Spring naar bijdragen

Zondag 2 December 2012


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

MM, wat lastig. Ik begrijp je zorgen. Maar de harde waarheid is dat je niet meer kan doen dan er zijn. Sterkte!

Ik heb een lange dag gehad vandaag. Het begon heel goed met een lange wandeling door de velden met mijn twee honden. Toen ik net terug was, kreeg ik telefoon van mijn zus met het bericht dat het heel slecht ging met mijn vader. De dokter beweerde dat zijn laatste uren waren begonnen... Ik heb dus de hele namiddag in het ziekenhuis gezeten, maar toen werd zijn ademhaling weer krachtiger, kwam er weer meer kleur in zijn gezicht. We zijn dus allemaal terug naar huis gegaan. Ik ben er niet helemaal blij mee, gezien hij zelf al heeft aangegeven dat hij liever heeft dat het allemaal voorbij is.

Enfin, afwachten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Rose, ze woont in NL en ik niet. Heb wel veelvuldig contact met haar per skype.

Met de feestdagen ga ik niet. Heb er helaas geen geld voor.

Zal de mail maar eens een paar dagen laten rusten en dan zie ik wel weer.

Dank voor je input, Rose.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen wat akelig en verwarrendvoor je vader en je familie. Aaan de ene kant hoop je voor hem dat het voorbij is en aan de andere kant wil je hem niet kwijt en ben je een beetje opgelucht dat hij weer beter ademt.

Veel sterkte met die slingerende emoties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En graag nieuws over Krekel.

Ik moet zeggen dat ik weet dat iemand zelf hulp moet willen.

Maar ik weet ook dat ik ontzettend dankbaar geweest zou zijn als er iemand naar me toegekomen was om me uit de put te hijsen en me mee te nemen naar één of andere vorm van professionele hulpverlening. Aan de andere kant, als ik daar om gevraagd had, waren ze "en masse" gekomen. Maar ja, de schaamte he?

Rotziekte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Zijn inderdaad slingerende emoties, rose. Iemand "dood wensen" voelt zo raar he? En toch is er een deel van mij dat die wens koestert.

MM, vandaag ga ik niet meer, morgen wel. Bedankt voor de sterktewens. Ik zal mijn ouders ook nog lang missen, denk ik. Het voelt heel raar om (bijna) ouderloos te zijn. Bij wie kan ik nu nog terecht als ik onverhoopt in de goot zou belanden? Natuurlijk nog een argument om vooral uit die goot te blijven en niet te gaan zuipen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat er iemand bij Krekel gaat kijken, hoop toch zo dat ze professionele hulp gaat vragen.

Wat is het toch raar, als je plotseling een giga trek krijgt. Het overviel mij vanmiddag, schrok ervan!

Heb de hond gepakt en ben in de kou een heel stuk langs de dijk gelopen, daarna was het over. Ik weet dat het momenten zijn, toch denk ik de laatste tijd vaker, gezellig even een glaasje wijn, zeker als ik van een vergadering thuiskom. Was voorheen zo de gewoonte merk dus op dat hoe meer ik mijn leven terug oppak er nog heel wat oude patronen zijn om te doorbreken.... dus werk aan de winkel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...