Madelief Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Mensen ik sluit af. Tot later of morgen. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Mimosa, Fijn, te horen, dat het goed met je gaat. Gewoon, even komen buurten he als het 16 november is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Dag Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goed, ik ga de piepers jassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 goeie avond lieve kanjers:present: Heb nog niets terug gelezen want de dames zijn net weg. We hebben heerlijk geschilderd. Heel anders dan wat ik gewend ben. Een klaproos maar dan wat grover dan wat ik normaal doe. Als ie mooi wordt wil ik hem aan iemand hier schenken. Moeten we nog ff kijken of iemand hem wil en hoe we dat gaan doen. Ik zal een foto plaatsen als ie klaar is. Dadelijk komt buufje weer terug en kruipt hier weer achter de pc. Lastig met de verhuizing. Ze heeft nog geen internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedenavond, een felicitatie voor Emma, mooi vouw!! Gestopt, ik heb respect voor je, je doet het maar allemaal. En wat fijn dat je eindelijk een beetje boven komt drijven. Jane, geniet! Wat mezelf betreft, dit was een dag om snel te vergeten. Er zijn zo van die dagen, vandaag was zo'n dag. En die dagen horen er ook bij, ik klaag niet, that's life. Fijne avond, ik ga er ook mijn best voor doen. Even resetten. Wellicht to later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ik meld me even droog voor vandaag en ga lekker's een keer heel vroeg slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Hoi allemaal, Ik ga even bankhangen. Veel gedaan vandaag op mijn werk, en in de buitenlucht. Ik mag wel uitkijken dat ik niet in slaap val op de bank (is nog nooit gebeurd, dus zal nu ook niet hoor) Emmaroos van harte met je 7 maanden :moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light: Voor nu welterusten:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Lieve Emmaroos, Vooreerst dikke proficiat met je 7 maanden. Fantastisch toch? Ik lees in jouw posting van daarstraks dat het helemaal niet lekker gaat met jou. Teveel hooi op je vork? De donkere dagen die op je stemming drukken? Na regen komt zonneschijn is het cliché, en dat zal bij jou zeker niet anders zijn. Hou je sterk meid! Veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Hallo lieve mensen, Ik meld me weer nuchter af. Ga nog niet gelijk naar bed, maar ben veilig thuis en heb de antabus achter mijn kiezen! Op naar dag 4, het valt me tot nu toe alles mee (zal nog wel anders worden neem ik aan). Trusten voor straks! MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @bor Dat klinkt goed maar wat betekent dat concreet? "onder voorbehoud" voor als er iets misloopt en anders eventueel vroeger? Of zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 meld me ook droog af...heb een vreselijke rot bui..netjes gezegd dus zeg verder maar niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 He, Bor, als ik dat goed lees is dat heeeeel goed nieuws, geweldig, toch?! Felicitados, kop durvoor houwen, heh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Omdat er nu zoveel mensen zijn ingelogd, kom ik even snel tussendoor. Heb net een aflevering van "achter gesloten deuren" gezien en dat lijkt me voor degenen met een partner (en kind) wel interessant om te zien. De hh is om 23.20uur op net5. Wel laat, maar mss in opnemen een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Heej MM, Zet m'op he. Doe ik het ook! Gaat lekker tot nu toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Snoepje, Een voor jou, voor je rotbui, Wordt tie vanzelf een beetje beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Bor, Zou echt fantastisch zijn he. Meer, dan je had kunnen dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Lieve Frodo, Het lukt nog niet om het te vertellen. Nu is het nog te zwaar maar ik vertel het hier op het forum waarom de stoppen bij mij doorgeslagen zijn. Lief, je reactie, echt superlief. ook alle andere reacties zijn lief. Doet me goed. Ik moet nu even pas op de plaats maken, even aan mezelf denken. Maar uitleg komt er, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Bor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend super. Eindelijk. Jij supervrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Bor, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Vers van de pers doe ik ook mee: DAGPACT Albert Lytse Snoepje Miranda Wervelwind MM Lavendel Wijfie Lidia Marc Will Rapilos Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Fijn, dat je ook mee doet Sabine , Succes! Beste mensen, Meld mij droog weer af. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Thanks Rapilos, En ik zie dat er ook nog een afmelden bij zit, dat doe ik bij deze, rol zo de douche in en daarna glij ik door naar bed om weer even verder te lezen in Stoppen met alcohol van Allen Carr. Die mindset heeft me namelijk enorm geholpen om te stoppen met roken. Zijn anderen hier bekend met dit boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Of is het andersom.. ik glij naar de douche en rol mijn bed in.. klinkt al wel beter maar is het nog niet helemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Hi Smikkie, Hihi, ja je hebt ook zo'n nicotinemonstertje.. in mijn geval met het stoppen met roken dien je oa. te visualiseren dat je dat nicotine monstertje in de woestijn ziet kruipen, smekend om nicotine en jij geeft het hem lekker niet en laat hem omkomen van de dorst (nicotine in dat geval, alcohol in dit geval). Ik zal eens gaan speuren hier thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden