Spring naar bijdragen

Zondag 28 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

Madeleine, ik weet niet precies wat je bedoelt met 'Ik heb dinsdag mijn intake bij de verslavingszorg. Ik weet niet of ik daarop wacht.' Bedoel je nou of je nog eerder de noodklok luidt of bedoel je dat je helemaal niet meer zou gaan?

Gaan dus , echt.

En ik kan er niets aan doen, maar moest heel erg lachen om jouw opmerking: ' En ik weet niet wat ik aan moet trekken. Niets zal me staan. Heb nu al het gevoel dat ik beter kan afzeggen.'

Sorry, alsof ik mezelf iets hoor denken/zeggen.

Gewoon aantrekken wat je nog wel past Madeleine, iets wat makkelijk zit.

En zorgen dat je haar goed zit, make up op orde en uitstralen dat JIJ blij bent met JOU.....

Gewoon DOEN....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zat me net ook te bedenken dat ik me gewoon ontzettend zielig vind. Daar moet ik gewoon even doorheen. Heb mezelf laten vallen en moet nu weer opstaan. Moeilijk, maar kan moeilijk nog verder afglijden. Heb nog grote plannen voor het leven. Dus ik zal wel moeten. Voor mezelf.

Dank jullie wel. Het is altijd handig om even de gedachten te delen. En om iets anders terug te krijgen, dan mijn eigen antwoorden op mijn vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Gwendolieneke:sun:

Madeleine, goed dat je weer op gaat staan, en heel goed dat je voelt dat je niet verder wilt afglijden. Als je doorzet wordt het leven rijker en beter, dat is zeker. Niet altijd even makkelijk en je komt dezelfde dingen tegen als toen je nog dronk maar je wordt sterker en kan er beter tegen. Dus ga lekker op de bank zitten en ga maar eens heel trots wezen op jezelf, want dat kan je nu hé?

En wat heel goed zou zijn, als je dat nog niet gedaan hebt is, opschrijven hoe jij wilt dat jouw toekomst eruit gaat zien. Of wat je morgen wilt gaan doen. Dan heb je al iets waar je je aan vast kan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik meld me droog van het hele weekend, zaterdagavond was het even lastig maar toen ik aan de gevolgen dacht, dacht ik: neem vooral de eerste niet en dat werkte. Vandaag geen enkel probleem. Ik neem mij voor ook morgen weer de eerste niet te nemen.

Sleep well voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Madeleine

Zet door!!

Ga met je voeten op de grond staan

Zeg :Ik ben het waard om te solliciteren en het maakt niet uit met wat voor kleren

maar drink niet meer!!

Ik snap je verlangen...... Maar de kater is groter

Meld je droog af en wees trots op je zelf.

Niet dat ik zo goed ben.

Ik moet dit ook tegen mezelf zeggen

Vandaag meld ik me droog af

En daar ben ik trots op

7 dagen droog!!

Doe je mee Madeleine?

Lfs truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

@ Madeleine: geef jezelf een schop onder je bips! Zo kom je er niet! Even zielig geweest en nu klaar. Ja, het leven is niet gemakkelijk, maar dat heeft niemand je beloofd. Als het een patroon is dat je ergens met veel enthousiasme aan begint en dan na 14 dagen afzakt, dan is dat iets waar je aan zal moeten werken.

Gelukkig heb je al goede ervaringen met het nuchter zijn en dit is niet de manier waarop je de rest van je leven wilt doorgaan. Vandaag droog afmelden en morgen nemen we de eerste niet. Lees heel goed WE, want we zitten allemaal in datzelfde schuitje.

Het is goed dat je het hier allemaal schrijft, want hopelijk haalt dat de spanning er een beetje af.

Morgen duimen we ons suf en als je de gegeven raad opvolgt, zie je er morgen zelfverzekerd uit. Laat je het ons even weten, hoe het afgelopen is? Hoe laat moet je er zijn?

Nu eerst even iets anders doen. Tot later.

Lytse.:present:

@ Trui: gefeliciteerd met je eerste week. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...