Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 December 2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedeavond,

Helaas kan ik me niet droog afmelden.

Ik weet smoes, smoes, smoes maar er zijn nogal wat spannigen en ik hanteer dat nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog het "Vinger aan de pols traject"van Tactive. Ik heb een uitgebreid bericht voor mijn hulpverlener dus dat hoef ik hier niet te doen :)

Ik overweeg om hier pas terug te komen als ik weer een paar weken nuchter ben. Ik vind het niet fijn hier iedere keer te moeten melden dat ik weer gedronken heb.

Nu ga ik proberen te slapen en anders wat lezen.

Welterusten iedereen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, heb je niet het gevoel dat je door het forum een beetje minder snel in de verleiding komt om te drinken?

Dit forum is voor mensen die AdB proberen te worden. Jij zit in de doelgroep hoor!

Morgen opnieuw beginnen. Slaap lekker en je hebt pas verloren als je niet meer opstaat!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag was er visite, nieuwe kennissen. ik schonk ze wijn in, mijn man dronk ook mee. en dan vertelt de man iets over een bepaalde wijn, hoe lekker bij dit en bij dat....ik hing aan zijn lippen en dacht..... gatsie..waarom kan ik nu niet gewoon net als hen 2 of 3 glazen meedrinken.

daarom niet , omdat ik geen stopmoment ken, omdat nooit weet wanneer ik genoeg gehad heb, omdat dan alle alco in huis op moet, omdat mijn hersenen zeggen...meer nog meer!!

daarom niet.....en omdat ik blij ben met mijn leven zoals het nu gaat zonder die nare drank, omdat ik nu plannen kan maken en niet in de stress hoeft te schieten als ik niet kan drinken omdat ik nog moet rijden of andere verplichtingen na moet komen...daarom niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Fofies!

Niet makkelijk. Wel fijn dat je het hebt weten te onderkennen en vermijden.

Ga maar lekker slapen. Zal je zien hoe heerlijk je morgen wakker wordt.

Trouwens, ik heb begrepen dat jij ook in Spanje woont. Mag ik vragen waar?

Ik zit in Spaans Baskenland; Bilbao. Ik vermoed dat jij zuidelijker zit, aan de Middellandse zeekust ergens.

Laat 't me weten als je wilt. Kan ook per pb evt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...