Spring naar bijdragen

Donderdag 15 November 2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen en is het dan vooral door het fysieke "ziek" zijn dat hij geestelijk lijkt achteruit te gaan?

Ook miss medicatie (pijn besrijding etc)?

Want nog iemand hier schreef ook al dat het gehoor (en daarbij toch ook wel "begrijpen" wat men hoort) tot echte het allerlaatste "meegaat".

Maar fijn datje het hem iag verteld hebt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach Snoep dat wilde ik ook ooit en jij een jaartje geleden ook en hij nu ook,

maar willen en proberen

zijn beiden uitstel van executie als je het mij vraagt

(dat doe je dus ook niet:D)

wees alsjeblieft realistisch meis

je hebt nu zelf ook ervaringen

waarvan je denk ik wel weet

hoe het af gaat lopen bij hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zouden pas onderzoeken gedaan worden als hij fysiek beter is. Momenteel sukkelt hij met slikproblemen, dus hij kan nog niet eten en zo. Daarna komen een hersenscan en dergelijke, vermoed ik, want het zou kunnen dat zijn dementie natuurlijk ook nog verergerd is.

Enfin, veel weten we echt niet. De dokters hebben ons nu al twee maal op zijn dood voorbereid, en hij blijkt sterker dan ze dachten, maar blijft dat duren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen

Trouwens, voor de mensen die wel van haas
houden: bij de Dild verkopen ze uit de
diepvries argentijnse haas, knal je zo in de
oven, 3 uur, al in een schaal, gebardeerd en al.
En is echt prima!
8 eurie voor 1250 gr, kun je met vieren haas
smikkelen.

Ik heb speciaal voor jullie getestproefd.
Lief hè.quote>

Tjah ik twijfel, nou eigenlijk helemaal nie, of dit wel wilde haas is.
Toch anders ook bv gefokt konijn of wild konijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
Originally posted by: Jen
Het is wel mooi dat hij voor jou bereid is om te minderen, snoep. Maar wat wil jij zelf eigenlijk? Wil je helemaal stoppen of matig drinken?quote>

ik wil matig drinkenquote>

Maar Snoep, wil jijzelf matig drinken en hij doorgaan, of hij matig drinken en jij ook, of jijzelf stoppen ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Originally posted by: Jen
Het is wel mooi dat hij voor jou bereid is om te minderen, snoep. Maar wat wil jij zelf eigenlijk? Wil je helemaal stoppen of matig drinken?quote>

ik wil matig drinkenquote>

Maar Snoep, wil jijzelf matig drinken en hij doorgaan, of hij matig drinken en jij ook, of jijzelf stoppen ?quote>

nee hij moet minder gaan drinken.....anders ben ik zo weer thuis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele goeienavond lieve frummelaars, :present:

Het griepvirus is van het noorden naar het zuiden aan het verhuizen.

Want ik heb sinds gisterenavond ook prijs.

Dus Jen en Lavendel jullie zijn gewaarschuwd,

het komt jullie richting uit.

@Laafje, :heart:

Met je voet in de verfpot?

Ja dat komt ervan als je tegelijkertijd zit te schilderen en te frummen.

Jullie vrouwen denken te kunnen multitasken??? :D

En blijkbaar was het niet de eerste keer want je zegt “weer”.

Al goed dat je niet gedronken had.

Wie weet wat was er dan allemaal nog gebeurd? ;)

Nu effie wat bijlezen, tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allebei matig lijkt me het mooiste. Ik heb een vriend die zelden of nooit drinkt; denk dat matig blijven me toch moeilijk zou vallen als ik bij een drinkebroer was.

Mijn vorige vriend dronk erg veel, en wij dronken dus gewoon samen, elke dag, ons zat. We amuseerden ons te pletter, dat wel. 'k Weet niet of het gepast is om te zeggen, maar het leven was minder saai toen. In feite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep houdt van die gast.

Dat lees je toch?

Die is alcoholist zoals wij hier allemaal zijn.

Die komt misschien ooit nog op dit forum om zijn probleem proberen op te lossen.

Waarom geven jullie dit geen kans?

Misschien heeft Snoep wel overtuigingskracht genoeg om hem te overhalen.

En is de liefde groot genoeg.

Wederzijds.

@Snoep: :sun::heart::present:

Ga ervoor morgen meid, mijn steun heb je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bestaat dat in België helemaal niet, dat soort keuringen. Ik vind het ook raar. Ik mag niet drinken als ik rijd (geen druppel) maar op andere momenten wel. Waarom zou dat ook niet mogen?

Vandaag een zeer zware boete betaald omwille van positief blazen - en niet zo'n beetje - in 2009. Het is eigenlijk verkeerd, vind ik, dat zo'n boete zoveel later toekomt. Ik vond het erg deprimerend. 'k Was natuurlijk vergeten dat ik nog moest betalen, en ik dacht bij mezelf "maar ik heb mijn leven toch gebeterd, waar komen jullie nu nog mee af?"

Enfin, gelukkig had ik nog genoeg op mijn spaarrekening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie ik voel bij jou altijd zo'n weerstand als de berichten richting stoppen gaan. Zoiets van"ik wil niet stoppen, blijf van mijn idee over alc. drinken af. Ik bepaal het helemaal zelf.

Ik herken dat nog van heel vroeger, niemand mocht aan mijn alc. komen, zelfs niet er naar wijzen. Dat was van mij, en dat was heilig.

Het leven was voor mij ook saai, verveling was iedere dag wel aanwezig hoor, want mijn leven draaide maar om één ding, de alc. Nu denk ik logisch dat dat saai was, ik had geen oog voor andere dingen meer en leefde in een hele kleine wereld en kwam daar ook niet uit. vond het eigenlijk wel gezellig ik samen met de alcohol.

Maar hoe kan jouw leven nu saai zijn terwijl je een vriend hebt gehad. Dan moet het toch veel leuker zijn?

Tja en wat houdt matig drinken in hoeveel is dat? Ik denk dat je dan heel duidelijk met jezelf moet afspreken hoeveel je wilt gaan drinken, en proberen daar niet overheen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet dat ik hier kan komen
maar bij sommige problemen is dit gewoon gezeur

Avond allemaal,

Ik wil nog even reageren op postings van Snoepje en Borretje vanmorgen, vind het moeilijk om precies onder woorden te brengen wat ik bedoel, maar doe een poging.

Tijdens eerdere ziekteperiodes van mijn zoon en dochter kreeg ik geregeld te horen van vrienden, bekenden dat hun problemen niets waren in vergelijking met die van mij/ons.
Ik vond dat vreselijk. Voor mijn gevoel plaatste me dat buiten hun leven en het leven in het algemeen. Wanneer er niet meer gepraat of geschreven kan worden over de moeilijkheden die andere mensen ervaren wordt mijn wereld wel heel klein en ik heel eenzaam.
Dus hou je aub niet in, ter wille van mij. Daarnaast weet ik zeker dat als ik denk dat dat gebeurt, ik moeite zou hebben om te vertellen hoe ik me voel.

Liefss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb 20 maanden zonder alcohol geleefd..maar vond het leven niet leuker worden

tuurlijk weet ik dat ik niet meer elke dag moet gaan drinken en doe ik ook niet..daarin ben ik wel sterker geworden..moet altijd op blijven passen en vooral als ik depri ben

maar als ik ergens zit waar iedereen een glaasje drink en ik als enige niet..nou sorry dan voel ik me de saaie muts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...