Spring naar bijdragen

donderdag 6-12


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DAGPACT

Miranda

Hanneke

Wijfie

Albert

Lytse

Wijnand

Lavendel

Erik

Vannacht weer alles aan elkaar gedroomd, weer allemaal oude bekende in mijn droom, lijkt de reunie wel. Ben denk ik onbewust erg bezig met contacten van vroeger ophalen, onbewust is niet helemaal het goede woord, doe dit namelijk ook bewust. Heel handig dat facebook. Laatst een vriend gevonden waarmee ik van de kleuterschool tot begin studeren contact had en inmiddels meer dan 15 jaar niet gezien. En ik was aan het hardlopen in mijn droom heel lang omdat ik helemaal de weg kwijt was en iedereen me verkeerd stuurde, moet echt eens ophouden met smoezen en die schoenen aantrekken....eerst mijn volle longen beter laten worden want dat is geen excuus. Heb ooit gelopen met volle longen tot ik lichamelijk helemaal op was met als gevolg een ruime week ziek. Kan niet wachten tot dit over is en weer kan lopen. Dromen waar ik op reis ben en de weg kwijt ben en eeuwig onderweg heb ik zo vaak. Wat me opvalt is dat ik nooit in paniek raak maar geniet van het avontuur en wat er op mijn pad komt. Denk graag na over dromen op een ontspannen manier, zoek niet perse een diepere betekenis of een voorspelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen in deze overwegend witte wereld. Niet fijn om te moeten rijden, maar inmiddels alweer lang gezeteld op kantoor. En met de zon erbij ziet het er toch wel weer mooi uit.

Gisteren dagpact goed afgesloten, lekker gesport ook nog. Iets van poweryoga of zo, lag compleet in de knoop, maar het is me toch gelukt weer los te komen :D

Ik sluit me vandaag ook weer aan

DAGPACT

Miranda

Hanneke

Wijfie

Albert

Lytse

Wijnand

Lavendel

Erik

Madelein

Edflobe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Edflobe
Goedemorgen allen in deze overwegend witte wereld. Niet fijn om te moeten rijden, maar inmiddels alweer lang gezeteld op kantoor. En met de zon erbij ziet het er toch wel weer mooi uit.
Gisteren dagpact goed afgesloten, lekker gesport ook nog. Iets van poweryoga of zo, lag compleet in de knoop, maar het is me toch gelukt weer los te komen :D

Ik sluit me vandaag ook weer aan

DAGPACT

Miranda
Hanneke
Wijfie
Albert
Lytse
Wijnand
Lavendel
Erik
Madelein
Edflobe
Truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Mark

Wat niet mag blijft altijd trekken he...

Heerlijk een stuk door de witte wereld heen gelopen...ff weer wat kiekjes gemaakt

nu snel een bak koffie en gebakken ei en huplakee de laatste dag volmaken op het werk

Mensen geniet van de dag...tis te mooi om binnen te zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer terug van het gesprek. En het ging mwah. Realiseerde me midden in het gesprek dat de functie te hoog gegrepen voor mij is. Of ze moeten al een magertjes iemand willen hebben op dat gebied. Denk het eerlijk gezegd niet.

Maar wat een onderneming vanochtend. Hier uit het dorp weggaan koste me al erg veel moeite. Want ze zijn hier niet van het vegen en strooien. Maar glijden heb ik slechts één keer gedaan. De autowegen waren redelijk schoon en op de snelweg stond ik vast. Ook de stad was niet schoon, dus drukte. Pas toen ik bij het bedrijf kwam begon ik echt te glijden. En net op de terugweg, hier in de straat. Wilde de bocht nemen, maar de auto wilde niet mee. Och, gewoon even stuur loslaten en laten glijden. Vind het ergens ook wel weer leuk. Zolang ik geen brokken maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen of maandag.

Deze bocht wordt op vele manieren gebruikt. Dus platgedrukt ijssneeuw. Of hoe je het ook noemt. De vorige keer, twee jaar geleden, zat ik bijna tegen een paaltje. Vond ik iets minder. Maar nu gleden mijn achterbanden weg en bleven de voorbanden op de weg. En ik hoefde niet eens echt bij te sturen, leek automatisch te gaan. Mijn achterbanden moeten ook vervangen worden, dus misschien dat het daaraan ligt. Moet nog even weekboodschappen doen. Maar twijfel of ik wel met de auto wil gaan. Want dan moet ik alleen maar bochtjes maken. Twijfel! Haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...