Spring naar bijdragen

dinsdag 6 November


Diesel

Aanbevolen berichten

Ik meld me voor de 15e dag droog af, hoewel ik mijn wijn af en toe mis, gaat het tot nu toe best goed.

Hoopte alleen dat de lich. vermoeiheid minder werd, want ik wil zoveel doen nu. Zeker met de reis in het vooruitzicht.

Madeleine, schiet me ineens te binnen dat een doel hebben ook motiverend kan werken.

Ik ga nog even kijken hoe het met de verkiezingen in USA is en wens een ieder een goede nachtrust toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom Hannah?

En ik ben nu heel erg in gesprek met mijn beste vriend en dat sluit naadloos aan op Lidia's woorden. Ik word nog eens gek van alles wat ik zoal denk.

Het scheelt dat ze zeggen dat enkel intellectuele mensen een probleem hebben met verslavingen. Dat zegt dat hier alleen maar slimme dingen worden gezegd. (niet verkeerd bedoeld, maar waarschijnlijk heel ongelukkig uitgedrukt?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, heb je nu niet gewoon een goede nachtrust nodig en ben je bang dat ,dat niet meer gaat gebeuren en wil je daardoor nog even éen paar extra nemen?

Hoe dan ook ,ik ben geen engel. Ik heb het natuurlijk de afgelopen dagen niet netjes droog gehouden, want heb me niet eens bij het dagpact aangemeld. Morgen samen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allen. Even een bericht van vakantieadres niet bij gelezen. Tablet lastig typen.moeder viel vanavond tegen ons uit. Ze voelde zich gekleineerd, vr gek gezet, uit gelachen . Dit is niet waar, ik vin dit zo erg vr mijn vader , ik b helemaal van slag nu. Ik doe zo mijn best om niet in discussie te gaan met mijn moed, maar soms zin haar verhalen zo gemeen dat ik niet altijd mee kan gaan. Blijven * over het niet goed zitten in een restaurant terwijl ze zelf akkoord ging met die plaa, als ik dat dan zeg steun ik haar maar ik ben dankbaar dat we dit nog met elkaar kunnen doen en voor mij is zon plek in een restaura, vertraging te warm tree winderig , ontbijt niet goed niet belangrijk ik zie het nut er niet van in om daar over te blijven klag, veel negatief.wat ik nu moeilijk vind is wat te doen morg, liefst ga ik niet m, alfa ik haar zo een rot gevoel gf, maar dat zal ook niet in gde aarde vall, wat een rotzooi was ik maar thhuis. Ik zou heel graag willen drinkn ook al omdat typen niet gaat op dit di, ga afsluit, moest even kwi, als jullie het nog snappen welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kijken of ik nubetertype ' andere instelling' moeder is dus erg teleurgesteld voelt zich aangevallen,ik voel me daar vreselijk onder' probeer altijd haar niet vr hoofd te stoten, nu ben ik behoorlijk van slag en heb dorst' zou graag eenbiertje willen 'denk wel tien,maar ga ik niet doen,refusal. Ik zou het liefst weg willen,ik vind dit vreselijk vrij mijn vader, wat moet ik nu morgen,mij mond houden,ook nietgezellig,me ik ben als de dood iets verkeerds te zeggen, en ik weeg mijn woorden altijd al op een goudschaaltje,me het is nooit goed, argh,,, en het werkt niet op zon tablet,ik ga pammetje nemen en proberen wat te slapen, ik bendoodsbang voor morgen die giftige tong van mij moeder brrrr..... ik moest dit even kwijt,sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Gaby en je had je er zo op verheugd. Ja wat is wijsheid, het maar proberen naast je neer te lehien toch proberen met haar te pratenggen en op je tong afbijten ? Maarja je kan het moeilijk uitvechten nu he. Misschien toch proberen te praten met haar, dat je ook maar je best doet. Ach en alc. zou zeker niet helpen. Dan voel je je morgen nog ernstiger ellendig.

Nou veel sterkte en probeer wel te genieten hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...