nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hahaha, Wijfie, ik kan er wel om lachen! Zet 'em op, het gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 O die is mooi Jop. De stabat mater van Pergolesi. als ik de kans kreeg vroeger, zette ik hem altijd op, en als ik bij mij zwager een schoonzus ben en ze vragen wat ik wil horen is het altijd de stabat mater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maura Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 mensen , ik heb het heel moeilijk nu en probeer me alles te herinneren om te doen om niet te drinken maar ik balanceer op het randje ; suggesties ?? ( mijn man komt pas over drie á vier uur thuis en ik ben zo bang dat ik het niet red ! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 @Maura... Water! Ga ergens heen waar geen alcohol is! Maar bovenal don't panic. En als je gaat drinken, beetje inhouden en niet te veel. Hou je taai! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ik heb ook nog een mp3 spelertje, eens kijken wat ik daarmee kan. nooit gebruikt. Geen fratsen op de PC voorlopig, daar heb ik mijn lesje wel in geleerd. Pergolesi mooi:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hallo Maura, je eigen draadje herlezen? Gaan joggen? Naar het bos of park of strand gaan? In heet bad liggen? Slapen? Alles wat je afleidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maura Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 dank je sieraad ! ik heb net een liter cola op hahahahah , óók niet goed maar beter dan alcohol nietwaar ? en een "beetje " drinken gaat hem voor mij niet worden , als ik nu ga drinken wordt ik laveloos dus ik wil het vóór alles voorkomen . ik ben zó blij met jullie ; jullie verhalen , tips en échte steun helpen mij enorm BEDANKT !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maura Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 dank je lavendel , zie mijn vorige post ; ik heb echt zoveel aan jullie steun ik denk dat ik nu , na even hier en daar lezen op de site , wel klaar ben om met de honden naar het strand te wandelen om te relaxen . BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Maura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 @Maura... mooi zo! Doe de groeten aan het strand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Maura, trek gaat ook weer over. Absoluut. Even uitzitten, of uitlopen. Vaak als je denkt nu explodeer ik, zakt het af. Houd dat in gedachte. Lekker uitwaaien is een strak plan. Sterkte. Effe doorpakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Knap werk Maura eerst melden dat het moeilijk gaat in plaats van drinken. Dat is de goeie volgorde. Chapeau. Naarmate je afleiding zoekt verliest de zucht aan kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 niets terug gelezen... hier gaan we rustig verder... sta nu lekker in de keuken te frutsen. Goulash met Spatzle ( zelf gemaakt natuurlijk) Madelief, Mop, sterkte..xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jij ook Bor! Maura, "eerst bellen dan bestellen"! Jij bent heerlijk nuchter aan het uitwaaien. Mooi te zien dat het forum zo werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie, ik hoop echt dat je snel je plekkie vindt. Pergolesi helpt je wel.... Wat naar van die scooter trouwens! Wat nu? Fietsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie..... wat jou nu gebeurd??...ik houd er van. idd Salie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Originally posted by: albertinaIk heb ook nog een mp3 spelertje,eens kijken wat ik daarmee kan.nooit gebruikt.Geen fratsen op de PC voorlopig,daar heb ik mijn lesje wel in geleerd.Pergolesi mooi:moon:quote> ze zeggen dat je nu ook kan Appen, via de pc...ik durf het niet te installeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Borretje, ik denk aan je, hou het droog he meis, weet je nog, Niwi, : je HOEFT niet meer, fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Bor... lief.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 hoi Nance... gaat ie wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie, of andere hardlopers, Ik heb een startbewijs voor de 7 heuvelenloop. Kan ik nu nog omzetten in een andere naam. Ik haal het niet, helaas. Ik kom nauwelijks de trap op, met mijn Delhihoest. Reminds me; heel veel beterschap Nancy, ik las dat je geveld was door de griep, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hoi Lenie! Ik wilde dat net aan jou vragen, haha! Ja, hier alles goed hoor, herstellende van de griep, dat wel. Beide zoons plus aankomende schoondochter zijn aan het rijlessen, dus dure/spannende tijden hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Lenie is oke Jopie.... moeilijk, maar oke.. leuk Nancy, kan je straks mooi een taxi-chauffeur uitzoeken!..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Hoi beste mensen, Heerlijk vrijdag. Wat is dat toch lekker, dat we nu s'middags al sluiten inplaats van sávonds om 20.30. Gewoon een halve vrije middag. Relaxed hoor. Donderochtend toch nog een invaladresje bij de thuiszorg gehad. Die mevrouw was zo enthousast, dat ze me voor 2 keer in de week vast wil hebben Haar hulp gaat binnenkort 4 weken op vakantie, vanaf die datum, wil ze heel graag dat ik bij haar kom werken. Ze heeft de thuiszorg er al over gebeld, die vond het in elk geval goed in de vakantieperiode. Dus wie weet kan ik blijven. Zou super zijn! Haar vorige hulp was nu ziek. Ze was er al 3 jaar, en nog nooit de ramen gezeemd. Mevr. had niet eens een zeem in huis. Stoffen;alleen in het zicht. Beginnen om 10.00 inplaats van 9 uur, want ze wilde eerst uitslapen. Tja, dan zou ik ook blij met mij zijn:D, Ongeloofelijk, dat iemand er zo de kantjes van af loopt. Trouwens,zou nu wel een wijntje lusten. Maar heb besloten om voorlopig maar even te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Jopie, ik herken alles, vorige week is mijn fiets gestolen bij het treinstation. Ik voel me nog rot er door. Idd, dezelfde emoties als jij, snik! Gwen, bedankt, gaat al wat beter hier. Maarruhhh..jij een Delhihoestje?? Gaat ie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden