albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen, shame on me, net een half uurtje uit bed. Sieraad, de 1e week is binnen, goed man. Har, ik vind het fijn je hier weer te lezen, dank voor het delen. Tatum, Pffff, heftig hoor, je draagt zoiets je leven lang mee. Moedig dat je het durft te delen. Zo en nu eens een koffie, ik zet maar even nieuwe, die van vanmorgen is te oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 goeiemorgen shame on me net 3/4 uur uit bed:D eerst maar bijlezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 zonnig zondagmorgen iedereen! heb ik het zondagochtenconcert gemist van Marc? doe ik mijn versie maar: http://youtu.be/P8iKcdh5Ims mag ik nu is vragen als Belgische, wat dat allemaal is met dat snoepgedoe? komt de sint nu à l bij jullie misschien? moeten wij weer wachten? ik wil snoep! nu verder chillen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 En het (bijna vergeten) zondagochtendconcert: Frederic Chopin - Nocturnes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Marc, wist je dat dat één van mijn grote favorieten is, misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Nog een concertje; Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Gisteren vertelde iemand me dat ik beter schaak dan vroeger... Zou dat ook een gevolg van het minderen zijn? Ik denk het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Netjes Jen : 11.00 uur op 11-11! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 smelt, smelt, bij Wim Mertens ik hou zo veel van muziek ! Jen, zeker weten! Schaken is geweldig spel. Alleen kan ik niet ver genoeg vooruit denken, maar misschien komt dat ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Mijn vrouw en ik hebben een soort interland met 3 Roemenen hier met schaken... 3-1 voor de Roemenen *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Oh Lavendel, ik schaak ook niet goed hoor, maar heb op internet een paar collega's van vergelijkbaar niveau gevonden. Erg prettig tijdverdrijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jen, die link mag je me ten alle tijde eens doorsturen, indien er ook plaats op is voor zeer simpel niveau uiteraard! Ik hou wel van het temperament van Roemenen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Morgen allen. Ben ook weer eens wakker. Heerlijk na een week om 0430 de wekkert lekker uitslapen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Morgen, morgen allen. Leuk die zondagochtend concertjes. Wil er ook wel één opgeven maar weet er geen link naar te geven, snif... Iig: Mariankantaten van Händel, uitgevoerd door Musica Atingua Köln. Waanzinnig mooi! Heb lange tijd nauwelijks meer naar muziek geluisterd en dat begint nu weer te komen. Niet drinken is alleen maar winst he; iedere dag meer. Dit is mijn 8ste nuchtere ochtend en hoewel ik het van dag tot dag blijf nemen, ga ik het maar per week tellen had ik bedacht. Trouwens nog een stomme beginnersvraag: waar halen jullie de emoticons vandaan? Ik zie ze nergens... Tot straks weer, eerst even ontbijten/brunchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Antigua, niet Atingua, tiepfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 als je een bericht tiept MM, boven aan dat window, zie je een uitklapmenuutje genaamd selecteer emoticon;) Ook kun je bepaalde tekens tiepen zo als ; ) maar dan aan elkaar. Een link invoegen doe je door op de http knop te drukken, ook bovenaan. Je krijgt dan een popup waarin je de link kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Har.... Bedankt voor je openheid. Heerlijk dat je nu eindelijk jezelf kan en mag zijn, zonder je hoeven te verdoven, Veel geluk toegewenst Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Originally posted by: Sabine81Oh ja: ik zit op mijn 8e dag! Joehoe! Een muziekje om vrolijk van te worden: En of course:DAGPACT Krekel Igor Albert Lytse Marc Sabinequote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemiddag! Heel raar geslapen met erg rare dromen. Maar dat hoort er weer bij. Ben ook een beetje laat, maar dat komt, omdat ik zo laat sliep door allerlei oorzaken. DAGPACT Krekel Igor Albert Lytse Marc Sabine Truitje Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Middag, Laaf, st Maarten is zoals bij ons drie koningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoi Joop, gesloopt en gela(a)pt, of zoiets hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Joop er was ooit es een liedje, I could sleep a thousand years, a thousand dreams that would awake me, different colours made of tears... moest ik zo opeens aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Even weer wat laten horen van mij... Ik zit nu 5 dagen in de week in dagbehandeling, maar blijf drinken , minder, dat wel. Het stoppen wil maar niet. Ik wil er echt graag vanaf, want het belemmerd alles. Gelukkig heb ik de loopgroep en ben ik droog tot veel later op de dag. Ben ik nu een minderaar of gewoon een actieve alcoholist? Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoi Hannah. Waarom moet ik me voorstellen bij wie is wie? Dank je wel voor je welkom. Ik heb veel aan dit forum, ik lees hier veel ervaringen en daar kan ik mijn eigen ervaringen mooi aan spiegelen en bijstellen. Delen is helen, zeg je. Maar delen zorgt ook heel vaak voor verdeeldheid. En verdeeldheid maakt meer kapot dan ons lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 VM, dank voor de info, dus ik zal nog maar wat wachten op onze sinterklaas dan maar RL fijn om je terug te lezen. Weet je ondertussen al wat je zelf wilt? Kohtje, jou heb ik, dacht ik, al meermaals gelezen vroeger? Toch niet nieuw toch? Mensen, het is hier straaalend weer. Hup, terug de tuin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden