Spring naar bijdragen

Woensdag 25 Oktober 2012

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, met jou kan je echt lachen! Een foto plaatsen.

Als het nou een liggend badlaken met strepen was kon ik het nog proberen.

Eigenwijs als ik ben ga ik dat gewoon doen:) 'ns Kijken wat mijn leraar dan zegt als ie tussen al die theedoeken ter bespreking staat.

Ik bedoel het moet wel binnen mijn mogelijkheden blijven natuurlijk.

En ik trek er gewoon een vrolijk gezicht bij hahaha.

Maar goed, nu weer serieus want consequent zijn en blijven en voor jezelf opkomen is echt lastig.

Geldt niet alleen voor Lenie en Kirky met de kinderen, maar in vele andere gevallen net zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat betreft de avatars: BamBam deelt de hare met mij alleen; ik heb dus geen probleem :D

@ Kirky: ik heb via "maatje gezocht" ook een maatje gevonden en ben al met meer mensen verbonden. Er zijn ook mensen die elkaar spontaan gevonden hebben via "wie is wie". Lijkt me toch dat het draadje moet blijven, maar misschien kunnen frummers er regelmatig even kijken of ze een klik met iemand hebben.

Goed om het onder de aandacht te brengen.

@ Jowan: ik weet niet of je nog terugleest. Ga ervoor joh. Eind januari hopen we je terug te zien vol goede moed om weer aan het echte leven te beginnen.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ KirkY: had je vandaag inderdaad een vrije dag en verveelde je je? Ik heb vandaag twee keer van een rolstoeltaxi gebruik gemaakt. Kreeg van de chauffeur allerlei info over een bedrijf waar hij eerder had gewerkt en dat zich niet aan de CAO hield, geen overwerk compenseerde enz. Terugweg dezelfde chauffeur en aan anderen vertelde hij precies hetzelfde verhaal. Het zat hem kennelijk erg hoor. Was wel een hele attente man hoor.

Ik hoop wel dat jij een goede werkgever hebt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lange droogtijd is de hoofdreden van de populariteit van de olieverftechniek: het grote voordeel van olieverf is dat het schilderij dagenlang bewerkt kan worden. De schilder heeft zo de tijd alle kleurovergangen exact aan zijn wensen te laten beantwoorden; vergissingen kunnen met een enkele handbeweging uitgewist worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Rosa, dat werd mij er weer niet bijverteld.

Zo weet je toch altijd dingen maar half, grrr.

Weer wat geleerd.

Om het naar adb terug te brengen, voordat mensen de draad kwijtraken;)

Ik schrijf al mijn drankvergissingen met potlood op een vel, haal er een grote gum overheen

en weg ermee!

Hoef ik ook geen schuldgevoelens te hebben of nog te krijgen.

Nu echt weg want anders is het zo weer 23:00u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Kirk, dit is een bedrijf uit Flevoland. Maar schandalig!

Je kunt ook met acrylverf schilderen. Als je het erg verdunt is het transparant als aquarelverf en dikker is het dekkend. Het droogt snel en dan mengt het niet meer. Ik ben van plan om er zelf ook aan te beginnen, maar nog niet gedaan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Ik ga meer eens verder met waar ik mee bezig was en dat was niks doen en me ergeren aan................

Vooral dat laatste gaat me erg goed af.quote>

Je komt op mij een stuk positiever over dan dat, Kirky! Goed met je werk en de kwaliteit daarvan bezig, nette boekhouding bijhouden, prima allemaal toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk, ik weet niet of je een Dlil in de buurt hebt: die heeft regelmatig kwasten en acrylverf in acties. Ook bij bekende drogisterijketens hebben ze tegenwoordig hobbyartikelen.

Wel even googlen (of misschien weet iemand het hier) hoe je de kwasten goed schoonmaakt, zodat ze niet verharden. Droog is droog!

Madeleine: we hebben het er al eerder over gehad: dit stelletje kleding absoluut niet verstellen! Herinnert je aan je voornemen!

Mensen ik ga nog even bankhangen. Ben moe van vandaag. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse, ik geniet echt van mijn weekje vrij. Vandaag met mijn dochter naar duin geweest om bladeren te zoeken voor haar herbarium.

Dubbel genieten omdat het m'n laatste weekje vrij is. Volgende week begint mijn proefplaatsing.

Eindelijk weer aan de slag na 3 maanden thuis zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
ik wil eigenlijk mijn potloden verruilen voor kwasten, en dan beginnen met waterverf o.i.d . niet gelijk olieverf want dat lijkt mij om mee te beginnen veel te ingewikkeld.quote>

nee Kirk dat is niet waar. Met waterverf mag je geen fouten maken, hetzelfde is dat met aquarelverf, olieverf daar kun je wel een fout mee maken, want dan schil je er gewoon overheen. Waarom denk je dat ik dat gebruik.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...