Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Volgens mij kunnen de schaatsen uit het vet, als ik zo de lucht bekijk en m'n tenen voel Als dit maar goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Van bannen kan ik heel boos worden Maar vandaag niet, dat trek ik niet Eeuwige bannen maken me verdrietig Ik ben ook voor taakstraffen Geen eenzame opsluiting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Mornink. Tjonge, net wakker en al TIG berichten.Pfffff Eerst koffie. Wie gjinne foar swart iis. Sa ist en net oars! Kirk, handschoenen mee jong en een warme sjaal, t 'is kkkkkkoud. Lekkerrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Oke, nu ff constructief. Wat kan men doen inzake de eeuwigdurende ban. Ik stel voor dat eenieder in zijn/haar eigen woorden een brief(mail) stuurt aan Cactus om je mening hierover te geven. Mss helpt het, mms niet maar mekkeren op het forum alleen heeft geen zin. ACTIE. Alhoewel ik wil zeggen dat lang gelee ik opgelucht en blij was met een eeuwigdurende ban voor een zeker iemand. Anderzijds, levenslang is wel lang he... En niet dat ik vind dat 'we' mekkeren maar U know what I mean... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Jowan, wrs ben je al op pad maar succes jongen en ik wens je herstel, kalmte, moed en wijsheid! Take care en tot horens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Nou dan maar deze he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Waanzinnig Diesel. Hoe vind je ze???? Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 heb ook weer genoeg gemehtdus fijne dag allemaal doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ik blijf vandaag de hele dag ingelogd dan ben ik dicht bij jullie , al is het virtueel heb er nood aan ivm de eeuwige ban: dat is waanzin les uit te trekken: geef je email aan 1 persoon hier dan kan je nog steeds bereikt worden of iemand bereiken misschien hebben er mensen nog wel die link met Fleur? ik zelf heb er geen nood aan omdat Fleur van voor mijn tijd was en ik geen band heb met haar alleen meestal zeer opgetrokken wenkbrauwen als ik haar postings las ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen Bol:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lavendel, alles wel meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 moet wat aanleunen vandaag Kame fut is wat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goede morgen, A3, ik denk dat Johan bedoeld dat een kwast alleen, op zichzelf geen mooie schilderij kan maken. Lavendel!! Sterkte!!! Hoest met de sok Kame? Jowan doe da goed he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen! Ruim een half uur geleden schrok ik wakker. Ik was te laat, had me verslapen. Ik was heel erg boos op mezelf. Heb mezelf vervloekt. Maar in de woonkamer vroeg ik me opeens af wat ik eigenlijk te doen had. En ik kon er niet opkomen. Dat klopt, want ik hoef niets vandaag. Dus nu maar aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 VM, heb sokken aan mijn voeten en 1 op de penen, die op de pennen staan stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik lees net over Fleurie. Tja, ik kan er niet veel over zeggen als alleen dat er overal regels zijn, of je het daar nu mee eens bent of niet. Als je je in het verkeerd niet aan regels houdt, krijg je een bon en als dat heel vaak gebeurd, wordt je rijbewijs ingetrokken. Hoe je het ook draait of keert, je moet je aan de regels houden. Dat is hier op het forum ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kan ik heel goed begrijpen Johan, dat je i.v.m. je privé geen foto's plaatst. Maar ik dacht dat olieverf gemaakt werd van lijnolie met kleurstof. Maar dat is dan pigment? Ja en kwasten kunnen (als het goeie zijn) heel lang mee gaan hé. Tenminste bij mij wel dan. Ik heb dan ook altijd erg veel moeite om een kwast weg te gooien als ie lekker in de hand ligt. Maak jij je kwasten ook schoon met een stuk zeep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Vlaamsmeisje Lavendel: als de fut op is, is het goed dat je vandaag een beetje dicht bij het forum blijft. Goed dat je dat zelf in ziet Madeleine: dat is toch heerlijk een dagje lanterfanten. Bol en Johan, ik kan wel jalours worden dat jullie zo fijn kunnen schilderen. Het lijkt mij een heerlijke hobby. Ikzelf heb het al zo vaak geprobeerd maar'kan er echt niets mee. Net zo als breien dat heb ik wel veel gedaan maar vind ik niet leuk meer. Daarentegen mag ik wel graag telpatronen borduren. Ook een goede afleiding. En lezen is voor mij de grootste hobby er gaan soms wel 4 boeken in een week doorheen. En mijn hond is natuurlijk ook een zalige hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lavendel Blijf dan maar in de buurt. Hoi Bolletje! Mensen tot later, er moet wat gedaan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dan blijf inderdaad maar lekker bij ons Lave. Dan trekken we je er wel doorheen. Doe maar rustigaan hé? En schrijven als je het moeilijk krijgt. Aicha als je maar met iets bezig bent, das belangrijk. En als dat borduren is of iets anders, maakt niet uit. Als je je er maar lekker bij voelt. Ja en dieren is altijd leuk, die leiden af en hebben bijna altijd goeie zin. Hoi hoi Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dat is echt waar. Al heb ik nog zo'n slechte dag, dat beestje maakt me altijd wel weer vrolijk. En voor hem is het ook nodig dat ik niet drink (een goede stok achter de deur). Al heb ik hem nooit vergeten tijdens mijn drinkperiode's, hij is toch stukken beter af als ik niet drink!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dat was ook altijd mijn grootste angst Aicha, dat ik m'n hondje b.v. s'avonds laat achter uit liet midden in de winter, en dan vergat om haar weer binnen te doen. Gelukkig is dat ook nooit gebeurd. Dat had ik mezelf nooit vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ben net terug van een wandeling, mijn oren doen pijn van de wind:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden