Antoinnette Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik wil even mijn excuses aanbieden. Was even te fel. Sorry, ik stop er ff mee nu. Laat me teveel meeslepen in mijn eigen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 dat zou jammer zijn Madeleine van al wat je hebt opgebouwd. Denk eens aan hoe je je morgen zult voelen. Als het echt nodig is, ga dan naar het tankstation. Wacht in ieder geval nog even, ze zijn nog niet op. Je kunt het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 @ Zonnetjes: ik heb net in een hoog tempo zitten lezen voor het eten en heb jouw posting toen niet zo ervaren. Wat goed van je dat je je nog een keer meldt! Groot gelijk. Ik las wat (eer)gisteren over het werken voor een kunstmarkt en dat je je wat beter ging voelen. Dat was dus kennelijk alleen maar even een pauze? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat je nu niet kan ontsnappen (in de drank) aan sombere gevoelens of zaken die gebeuren en niet leuk zijn? Je moet er nu doorheen. Dat is het beste om ermee om te gaan, maar daarom is het nog niet leuk! Als je je down voelt, heeft dat dan invloed op je creativiteit? Bij mij wel en daar word ik dan nog eens extra somber van. Voor zover ik tussen de regels doorlees gaat het goed met je zoon, maar ook met je man en je dochter? Het kan ook nog steeds de terugslag van de operatie van je zoon zijn. Je moet dan een tijdlang zo sterk zijn voor hem, dat je daarvan wel een terugslag móet krijgen. Je bent een hele sterke vrouw, die nu een dip heeft. Het gaat absoluut over! Dit is mijn eerste reactie op je bericht en ik ga nu verder bijlezen. Hopelijk kom ik dan wat meer te weten. Hierbij een paar zonnetjes::rose::rose: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Zonnetjes, ik blijf nog even zitten waar ik zit. GTST is dan ook net begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 @ Madeleine: we hebben allemaal voor je geduimd. Ik hoop dat er gebeurt wat goed voor je is! @ Jowan: hopeloos die wachttijd. Toch zou ik, als ik jou was, kleine dingen aanpakken. Je voelt je veel lekkerder als je tevreden kunt zijn omdat je iets gedaan hebt, ook al is het klein. Scheelt ook weer als je terug bent uit de detox. Hoe is het nu met het minderen? Lukt het nog een beetje? @ LadyN: gewoon doen wat het beste voor jou is. Nadenken over wat je allemaal uitgespookt hebt onder invloed hoort er zeker bij. Ik weet er alles van! @ Truitje: hoe gaat het nu met jou? Lukt het allemaal een beetje? @ Nessie: als je meeleest, zou je je dan eens willen melden om te vertellen hoe het gaat. We weten dat je het nu erg zwaar hebt. Sterkte ermee! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 @ Lidia: geweldig zo'n reis. Kan je niet een school in de buurt inschakelen voor een inzameling van goede spullen? Is maar een idee! Blik op de nabije toekomst! Geen wonder dat je je nog niet fit voelt. Die salmonella alleen was al genoeg daarvoor. Wel goed eten en drinken meis, dat moet! Desnoods verrijkte drankjes of zo. Ik ken diverse mensen die moeite hebben met voldoende eten, die zo toch een beetje op krachten komen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Lytse, ik vind het altijd zo lief dat je alles naleest en op iedereen probeert te reageren. Maar hoe gaat het met jou? Want volgens mij heb ik niet zoveel van jou gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sas, Wat ontzettend knap van je dat je die fles hebt leeggegooid. Als dát je geen kick geeft voor de rest van de week! Dat kopen was automatisme, maar dat leeggooien is een bewuste daad van jezelf en je hebt jezelf laten zien dat je het kunt! Je mag beretrots zijn op jezelf! Nu de rest van de goede moed en de positieve ideeën proberen uit te voeren. De eerste heb je al binnen!:light: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goeie avond lieve Lytse:heart: Inderdaad Madeleintje lekker hier blijven meid, morgen ben je helemaal trots op jezelf. En Zonnetjes wat fijn dat je wat meer met de dagdraad mee draait. Gezellig dat je erbij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hallo Madeleine, Ik ben erg moe, maar ik heb vanmiddag wat geslapen ondanks het verbouwen in het huis van de buren. Gisteren heb ik een hele leuke dag gehad bij mijn broer en zijn dochtertje. Het is een schat van een kind (8 jaar) en ze heeft al heel veel meegemaakt. Als complicatie bij een zware keelontsteking kreeg ze een auto-immuunziekte toen ze vijf was, die zelden bij kinderen voorkomt en dan nog alleen bij oudere kinderen. We waren haar bijna kwijt. Het vervelende is dat die ziekte bij elk griepje weer de kop op kan steken. Het goede nieuws is dat het al een jaar heel goed met haar gaat. Het is een plezier haar weer zo gezond te zien. De straf is dan de zonde waard! Vandaag doe ik zo rustig mogelijk, want morgen wordt ook weer een drukke dag. Soms komt het zo uit, het is niet anders. Ik ben eraan gewend. Mijn humeur is goed! Blijf lekker zitten hoor Madeleine. Het zou zo zonde zijn als je de fout ingaat. Desnoods knip je de sigaretten doormidden, dan heb je er voorlopig genoeg! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Lytse, wat lijkt me dat ontzettend zwaar. Toch bang zijn bij elke griep, dat het niet meer de kop opsteekt. Maar wel fijn dat ze nu gezond is. En dat lijkt me ook goed te zien. Fijn dat het humeur goed is, ondanks de moeheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 ben weer thuis! Diploma in the pocket!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik zit nog steeds op de de bank. Inmiddels met een glas ranja voor mijn neus. Ik keek net ook naar de tijd op de computer en ik blijk de gedachte aan drank ook alweer te zijn vergeten. Want ik had niet eens door dat het al zo laat was. En dat komt toch door jullie. Want ik kan mijn gedachten kwijt en er wordt raad gegeven. Dat voelt zo goed en fijn. Ik hoef het niet meer alleen te doen. Kan mijn gedachten uitspreken en woorden zijn kennelijk genoeg om mij te weerhouden van een grote fout. Ik woon alleen en het is jaren zo geweest dat als ik het wilde, dat ik het gewoon wilde. Niet nadenkend over de verstrekkende gevolgen. Dit is voor mezelf ook beter, ook al drijven mijn gedachten nog af naar 'het slechte'. En dronken hoef ik niet te worden, ben nu al licht in mijn hoofd. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 @ Madeleine: weer een gevaar geweken! Goed van je hoor, daar heb je het forum voor! Licht in je hoofd van de ranja is een stuk goedkoper dan licht door de drank. Bovendien voel je je, hoe dan ook, morgen een stuk beter! @ Lenie: wat zal dat een rare dag voor je geweest zijn. Eerst 's ochtends die crematie en vanavond een diploma uitreiking. Je zult wel apetrots op je zoon zijn! Mensen ik ga weer even wat doen. Kom nog wel terug. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hoi Lytse, dag Lytse! Pas je een beetje op jezelf? Madeleine, Heel erg goed dat je zo van je af kan typen. Zo simpel, maar o zo effectief! Lekker blijven hangen hier en op je bank. Ik ga zo in bed nog wat lezen. Ik ben erg moe. Vraag me niet waarvan... Ja, toch wel, ik denk van alle spanningen. Gelukkig heb ik geen trek in een glas wijn. Daar ben ik blij om. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Was ineens weg, heb iets nieuws gedaan. een webinar gevolgd. Inloggen en een presentatie volgen via internet. Over social media gebruiken voor je bedrijf. Ff wennen was dat, maar wel zinnig. Ga op zoek naar andere onderwerpen die interessant zijn voor mij. Madeleine, trek weer voorbij, hoedje af voor je. Lenie, gefeliciteerd met de diplomering van je zoon. Rare dag he, zo. Vergeet een heleboel mensen nu, oh ja Sas klasse hoor wijn weggooien!! Sterkte morgen, doe je voorzichtig met rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Slaap lekker, Madelief. Goed idee, dat lezen. Moet ook nodig mijn leesdrang weer oppakken. In de afgelopen jaar speelde ik liever een spelletje op de telefoon, dan dat ik met mijn hoofd in de boeken zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hebben we niet ergens een boekendraadje Frummels? volgens mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Zit hier alweer een tijdje tomatensapjes te drinken. Gekookt voor de kids en lekker gegeten. Jongste met zijn huiswerk geholpen. Waarom vertel ik dit? Ik zoek altijd de rand op...de rand waarop kinderen (hopelijk) net niks merken. Ik reageerde misschien fel, besef ook wel dat met drank op redelijkheid soms ver te zoeken is. Wat ik moeilijk vind: ik voel hier op het forum direct een soort van boosheid/afkeur. Ik hoop dat het forum meer is dan een platform waarop iedereen elkaar vertelt hoe goed en fijn het is zonder drank. Ik hoop dat er ook ruimte is voor mensen die uit de bocht vliegen. Zo niet: dan heb ik hier denk ik weinig te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 n ' avond allen, geen tijd om bij te lezen. Projectje van een week of drie, en al een week onderweg. dus nog ff doorgaan. Gesprek van de dag op de plant, de verhiezingen natuurlijk!! NV A grote triomf (jaja Frodo hier is wat men kiest nog steeds ssssssst) maaaaaaaaaaaar ik ben daar niet blij mee!! Project wil zeggen dagen van 12 uur en meer dus ben zoals we hier zeggen "pomp af " al, en moet nog anderhalve week doorgaan. Op de plant is het motto ditmaal "veiligheid voor alles". Deels is dat natuurlijk zo, maar dat gaat dan vaak weer ten koste van de centen he.. Ma ja das niet echt alc gerelateerd........ Kame ik ben begonnen he! Aan de sokskes. En ja duhuuuuuuuuuh tuurlijk vier! Ik had het over drie met steken op en ja dan die vierde om over te nemen jaja Vonnnee je had gelijk. Maar ik weet dat Von een Lieve, zorgzame , goedbedoelende dame is... dus ... een dikke kus voor Von ( Ennee stiekum geniet ik wel steeds mee van haar koffie ook nog). Mag wel es worden gezegd ook.. voor Von dus.. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Erik je kan wel wat boos zijn of gepikeerd maar het is vaak erg moeilijk om zo te reageren zoals mensen die de fout in gegaan zijn, willen. Dat kan niet. Van de andere kant heeft iedereen het recht om toch te reageren zoals hij denkt dat het beste is? Ja en drank en kinderen is hier een heel teer onderwerp. Kinderen merken echt veel eerder hoe de ouder verandert door drank op als wat de ouder denkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hey Bolletje...tuurlijk..iedereen heeft het recht om te reageren zoals hij of zij wil...En zo heb ik ook weer het recht om te zeggen wat ik van die reacties vind, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 hai allen, nog even binnen gepiept. lekker aan het bankhangen en toegeven aan mijn moeheid. ga zo lekker proberen te slapen zal morgen wel een inspannende dag worden. @madeleine, mooi dat je niet meer de deur uit bent gegaan. lekker blijven zitten in de joggingbroek en inmiddels is de supermarkt ook dicht @Erik, fijn dat je de tomatendraad weer hebt op kunnen pakken. en hier vliegen wel eens vaker mensen uit de bocht of bijna maar het kan ook helpen (zoals mij vanmiddag) om hier te komen voordat je dat glas inschenkt. en de rest ook welterusten !!! Ik meld me voor vandaag droog af !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeEn Zonnetjes wat fijn dat je wat meer met de dagdraad mee draait. Gezellig dat je erbij bent. Dank je Bolletje;), maar ga nu echt afsluiten, ben moe, even bankhangen en dan hopelijk droomloos slapen.Toch nog even: Lytse:heart: antwoord je morgen. Nu te moe.En Gwen, weet niet hoe laat je vertrekt, maar heel veel plezier in India. Kun je nog wat laten horen van je?Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik meld me weer droog af voor de dag. De euforie van de eerste paar dagen stoppen is weg en ik voel me een beetje verloren. Ik hoop echt op een goeie dag morgen met wat meer energie dan vandaag. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden