sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Wilde alleen even aangeven dat ik blij ben en trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goed gedaan Lytse, opruiming houden. Ik zit ook in een huis en rest. vol drank. Het is nu gewoon niet anders. Voor mij niet bedreigend. Maar zou het natuurlijk liever weghebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ben ook trots op jou en op mezelf sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sieraad je mag ook trots op jezelf zijn! Hou het maar lekker droog. Je hebt al bijna een maand te pakken! Gwen: jij mag ook trots op jezelf zijn; en ik ook, realiseer ik me. voor ons alle drie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Goedeavond, Helaas kan ik me niet droog afmelden. Ik weet smoes, smoes, smoes maar er zijn nogal wat spannigen en ik hanteer dat nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog het "Vinger aan de pols traject"van Tactive. Ik heb een uitgebreid bericht voor mijn hulpverlener dus dat hoef ik hier niet te doen Ik overweeg om hier pas terug te komen als ik weer een paar weken nuchter ben. Ik vind het niet fijn hier iedere keer te moeten melden dat ik weer gedronken heb. Nu ga ik proberen te slapen en anders wat lezen. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Lieve Hanneke.. Jammer. Ik kreeg vanochtend nog een opsteker van je. Zo betrokken van je. Ik zal je wel missen als je hier niet schrijft. Je kunt hier toch ook schrijven zonder je droog af te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hanneke, heb je niet het gevoel dat je door het forum een beetje minder snel in de verleiding komt om te drinken? Dit forum is voor mensen die AdB proberen te worden. Jij zit in de doelgroep hoor! Morgen opnieuw beginnen. Slaap lekker en je hebt pas verloren als je niet meer opstaat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik ga afsluiten. Dank jullie dat ik even kon ontsnappen aan het drinken in mijn eigen huis. Geen ideale situatie voor een alcoholist in pril herstel. Dat besef ik best hoor. Sogni d'oro. gouden dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Val jezelf niet te zwaar, Han, maar doe wat je goed dunkt. Ik zie jou 't wel redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Echt ik snap niet wat ik hier nog doe... Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Zie ik nou dubbel? De Januskop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: sieraadEcht ik snap niet wat ik hier nog doe...Slaap goed!quote> Is dit positief of negatief bedoelt?Addendum:Zojuist even teruggelezen. Negatief dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Negatief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Lekker slapen Sieraad. @ Gwen: sterkte, ook met je gevoel van erbuiten staan. Ik ga ook stoppen voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 mij doet het niets Sieraad en Lytse maar je kunt er donder op zeggen dat er anderen wel last van hebben. maar goed ik ga Canvas kijken truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sieraad - wat een leuke naam heb je eigenlijk- ik weet niet wat er aan de hand is maar ik veronderstel dat je een trekmoment had. Blijf lekker hangen. Doe ik ook. En ik zoek zelden ruzie:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Heel goed, Sieraad! Wat mij betreft; noch blij, noch trots, noch enige lichaam'lijke/geest'lijke verbetering, edoch... Dag Drieëntwintig. Droog. En nu volg 'k Sieraads' voorbeeld. 'k ga maffen! Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Eadem Mutata Resurgo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Originally posted by: GunnEadem Mutata Resurgo.quote> En Durgerdam ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 vandaag was er visite, nieuwe kennissen. ik schonk ze wijn in, mijn man dronk ook mee. en dan vertelt de man iets over een bepaalde wijn, hoe lekker bij dit en bij dat....ik hing aan zijn lippen en dacht..... gatsie..waarom kan ik nu niet gewoon net als hen 2 of 3 glazen meedrinken. daarom niet , omdat ik geen stopmoment ken, omdat nooit weet wanneer ik genoeg gehad heb, omdat dan alle alco in huis op moet, omdat mijn hersenen zeggen...meer nog meer!! daarom niet.....en omdat ik blij ben met mijn leven zoals het nu gaat zonder die nare drank, omdat ik nu plannen kan maken en niet in de stress hoeft te schieten als ik niet kan drinken omdat ik nog moet rijden of andere verplichtingen na moet komen...daarom niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Gefeliciteerd Fofies! Niet makkelijk. Wel fijn dat je het hebt weten te onderkennen en vermijden. Ga maar lekker slapen. Zal je zien hoe heerlijk je morgen wakker wordt. Trouwens, ik heb begrepen dat jij ook in Spanje woont. Mag ik vragen waar? Ik zit in Spaans Baskenland; Bilbao. Ik vermoed dat jij zuidelijker zit, aan de Middellandse zeekust ergens. Laat 't me weten als je wilt. Kan ook per pb evt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Heel netjes, Fofie! Voorlopig mijd 'k feestjes even. Om dezelfde redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Okay, tweede poging. Slaap lekker, mensen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Slaapze, slaperds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Ik wens iedereen een goeie nachtrust. Morgen lekker met de kleine naar opa en oma en een feestje daar:D Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden