Spring naar bijdragen

dinsdag 6 November


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Har zo hebben we allemaal wel wat he, en als dat toch zoveel geld kost zou ik het ook nie doen hoor. Maar ik heb bijna geen mogelijkheid om filmpjes zelf te bekijken (snel dan) want duurt zo'n beetje half uur voordat tie dan geladen is. Beetje traag hier de snelheid, maar was enigste abonnement wat we konden krijgen (mag zelfs wettelijk niet meer) maar geen keus he. Dus als hier vanuit huis gewerkt wordt kan ik alleen nog dit forum ernaast hebben anders slaat alles vast.

Nou hoop wel dat je snel dan de jiste uitkering krijgt hoor. Al was het maar voor jezelf he en in jou geval denk ook wat rustiger, succes hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die Bol :)

Heb inmiddels de PB's gelezen die we ooit aan elkaar verstuurd hebben...over Leefdael. Goh, was helemaal uit mijn memories.

Moest echt nog flink wat helen na 2009...kan het nu allemaal makkelijker terughalen wat gebeurd is en mijn 2 vingers vliegen over het toetsenbord...

Heb nog nooit zo snel kunnen typen...en reageren. Maakt het virtuele wel heel wat makkelijker; kan de draad beter volgen.

Hoeist met de boom? Verliest ie al wat kunstnaalden? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een bloedhekel aan onrecht Diesel...dat zijn voor mij losse eindjes.

Aangezien ik mijn vechtlust terug heb zal ik het er zeker niet bij laten zitten. Wat toen bij het UWV is gebeurd heeft met miscommunicatie te maken: krijg je met de eilandjes waar het UWV-personeel op werkt. Dat het fout liep heeft dan ook niets met mijn verslaving te maken...dat maar even terzijde.

Ach, het zal mij vrijheid geven om te krijgen waar ik recht op heb en het voor ons beide makkelijk(er) maken onder 1 dak te leven.

N. heeft Wajong.

Met weinig geld leven kan ik en ben daar trots op; want: :moon: Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har, ik ben zo dankbaar dat ik AA gevonden heb.

Eigenlijk heeft AA mîj gevonden....

Na een binge van ruim een week,onder

de bank, omgeven met lege flessen.

Hoe "rockbottom"kun je zijn?

En nu hup hup, naar pilates en jawel, mijn AAmeeting.

Wat je vanochtend aanhaalde over delen,

openheid en genezing....

Volgens mij het beste medicijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar weet ik ook niets meer van Har. Dat doet het ouder worden hoor.;)

Ik heb een kunstboom dus naalden uitvallen is er nu niet meer bij.

Gaat lekker met je hé kerel? Alleen maar hartstikke goed.:sun:

Em:present: 7 maanden is geen katteplas hé. Geweldig goed gedaan, en wat heb je gestreden om het zover te krijgen hé? :sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart:

Zo tanden poetsen en dan eerst ff bodschappen doen. Vanmiddag weer schilderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een giga investering gedaan

in mezelf:D

dinsdag saunadag

week in week uit

beetje cru dat hier te melden

dus heb even geaarzeld,

maar ook als de 7 vette jaren aanvangen

wil ik kunnen delen.

Hoop doet leven mensen

en het tij keert altijd!

soms is de oogst mager, soms vet

soms ons leven schraal, soms vet hard

maar NU leven we

fijne dag:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Boll klein beetje melk is er nog hoor :)

Ach Har als je uit bijstand bent kan je ook kiezen hoe je met N samen doorwilt kwa wonen dan. Ach ja UWV laat maar. Tjah ook jammer dat via youtube de meeste liedjes met video zijn he. "video killed the radiosong" :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensuh, we zitten inmiddels aan het gezamenlijke bakkie. Ga hier afsluiten met de wens dat een ieder hier verdiend wat hem of haar toekomt...en als je vindt dat je (nog) niets verdiend hebt neem dan de dag maar voor lief.

En aan Hannah...ach, wat je prietpraat noemt. Ik hoop voor je dat je hoofd leegloopt, zonder dat je een leeghoofd wordt, natuurlijk.

Groete!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,

Dank je wel. Zorgzaam van je.

Dat ga ik morgen dan maar eens zelf proberen, me op dat dagpact zetten.

Als ik zo heen en weer lees, begrijp ik dat het goed gebruik is dat je jezelf 's avonds ook weer afmeldt?

Maar alleen als je je aan het dagpact hebt kunnen houden? Goed begrepen?

Fijne dag allemaal!

wervelwind

p.s. Lees net jouw bericht, Har. Ik had het bijna verkeerd gelezen: 'verliefd' ipv 'verdiend'. Vind ik ook wel een mooie:

de wens dat eenieder hier vandaag even verliefd kan worden op iets of iemand. Een herfstblad, een zonnestraal, een glimlach...

Blijf vooral ademen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...