo, heel de middag achter mn naaimasjien doorgebracht.

Allemaal kleding, die ik normaal zou afschrijven ingenomen.

Alles was te groot, maar nog niet versleten.

Heb ik zomaar weer 5 truien en een rok voor de winter.:)

Even wat teruglezen en vroeg aan het eten beginnen.

Vanavond naar de AA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee Madeleine, fantastisch nieuws over die vacatures. Stoer hoor dat je nog een keer gebeld heb.

Serra, goed bezig door wel te denken wat je "normaal zou doen", maar het dan niet doen! Sterk!

IK ben vanmorgen de dagpact begonnen omdat ik een zware dag zou krijgen. Ik heb een gesprek(je) gevoerd met mijn nieuwe collega, die mijn oude beste vriendin was. Het ging eigenlijk vanzelf. Ik werd aan haar voorgesteld, ik gaf haar een hand en zei met een lach dat we elkaar toch weer tegenkomen nu. Even bijgepraat, we deden eigenlijk alsof er niets tussen ons was gebeurd. Ik heb het zo gelaten. Eigenlijk meer omdat ik mijn huidige collega's ging uithoren over hoe ze het vonden dat zij die functie had gekregen. Ze waren er helemáál niet blij mee. Niet vanwege het werk, maar echt persoonlijk. Blijkt dat ze wel vaker mensen negeert waar ze niets mee kan. Geen prettige houding dus naar anderen. Het ligt dus niet aan mij, en daar kan ik verder mee leven.

De ochtend was druk en hectisch. Ik heb mezelf echt af en toe apart genomen om niet helemaal door te draaien. Ik ben ook een uurtje eerder naar huis gegaan. Zit nu aan de chocola. Heb blijkbaar toch iets nodig qua verdoving, ontspanning...

Nog even over die dagpact. IK lees dat je je daar voor af moet melden. Hoe laat is dat? Ik ga altijd vrij vroeg naar bed namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...