Madeleine Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Dat herinnert mij weer dat ik nog een studieboek fotografie in de kast heb liggen. Ooit eens gratis gekregen bij een andere studie die ik had afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Een doel hebben om naar toe te werken is altijd goed. Ooit hoop ik nog eens een colomn te mogen schrijven in een bekend vrouwenblad. Of dat ik ooit nog eens een bestseller schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Mensjes, ik ben ook weer even verder. Misschien tot zo en anders welterusten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 kom weer even binnenvallen en meldt me voor vandaag vast maar droog af dag 5. Hoop dat dit het allergrootste dieptepunt was want dieper wil ik niet.. wat een dag.. fije avond allemaal! slaap lekker en tot morgen weet niet sha of jij nog op de draad komt, blijf wel hangen maar van drank zal het niet meer komen;) liefs en weer een:sun: mocht ik je niet meer spreken ook voor appeltje natuurlijk dank voor je telefoon.. sowieso voor iedereen die me hier zo bijstaat want weet heel zeker als dat niet aan de hand was dat ik vreselijk aant drinken was gebleven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Ik ga ook afsluiten. Mijn lichaam zegt moe te zijn, dus het wordt tijd voor bed. Ik meld me voor vandaag droog af. En meld me morgen weer. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Weltrusten allemaal, hoogste tijd voor mijn bedje. Ben doodmoe maar 1 week nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 dat geeft een moe maar voldaan gevoel neem ik aan MM bosjes rozen voor jou :present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 MM, muy bien! Gefeliciteerd met je volle week alcoholvrij! Slaap goed, Madeleine Ik sluit ook af, nog even een grimmige wraakfilm kijken... (zegt de vprogids) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 en ook een goeie welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Goedenacht, Verder niet bijgelezen. Nog maar 2 lateriken op het forum. Marcel en MM, ik meld me nu droog af en duik mijn bed in. Morgen familiereünie! Welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Slaapze lijsters, Hou 't zo droog als je wilt. De droge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik meld dit maar op dit draadje. Dan kunnen ze morgen een verse start maken. Ik heb gisteren dochter verteld dat ik op mijn 14e mijn (stief)vader mijn slaapkamer heb uitgemept. De situatie was bedreigend. Ik zag ook direct begrip in de ogen van dochter. Ineens leek ze mijn gedrag te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Daarna ben ik ook wel een puber geworden. Ik ben weggelopen naar het JAC in Amsterdam. Die hadden helaas geen plek en ik moest terug naar huis. Eerst naar mijn moeder die in Amsterdam werkt. Maar mijn vader had haar al gebeld. Ze was alweer thuis. En ik heb gespijbeld. Een hele week, tot de decaan voor de deur stond. En toen heb ik de deur dichtgesmeten, maar die man bleef net zo lang bellen totdat mijn ouders open deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik moest het gewoon even kwijt. Dankjewel voor het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Wat een paar regels hier neerzetten al kan doen, voor je gevoel.. Slaap lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Tatum, goed dat je dat deelt hier. Heb je het een beetje kunnen verwerken inmiddels? Aha PKR boven water? Jammer dat ik hem gemist heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 mooi interview in de volkskrant met arthur japin gelezen ook dat raakt me wezenlijk nu, zoals veel op dit moment: politiek, economie, mijn omgeving, religie, mijn eigen gedrag, ik zie, twijfel, verbaas me...vraag en krijg enkel meer vragen ik kan het niet meer onder woorden brengen. dat vind ik vreselijk. ------------ --------------------------------------- Jopie je open stellen maakt een mens kwetsbaar. Ik herinner me de tijd dat ik zoveel mogelijk van alles wilde weten. Gretig was ik en ongeduldig. Maar weten is nog niet voelen. Op het moment ik geen antwoorden meer kreeg op mijn vragen en in een cirkeltje bleef DENKEN en doen, zoekend naar verklaringen, stond er dikwijls een emotionele doorbraak voor de deur. Een emotie kun je niet verwoorden wel voelen en laten zien. Misschien sluit dit een beetje aan op wat je schrijft, misschien ook niet. Voor mij zijn deze emotionele omslagen van groot belang geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jwe, ik heb het nooit verwerkt. Ik heb vannacht wel heel veel gehuild. Shit, het is 11 November. Ik heb geen snoep in huis. Ik doe mijn licht uit. Na 20.00 uur ben ik er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden