lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 hey Bolletje, als het een troostje mag wezen: hier in midden van Vlaanderen vallen de voorbije dagen 1 voor 1 de collega's weg met jouw symptomen: slapjes, hoofdpijn, vooral maagtoestanden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ha gelukkig Laafje. Ik denk toch een buikgriepje of zo. Die darmen maken zo te horen overuren. Kan amper m'n tievie horen. en veel heel veel dorst. Net een pak melk in 3 keer naar binnen gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 zware dag gehad hier: 16 kerstballen gemaakt van strookjes papier, ijzergaren, kraaltjes en schelpen. leuke pakketjes van de Actie maar t was nog hard werken om ze af te krijgen. Gelukkig zijn ze erg mooi geworden morgen het team weer blij en volgend jaar (als dat komt) doe ik weer makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 slapend overgaan lijkt me niet verkeerd Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik drink nog steeds niet maar heb nu wel een medicijn wat opgelost is in alcohol. Is maar 1ml van ik gok 30% maar toch merk ik dat ik dan een paar uur oid wat meer trek heb. Kan er mee omgaan. Ik dacht eerst altijd van wat een gezever op details dat beetje alcohol in een toetje of dat restje alcohol in kaasfondue.....maar voor mensen zoals wij is denk ik toch ons hele systeem heel gevoelig voor dat kleine beetje. Niks aan de hand verder, dit viel me gewoon op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Toch vraag ik me dan af Erik dat, als je nu niet geweten had dat dat medicijn in alc. zat, of je het dan ook gevoeld zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Even Heintje voor Kate Je trekt snelle conclusies die niet juist zijn. Je denkt dat ik na 5 maanden al van de drank af ben ...............kijk je misschien naar de datum van aanmelding op het forum? Dat zegt toch niets. Verder laat ik mijn drinken niet aan mijn man over maar we overleggen, als ik niet lekker in mijn vel zit en ik wil iets drinken (het gaat dan om 1 glas) hebben we het daar even over maar ik neem uiteindelijk zelf de beslissing om wel of niet dat glas te nemen. Iedereen alle goeds toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: Johan WIk geloof wel dat Erik gevoelig is.quote> Daar stond ik dus verbaasd van maar Bolletje kan natuurlijk ook gelijk hebben, placebo werking kan heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Weer even terug. Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, dus ik hoop maar dat ik geen ernstige gesprekken verstoor. Ik heb besloten om morgen verder te gaan in huis en mezelf dus een vrije avond te gunnen. Anders blijf ik de hele avond schuldgevoelens houden dat ik nog van alles moet doen, terwijl ik het niet op kan brengen. @ Akelei: heb je je Mount Everest succesvol beklommen? @ Lavendel: zaten jullie niet op uitslagen te wachten van je cadeau-zoon? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hai irunalone Gaat het weer wat beter dat omgaan met trek vergeleken met van de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 yep, dank je, zit weer stevig in het zadel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 @ Rose: je uitleg is heel begrijpelijk. Als iemand het je gevraagd had die tegenover je zat, had je waarschijnlijk begrepen hoe het bedoeld was en nu klonk het misschien gek in je oren. Doe wat voor jou het beste is. Fijn dat je jouw manier hebt gevonden om AdB te zijn. @ Bollie: doe rustig aan meis, des te eerder is het over! Beterschap. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Lytse, met het super geheugen ;-) Lief dat je dat vraagt. Inderdaad vandaag hebben we een tussenstand gekregen. De behandeling slaat heel goed aan! Morgen krijgen we meer details. Ik durfde al de hele week niet over alle mogelijke scenario's nadenken. Ik wist zelfs niet dat ik dat kon. Dus heel goed nieuws, maar we durven nog niet super enthousiast zijn. Ik denk dat we allemaal te moe en te uitgeput zijn stilaan.....We kunnen alvast de kerstvakantie in met een pak minder spanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik kom later weer even terug. De gewone mail moet ook nog beantwoord worden. Tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Wow, super nieuws lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hallo allemaal Vandaag heb ik geen wijn gehad ! Ik kon me gelukkig aan mijn eigen afspraak houden Vreet nu wel een hele chocoladeletter op, maar daar zit geen alcohol in alleen calorieën Bedankt voor jullie steun Ik heb het nodig, ook al zijn jullie "vreemden" Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 ja hé Jen, mercikes :-) Truitje, tof! Morgen nog een dagje met ons en de koelkast? En zo het hele chocoladeletteralfabet dooreten , dag per dag? Ik meld me dan samen met jou droog af vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Kom maar veel hier dan Truitje, dan voelt het vanzelf meer vertrouwd aan en zijn we geen vreemden meer. Zo ik ga zo darten kijken. Wordt spannend vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ok Lavendel en Bolletje Morgen weer op het dagpact en we gaan niet drinken!! Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goeienavond lieve frummels Vanaf nu tot 2de kerstdag heb ik vakantie!! Kan ik veel op het forum komen om o.a.: -truitje te ondersteunen -lavendel een nachtzoen te geven -jane te stimuleren op de woorddomino -irunalone te ??? -bolletje en lytse een knuf te geven - .... Om maar te zeggen, ik heb even enkele dagen tijd om rustig wat te frummen. Tussendoor moet ik nog wel wat feesten maar dat is bijzaak. Dus even niet kibbelen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik ga ook weer afsluiten mensen. Slaap lekker allemaal en misschien ????? tot morgen:sun: Frodo knuffie terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hey Dinah Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden