Lytse Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 WOW... Gunn: goed gedaan jochie! @ Akelei: sorry, ik heb je niet bewust genegeerd. Omdat er zo weinig gereageerd werd, heb ik inmiddels ook andere mail zitten doen. Pak je maar lekker warm in als je de hond uitlaat, want het is (hier tenminste) behoorlijk koud. Nu eerst Pauw & W. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Madelaine hoi, Even naar apparaat beheer. Probeer daar het stuurprogramma geluids kaart bij te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Lytse ik heb een kat nog nooit horen hoesten. Honden wel. Inderdaad zwager gezwicht. Had mijn schoonzus aan de tel. die zit ook altijd met een glas wijn te bellen. Ze drinken allebei veel te veel maar mijn schoonzus wil ook niet stoppen. Ach ja joh we zien wel, als de tijd rijp is en ze begint er over zal ik wel zeggen dat ze misschien ook beter kan stoppen. Goed lieve mensen ik ga weer eens afsluiten. Slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 oh ja, een goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Beste frummers, Ik zit mij al heel de dag af te vragen waarom de Sint in Nederland op 5 december komt en in België op 6 december. Terwijl je logischerwijs toch eerst via België passeert als je van Spanje komt. Ik weet dat dit niet erg alcoholgerelateerd is maar vandaag moet dit kunnen vind ik. Daarenboven, tussen die Sinten en die Pieten zitten waarschijnlijk ook wel alci's niet? Hebben wij hier tussen ons frummers misschien ook Sinten of Pieten zitten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Originally posted by: SootheMadelaine hoi,Even naar apparaat beheer.Probeer daar het stuurprogramma geluids kaart bij te werken.quote> Ik kan nu niets meer doen. Ik ben alweer thuis. Het geluid van de televisie werkte wel met de Dolby, maar niet zonder Dolby. Wat een lelijk geluid. We hebben alle instellingen veranderd, om te zien of het verandering zou brengen. Maar het deed niets. Heb nog op Google gekeken bij het type televisie, maar daar klaagden mensen alleen over de lelijke afstandsbediening. Heb mijn vader aangeraden om morgen even met het bedrijf te bellen dat de televisie heeft geproduceerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 In Nederland vieren ze sinterklaasavond bij mijn weten, Frodo. Wij vieren de dag zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 wij gunnen de goeie man een rustdag op zijn verjaardag en wat tijd om naar jullie te komen MM zit notabene in Spanje en haar kinderen moeten zonder doen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Originally posted by: FrodoBeste frummers, Ik zit mij al heel de dag af te vragen waarom de Sint in Nederland op 5 december komten in België op 6 december.Terwijl je logischerwijs toch eerst via België passeert als je van Spanje komt.Ik weet dat dit niet erg alcoholgerelateerd is maar vandaag moet dit kunnen vind ik.Daarenboven, tussen die Sinten en die Pieten zitten waarschijnlijk ook wel alci's niet?Hebben wij hier tussen ons frummers misschien ook Sinten of Pieten zitten???quote> Sint werkt van boven naar benedenhij begint op het dak en staat even later voor je deurdus begint hij eerst in NL en zakt dan af naar Belgie.Om uiteindelijk geheel af te zakken naar SpanjeEn daar zakt ie doorwaarschijnlijkBisschopswijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Bolletje, Op Discovery Channel zag 'k eens een kat die werd onderzocht door een dierenarts. Nou, dat beestje zat toch te hoesten! Maar écht, 't klonk als een kerel met een zware rokershoest! Dat arme beest had dan ook, volgens de DA, een fikse longontsteking én bronchitis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 misschien is hij daardoor wel zo oud geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Madelaine duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Dank je wel voor de tip, trouwens. Soothe. Ik ben vandaag wat uit mijn hum. Merk dat ik vlak reageer. Mijn excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Geen punt madelaine. Ik kan ook een wat betere hum hebben momenteel. Ik kijk met één oog naar P&W. Dus ben niet optimaal aanwezig. We kunnen niet altijd onze dag hebben. Houd je bijeen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hey Madeleine, hoe gaat het nu je laatste gesprek niet meeviel? Heb je ook andere jobs op het oog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 misschien viel het gesprek niet mee maar de uitslag straks wel madeleine, je weet maar nooit. slaap lekker straks mensen mijn melk met anijs staat te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Jane4, Nog bedankt - - en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ik dacht alleszins na mijn eerste gesprek niet uitgenodigd te worden. Nu heb ik werk, en vandaag kreeg ik de derde uitnodiging voor een tweede ronde. Soms is het geluk hebben, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Sleeping time thee op, tijd om naar bed te gaan (met een rotgevoel over het waarschijnlijke vertrek van RL dat, wie de schoen past, zich aan mag trekken en daarmee bedoel ik Smikkie niet) Trust X @all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Jen, momenteel ben ik me aan het voorbereiden op het slechte nieuws. Wat inhoudt dat ik vlak word van mezelf, zodat ik emoties niet voel. Dat is iets dat ik als puber heb ontwikkeld. Het kan nooit slechter zijn dan mijn eigen gedachten, zoiets. Nee, heb niets meer lopen momenteel. Heb in het afgelopen jaar meermalen gesolliciteerd, me ook gewoon aan de sollicitatieplicht vanuit het UWV gehouden, maar of ik werd afgewezen, zonder een reactie te krijgen. Of ik kreeg een afwijzing met zeer duidelijke taal. Of ze hadden hun voorselectie al gemaakt en ik behoorde niet tot de selectie. Het is echt heel moeilijk op dit moment. Vooral hier in het noorden. Dat is gewoon echt rot. De hele familie is inmiddels thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Het is ook niet simpel, in België ook niet. Ik heb geluk gehad, dat besef ik maar al te best. 'k Wens jou van harte hetzelfde toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Heel diep van binnen hoop ik wel de gunfactor te hebben gecreëerd. Maar dan nog ben ik er niet, want dan volgt er nog een derde gesprek. Het was gewoon een heel lastig gesprek. Er werden cases voorgelegd, waar ik nog nooit mee te maken heb gehad. Ik was dan weliswaar 'meer' dan mijn collega's en ondersteunde mijn leidinggevende, maar ik was toen gewoon simpelweg geen leidinggevende. Ik kan voor mezelf wel inschatten, wanneer ik iemand zou laten gaan. Maar zoiets doe je niet alleen, lijkt mij? Dat overleg je weer met een manager? Tja, dat soort vragen waren voor mij wel heel moeilijk. Heb ook eerlijk aangegeven dat, dat niet bij mijn taakomschrijving hoorde. Ik coachte, merkte op, schreef trainingen, gaf trainingen en 'verklikte' mensen aan de teamleider die simpelweg fouten bleven maken. Mensen ontslaan, dat was toch echt mijn teamleider die het deed. En er zal vast een persoon tussen hebben gezeten die precies de juiste antwoorden gaf. Wist wat ze moest doen, omdat ze wel die werkervaring heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 't is sowieso al knap dat je tot in de tweede ronde geraakte, toch? Maar wat is een gunfactor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Het knappe is dat ze mij hebben benaderd voor de baan. Ik had de vacature nog niet eens gezien. Gunfactor; Iemand iets gunnen. Dus baan niet krijgen op basis van gesprek, of kennis, maar op basis van overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Wow, een headhunter! Ik blijf alleszins duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden