Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 December 2012

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Truitje: gefeliciteerd met je overwinning! En je hebt het vast nog leuk gehad ook.

@Vlaams Meisje: Blij dat je weer wat kalmte ervaart. Daar varen we allemaal wel bij. Blij dat je er weer bent.

@Gwen: Gwenneke, gaat het wel goed met je? Je zei dat je vandaag heel veel KMW nodig had. En daarna hebben we niets meer van je gehoord. Je bent altijd zo ondersteunend naar anderen toe; ook hulp vragen als je het nodig hebt, he?!

Weet iemand hoe het met Krekel is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed bezig, Truitje! :present:

Sofie, Skyrim is ook verkrijgbaar op PC. Dus je hoeft niet persé een PS3 of X360 aan te schaffen.

En ik... ben aan de buikloop! Dear Lord! En m'n hersenenen beginnen ook raar te doen. Al drie dagen wordt 'k wakker met 't gevoel al te leven in Februari 2013. Vraag me niet hoe en/of waarom. 'k heb 't antwoord ook niet.

Okay, genoeg weer.

Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vm-etje. Wat is dit nou voor flauwekul,

je verzetten tegen de elementen.

Dat heeft toch helegaar geen enkele zin.:huh:

Omarm de sneeuw, morgen istie weer weg.

Kijk lekker naar de vlokjes, zeg es, ooooooooommmmmmmm

en wellicht voel je je dan beter.:D

Hier is het pestpokkesssssweer, het regent.

Tja, niet mijn favoriete weer maar goed.

Kacheltje brand, ik zit lekker warm binnen en luister naar het getik.

En ga vroeg slapen.

Daaaaaaagggggg Belgje en andere frummers.

Hasta la pasta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar dat is dan van die echte sneeuw, minstens twintig cm.

staalblauwe lucht. Lekkere zon en maar spelen...

dat wel ja, maar dan moet je al naar de alpen ofzo.

niet dat natterige , koude geplak van hier.

net niet koud genoeg om koud te zijn, net niet sneeuw genoeg om sneeuw te zijn....

tja Big B ik zal altijd wel tegenstrop blijven he... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, ik heel stoer water met een smaakje gehaald bij de Heintje.

Zonder toegevoegde suikers staat op het pak.

Lees thuis nog eens wat er allemaal in zit, opzich niks geks, water met vruchtensap.

Bij nadere inspectie schijn ik wat kleine lettertjes over het hoofd gezien te hebben.

Zit er glucosestroop in:huh:

Met andere woorden, ze hebben er geen suikerklontjes doorheen geroerd.

Volksverlakkerij van de eerste orde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MM
Hallo allemaal,

Ik heb hier alweer een paar keer gelezen over 0,0% drankjes. Bier en cider zonder alcohol. Zelf heb ik ook wel eens wijn zonder alcohol gekocht (ging ook achter elkaar op, alsof het "gewone" wijn was). En 0,0% bier staat er altijd in huis. Dat is heel raar want ik vind bier helemaal niet zo lekker.

Toen ik een jaar geleden besefte dat ik niet meer kon drinken was ik gewoon op water overgegaan. Ik dacht aan de jaren dat ik heel tevreden een avond doorbracht met een grote pot kruidenthee of een glas appelsap en niet naar alcohol taalde. Voor mijn gevoel moest (en moet) ik daar weer naar terug.

Het gekke is dat mijn partner helemaal van de kaart was. Hij drinkt zelf graag wijn bij lunch en diner, altijd. Een paar dagen nadat ik zelf had ingezien en uitgelegd dat ik alcoholiste was, moesten we voor werk naar een filmfestival. 's Avonds bij het diner in het hotel zei hij een beetje verloren "en wat ga jij nou drinken?". Ik vond het toen de normaalste zaak van de wereld om gewoon water te drinken. Maar stukje bij beetje heeft hij het bier zonder alcohol geintroduceerd... En ik ben het gaan drinken. Het heeft iets van "gezellig meedoen" of zoiets. Maar eigenlijk vind ik het niet fijn.

Ik vertel dit omdat ik benieuwd ben naar hoe jullie omgaan met dit soort drankjes. Zelf wil ik terug naar dat gevoel dat alcohol helemaal niet nodig is om het naar je zin te hebben of om "gezellig" te zijn. En met die "nepdrankjes" blijf je die link toch leggen, voor mij dan he? Ik wil niemand de les lezen, echt niet. Ben gewoon benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.quote>

Toen ik stopte, ging de 0% drankjes in hetzelfde tempo naar binnen als met alcohol,
Maar het effect bleef uit...na verloop van tijd werd het een stuk minder de alcoholvrije drankjes
Op een gegeven moment ben ik daar helemaal mee gestopt maar vond toch niet helemaal mijn rust in mijn hoofd
Dus nu neem ik standaard 1 alcohol vrij biertje voor mijn innerlijke gemoedsrust...mijn hoofd
Alcohol vrij staat ook standaard bij mij in de koelkast

En als er wat te vieren is,staat er alcoholvrije champagne koud

Eigenlijk vind ik het prima zo...
Ben wel klaar met die alcohol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vreet me klem aan muesli biscuitjes! Onder 't mom 'verantwoorde snack'. 't zit tjokvol additieven, geraffineerde suikers en wat niet al, ha ha! Oh, en hier en daar een verloren rozijn en havervlok.

''Eet gevarieerd en beweeg voldoende.''

Sympathiek dat ze dat er nog even bij vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...