rose Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Wervelwind, ik hoop dat dat je wat rust geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 MM, wat lastig. Ik begrijp je zorgen. Maar de harde waarheid is dat je niet meer kan doen dan er zijn. Sterkte! Ik heb een lange dag gehad vandaag. Het begon heel goed met een lange wandeling door de velden met mijn twee honden. Toen ik net terug was, kreeg ik telefoon van mijn zus met het bericht dat het heel slecht ging met mijn vader. De dokter beweerde dat zijn laatste uren waren begonnen... Ik heb dus de hele namiddag in het ziekenhuis gezeten, maar toen werd zijn ademhaling weer krachtiger, kwam er weer meer kleur in zijn gezicht. We zijn dus allemaal terug naar huis gegaan. Ik ben er niet helemaal blij mee, gezien hij zelf al heeft aangegeven dat hij liever heeft dat het allemaal voorbij is. Enfin, afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ja, Rose, ze woont in NL en ik niet. Heb wel veelvuldig contact met haar per skype. Met de feestdagen ga ik niet. Heb er helaas geen geld voor. Zal de mail maar eens een paar dagen laten rusten en dan zie ik wel weer. Dank voor je input, Rose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Jen wat akelig en verwarrendvoor je vader en je familie. Aaan de ene kant hoop je voor hem dat het voorbij is en aan de andere kant wil je hem niet kwijt en ben je een beetje opgelucht dat hij weer beter ademt. Veel sterkte met die slingerende emoties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Sterkte, Jen! Ik heb mijn vader vorig jaar verloren. Mis hem nog steeds heel erg. Volg je intuitie en ga er naartoe als je dat zo voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 En graag nieuws over Krekel. Ik moet zeggen dat ik weet dat iemand zelf hulp moet willen. Maar ik weet ook dat ik ontzettend dankbaar geweest zou zijn als er iemand naar me toegekomen was om me uit de put te hijsen en me mee te nemen naar één of andere vorm van professionele hulpverlening. Aan de andere kant, als ik daar om gevraagd had, waren ze "en masse" gekomen. Maar ja, de schaamte he? Rotziekte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 't Zijn inderdaad slingerende emoties, rose. Iemand "dood wensen" voelt zo raar he? En toch is er een deel van mij dat die wens koestert. MM, vandaag ga ik niet meer, morgen wel. Bedankt voor de sterktewens. Ik zal mijn ouders ook nog lang missen, denk ik. Het voelt heel raar om (bijna) ouderloos te zijn. Bij wie kan ik nu nog terecht als ik onverhoopt in de goot zou belanden? Natuurlijk nog een argument om vooral uit die goot te blijven en niet te gaan zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 ik meldt me even droog af van het dagpact. weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Jammer van VM trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dat gevoel ken ik ¡k, Jen. Dat er dan niemand meer is om je uit de goot te halen. Gaan we dus lekker ons best voor doen om daar niet in terecht te komen! Hoe dan ook, het verlies van een ouder is pijnlijk. Het allerbeste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Fijn dat er iemand bij Krekel gaat kijken, hoop toch zo dat ze professionele hulp gaat vragen. Wat is het toch raar, als je plotseling een giga trek krijgt. Het overviel mij vanmiddag, schrok ervan! Heb de hond gepakt en ben in de kou een heel stuk langs de dijk gelopen, daarna was het over. Ik weet dat het momenten zijn, toch denk ik de laatste tijd vaker, gezellig even een glaasje wijn, zeker als ik van een vergadering thuiskom. Was voorheen zo de gewoonte merk dus op dat hoe meer ik mijn leven terug oppak er nog heel wat oude patronen zijn om te doorbreken.... dus werk aan de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb Krekel dus nog wel aan de foon gehad, maar nu niet meer Ik had naast haar moeten gaan liggen Heb het niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 niet gaan wentelen Wervel daar help je krekel niet mee en jezelf ook niet. Vertrouw er maar op dat de volgende stap wordt gezet wat die ook wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Wervelwind; Je hebt gedaan wat in jouw macht ligt. Meer kan je niet doen. Zorg niet dat het te zwaar op de schouders komt te liggen, want daar heb jezelf niets aan. Goed voor jezelf zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Wervelwind, als je haar hebt gesproken en advies hebt gegeven dan heb je je best gedaan. Zij moet zelf je uitgestoken hand en goede adviezen aannemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Wervelwind ik geloof ook niet dat je nog meer kunt doen dus praat jezelf nu geen schuldgevoelens aan, daar schiet jij niets mee op en Krekel wordt daar ook niet mee geholpen echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 hai hele lieve mensen even binnenvallen het gaat heel slecht maar sha knuffel voor je steun en wervelwind snap waarom je dat deed echt hele lieve kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi lieve Krekel! Blijf even bij ons... Wij hebben jou nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Weet je hoe wij jou kunnen helpen, Krekel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Wat kunnen wij doen om je uit die hel te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi allemaal, Ik ben er ook even. Heb meegelezen. Krekel: ben je alleen thuis nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Je verslaving heeft het helemaal overgenomen. Je MOET eruit zien te komen, Krekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Dit is heftig mn maatje Apple heeft me geblokkeerd hoe fel kan je zijn wat intens gemeen jeeeeeezus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 joh ik heb geen onvertogen woord naar die vrouw geuit er waren alleen maar lieve dingen jeeeeezus wat erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoe denkt Krekel zich te kunnen helpen. Lijkt me een logischer vraagstelling. Krekel, hoe ga je het tij keren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden