Yvonne Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Madeleine, ik weet niet precies wat je bedoelt met 'Ik heb dinsdag mijn intake bij de verslavingszorg. Ik weet niet of ik daarop wacht.' Bedoel je nou of je nog eerder de noodklok luidt of bedoel je dat je helemaal niet meer zou gaan? Gaan dus , echt. En ik kan er niets aan doen, maar moest heel erg lachen om jouw opmerking: ' En ik weet niet wat ik aan moet trekken. Niets zal me staan. Heb nu al het gevoel dat ik beter kan afzeggen.' Sorry, alsof ik mezelf iets hoor denken/zeggen. Gewoon aantrekken wat je nog wel past Madeleine, iets wat makkelijk zit. En zorgen dat je haar goed zit, make up op orde en uitstralen dat JIJ blij bent met JOU..... Gewoon DOEN.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Bol,dat ben ik met je eens... Het wordt echt moeilijker na elke slippert. Dus blijf overeind, Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Over 5 uur gaat de wekker, dus ik ga toch maar een poging tot slapen wagen... Ik ben veel te hyper van alle indrukken vandaag.... Namaste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Zat me net ook te bedenken dat ik me gewoon ontzettend zielig vind. Daar moet ik gewoon even doorheen. Heb mezelf laten vallen en moet nu weer opstaan. Moeilijk, maar kan moeilijk nog verder afglijden. Heb nog grote plannen voor het leven. Dus ik zal wel moeten. Voor mezelf. Dank jullie wel. Het is altijd handig om even de gedachten te delen. En om iets anders terug te krijgen, dan mijn eigen antwoorden op mijn vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gwen, slaap ze en geniet ze daar nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gwen, welterusten. En nog veel plezier gewenst, natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Slaap lekker Gwendolieneke:sun: Madeleine, goed dat je weer op gaat staan, en heel goed dat je voelt dat je niet verder wilt afglijden. Als je doorzet wordt het leven rijker en beter, dat is zeker. Niet altijd even makkelijk en je komt dezelfde dingen tegen als toen je nog dronk maar je wordt sterker en kan er beter tegen. Dus ga lekker op de bank zitten en ga maar eens heel trots wezen op jezelf, want dat kan je nu hé? En wat heel goed zou zijn, als je dat nog niet gedaan hebt is, opschrijven hoe jij wilt dat jouw toekomst eruit gaat zien. Of wat je morgen wilt gaan doen. Dan heb je al iets waar je je aan vast kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedenavond allemaal, Ik meld me droog van het hele weekend, zaterdagavond was het even lastig maar toen ik aan de gevolgen dacht, dacht ik: neem vooral de eerste niet en dat werkte. Vandaag geen enkel probleem. Ik neem mij voor ook morgen weer de eerste niet te nemen. Sleep well voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ooit in het verre verleden heb ik het ook eens opgenomen voor iemand die een eeuwige band had gehad. Ik kreeg toen de waarschuwing van Tactive om te stoppen anders riskeerde ik ook een ban. Daarom schrijf ik het maar even hier neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Lieve tante Bol, Ik hoor evt. wel van Tactive. Van hier naar jou daar: Sluit nu echt af! Trusten voor allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Trusten Priemie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ha Madeleine Zet door!! Ga met je voeten op de grond staan Zeg :Ik ben het waard om te solliciteren en het maakt niet uit met wat voor kleren maar drink niet meer!! Ik snap je verlangen...... Maar de kater is groter Meld je droog af en wees trots op je zelf. Niet dat ik zo goed ben. Ik moet dit ook tegen mezelf zeggen Vandaag meld ik me droog af En daar ben ik trots op 7 dagen droog!! Doe je mee Madeleine? Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Truitje, ik wil best meedoen hoor. Ik ben ziek aan het worden, zo blijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wat mankeer je dan Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Heb momenteel enkel last van mijn keel en begin te hoesten. Maar dat is meestal het voorteken dat ik morgen heel beroerd ga opstaan. Meestal begint het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Trusten Apple:lips: Ja Madeleine dat ziet het er naar uit dat je dinsdag niet kan gaan (zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik help het je hopen Captain. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nu klinkt het als een slechte smoes, Bolletje. Want ik ben nog helemaal niet bezig met dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Als dat niet zou mogen, kan je je afvragen of we wel op dit forum willen zitten. En dat vraag ik me eigenlijk wel een beetje af. Vrijheid van meningsuiting is toch een groot goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 ja ik weet niet of het een smoes is Madeleine maar je schreef wel dat je eigenlijk morgen ook niet naar het sollicitatie gesprek wilde, dat je daar tegenop zag. Maar je weet zelf echt wel of je jezelf voor de gek houdt of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dat snap ik. Het één komt precies achter het ander. Zou mijn vraagtekens er ook bij zetten. Maar gelukkig moet er heel wat gebeuren voor ik iets zou afbellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Een paar paracetamolletjes en ze merken er niets van tijdens je sollicitatie en daarna je bed induiken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dag allemaal, @ Madeleine: geef jezelf een schop onder je bips! Zo kom je er niet! Even zielig geweest en nu klaar. Ja, het leven is niet gemakkelijk, maar dat heeft niemand je beloofd. Als het een patroon is dat je ergens met veel enthousiasme aan begint en dan na 14 dagen afzakt, dan is dat iets waar je aan zal moeten werken. Gelukkig heb je al goede ervaringen met het nuchter zijn en dit is niet de manier waarop je de rest van je leven wilt doorgaan. Vandaag droog afmelden en morgen nemen we de eerste niet. Lees heel goed WE, want we zitten allemaal in datzelfde schuitje. Het is goed dat je het hier allemaal schrijft, want hopelijk haalt dat de spanning er een beetje af. Morgen duimen we ons suf en als je de gegeven raad opvolgt, zie je er morgen zelfverzekerd uit. Laat je het ons even weten, hoe het afgelopen is? Hoe laat moet je er zijn? Nu eerst even iets anders doen. Tot later. Lytse. @ Trui: gefeliciteerd met je eerste week. :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Twee paracetamolletjes en dan je bed in duiken Lfs en welterusten Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Kom op Madeleine! Goed dat je niet gaat afzeggen, want dat is een grote valkuil. Toen ik eenmaal begon af te zeggen, begon ik ook weer te drinken. Je kunt het meissie! Ik ben vandaag om 5 uur naar bed gegaan, helemaal kapot. En ja, nu dus klaar wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden