Primula Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik begrijp het niet: Waarom heeft Hannah een ban? Antwoord kan ook per pb hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedenavond allen! Ik ga zo eten. Chili con carne. Heb onwijze trek! In eten dan he? Maar wat lees ik? Heeft Hannah een ban? Ik kan me niets raars bedenken! Heb ik dan zo slecht gelezen? Nou Hannah, hier een dikke Knuffel dan Ik hoop dat het een erg korte vakantie is. Mensen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Is er een ook draadje met positieve personen/berichten het stoppen met drinken is al lastig genoeg. sorry hoor moest er even uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 voor jou gezever Wijnand maar voor anderen serieuze zaken iedereen komt hier om adb te worden' en blijven en we hebben allemaal ons verhaal en onze eigen gebruiksaanwijzing dus als jij ons/mij restpecteert ik respecteer jou ook graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Spikie even heel iets anders. Hoe is het met je schilderij waar je toen mee bezig was? Ben je daar nog mee aan de gang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik heb wel wat positiefs! Morgen met mijn dochtertje naar mijn ouders. En dankzij mijn eigen doorzettingsvermogen en dit forum mag ik daar met volle teugen van genieten, zonder kater, zonder schuldgevoel. Wijnand, ik probeer uit het forum te halen wat goed voor me is. En het helpt schijnbaar. Wat enkele therapeuten en huisartsen niet lukte, en de nodige rust in mijn knar, lukt hier wel. Haal er uit wat er in zit Wijnand, en hou vol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 O das jammer Spikie, ik hoop dat je dat snel weer kan oppikken, want daar kun je een hoop in kwijt en je wordt er rustig van. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Marel, dat heb ik je nu al zo vaak willen vragen. Misschien heb je het zelfs als es verteld ooit maar dat heb ik dan gemist. Hoe oud is je kleine meisje eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ga spelletje doen met manlief, tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 :present:Marcel, fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Marcel super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Hey Roza, ik zag je vraag en dillema gisteren. Maar in belgie werkt het denk ik nog net anders dus daar kan ik weinig over zeggen. Alleen tja, niet over je heen laten lopen maar aan de andere kant kan het ook een vorm van "investeren" zijn he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 mooi Marcel veel plezier morgen maar dat gaat wel lukken denk ik zo:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 In januari wordt ze 4 VM. Een prachtige lieve meid, met enorme blauwe kijkers. Ze kan je echt heel ontwapenend aankijken, maar wees dan op je hoede, meestal broed er dan wat in dat kleine breintje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Johan, dat vind ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: PrimulaIk begrijp het niet:Waarom heeft Hannah een ban?Antwoord kan ook per pb hoor.quote> ik snap het ook niet,maarja wie zijn wij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mensen ik ga film kijken, iedereen een fijne avond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Johan, is het niet zo dat je voorbij je beperkingen moet kijken om het beste uit jezelf te halen? Iedere dag in dezelfde soep roeren is erg geestdodend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik heb ook wat leuks, een vriendin van mij is oma geworden, jaja, ik val al onder de catagorie oudjes, Gister ben ik op kraambezoek geweest, voor mij een soort overwinninkje, ik kan er soms nog lastig mee dealen dat dit voor mij niet is weggelegd. Enfin, het was leuk en ik was er daarna niet weemoedig over. Vervolgens afgesproken om 2 x per week te gaan sporten. :$ Morgen komt de vriendin eten, wijntje voor haar in huis gehaald. klein flesje:. Voor haar hoeft het niet persé maar ik vind dat een ander wat dat betreft geen rekening met mij hoeft te houden. En dan gaan we een sportschool uitkiezen. 'T zal me nog wat worden, ik aan het sporten. Maar bewezen is dat het goed is voor de endorfientjes. Wordt vervolgd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ha, Vlaamzmeizje, van de ene kant is het investeren in de toekomst en aan de andere kant over me heen laten lopen en van me laten profiteren. Inderdaad een dilemma. Ik heb vandaag een bericht gestuurd naar mijn ecoach van het UWV met de vraag of ik mag overwerken tijdens een proefplaatsing, of ik dan inderdaad nog wel verzekerd ben. Een half jaar geleden had ik nog nooit van een ecoach gehoord, nu helaas wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mijn Japanse "nichtje" wordt eind december 4. Ja en ik heb alleen jonens he en die zijn al wat groter. Maar id zo n meisje krijgt t een en ander klaar he! Zelfs mijn "grote" stoere jongens gaan door de knieen en doen alles wat die kleine meid vraagt! Grappig! En je ziet ze dit weekend dan? Het hele weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Nee, voorlopig eens in de 2 weken op zondag VM. Ik hoop dat dat anders wordt in de toekomst en dat ik haar weekenden mag krijgen. Maar hier ben ik voor nu al heel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: jane4voor jou gezever Wijnandmaar voor anderen serieuze zakeniedereen komt hier om adb te worden'en blijvenen we hebben allemaal ons verhaalen onze eigen gebruiksaanwijzingdus als jij ons/mij restpecteertik respecteer jou ook graagquote> Ik respecteer iedereen en ga ervan uit dat iedereen dat respect ook voor mij weet op te brengen.mijn dag begon vandaag niet goed en ik wil hem wel graag goed beeindigen dus sorry als ik iemand gekwetst heb met mijn opmerking over gezever.Fijne avond allemaal, ik doe morgen wel weer een nieuwe poging op het forum. Iedereen succes met droog blijven vanavond, ik ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja dat zou leuk zijn marcel. Als je ze dan twee dagen hebt kan je toch meet een band hebben samen. Is dat dan in Nederland niet zo dat er bij een rechtzaak wordt uitgesproken wie en hoe lang enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden