Spring naar bijdragen

zaterdag 12-10-2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal,

al een drukke actieve ochtend gehad. dat is op zich wel lekker, fris opstaan.

net boodschappen gedaan en sinds zeer lange tijd heel hard de wijnafdeling voorbijgelopen. was wel even twijfel en dus ook wel moeilijk maar toch snel doorgegaan naar het volgende gangpad. pffftt....

Om mezelf te verwennen (en de kids zullen dat ook niet erg vinden) wel wat lekkers in huis gehaald voor vanavond.

Iemand iets van Madeleine gehoord, was benieuwd hoe het haar vanacht verder is gegaan. Hopelijk goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Suikertje
SAS36, op het dagpact meld je je smorgens aan als je hebt besloten de dag droog te houden. Aan eind van de dag meld je je weer af. Er is ook weekpact en jaarpact.quote>


Ok bedankt voor de uitleg, vind het nog moeilijk om mezelf ergens aan te binden maar voor vandaag heb ik besloten niet te drinken en ik sluit me dus ook aan bij het dagpact. Het weekend is voor mij het moeilijkste moment in de week en ik moet mezelf daar vandaag geen ruimte in geven vind ik en hopelijk denk ik er aan het eind van de dag nog net zo over
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het is vandaag trouwens de 13e. ;)

Gisteravond naar de kroeg geweest. Mijn eerste glas drinken was een glas water. En toen toch overgegaan op bier. In totaal 4 glaasjes bier gehad. En die heb ik voelen zitten. Naar huis gegaan, slapen en wakker geworden met een vieze smaak in mijn mond. Brrrr.

Dus ik sluit me vandaag weer aan bij het dagpact.

DAGPACT:

Hanneke

Igor

Mimosa

Truitje

Albert

Lytse

miranda

Rosa

Tatum

Sas.

Wijfie

Madeleine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg smerig, Wijfie.

Ik geloof dat ik nu 1/6 heb gedronken van wat ik 'normaal' zou drinken. Ik voelde hem al vrij snel zitten. Niet dronken, slechts aangeschoten. En dat voelde niet goed. En ik heb vannacht nog een boterham en koekje gegeten en gehoopt dat ik geen kater zou hebben... Maar ik geloof dat ik echt een kater heb. Bah. Vandaag wil ik echt niet drinken.

Sas, het is niet mijn motto hoor. :) Maar vandaag gaan we weer verder met het niet drinken. Kan het ook niet maken, tegenover mezelf, om de teugels nog verder los te laten. Wil er wel fris en fruitig bijlopen op het sollicitatiegesprek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie: wat jammer nu, je was zo goed bezig. Ja we weten dat je het altijd moeilijk hebt op vrijdagavond en het weekend.

Er tegenaan maar weer. Kop op.

@ Madeleine: idem. Jammer dat het niet gelukt is om het zonder drank te doen. Wat was je, heel diep in je hart, van plan? Durfde je het eigenlijk niet te melden misschien? Er bestaat ook alc.vrij bier en bijv. dat 0% witbier van sommige merken is goed te drinken (vind ik).

Vandaag neem ik de eerste niet!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse - Ik was echt niet van plan om te drinken. Ik weet wel dat ik het steeds moeilijker kreeg naarmate mijn vrienden op zich lieten wachten. En ik heb tussen 01.00u en 01.30u nog getwijfeld of ik niet naar bed zou gaan. Toen kreeg ik het berichtje dat ze inmiddels in de kroeg waren aangekomen en ben ik even heengelopen. Mijn eerste glas was een glas water met ijsklontjes. En dat vond ik oprecht lekker. En echt, er was geen reden om te drinken. Ik was niet depressief, verveelde me niet, maar er was wel een stemmetje dat zei:"Je moet toch gewoon een biertje kunnen drinken in de kroeg?" En die werd steeds feller en sterker. En er is geen bier voor mij besteld, want mijn eerste gekregen rondje was het glas water. Ik heb hetzelf gehaald. En toen hoorde ik bij het rondje van bier. En nee zeggen, dat wilde ik niet eens. Wel ben ik naar huis gegaan, toen ik vond dat het voldoende was. Of eigenlijk, toen was ik al veel te ver gegaan. De vriend bleef achter, want hij had nog geen zin om naar huis te gaan.

En heel stiekem, de gedachte die het sterkste was, nog sterker dan gewoon bier willen drinken in de kroeg? "Je kunt niet tien dagen geleden ineens stoppen en niet de fout ingaan met bier. Je bent geen wereldwonder".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
ok voor Lavendel dan he ;)



nou ja ook Gwen en Dinah hoor en ja tuurlijk Maureen :)quote>


Tx Diesel voor de inspiratie! Vandaag maak ik er een muziekdagje van!
Olé!

Nu effe opwarmen, stond zonet droog nat te worden aan de rand van het voetbalveld om te supporteren voor zoontje...en zeggen dat ik de helft van de tijd weer de verkeerde goal in het oog had, ik leer het nooit, ik dacht dat het vroeger aan mn katers lag, maar ik heb gewoon geen voetbalgenen ;).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net een telefoontje , of ik de vergadering van vanmiddag 16 uur niet vergeet.

diegene die belde bood aan om te rijden (daar wordt vaak afgesloten met een borrel) en ik snel: nee hoor ik rijd wel.

Ik heb tenslotte deelgenomen aan het dagpact vandaag en dat ga ik volmaken ook !!!!!!!!

me nu nog even voorbereiden op de vergadering..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...