Spring naar bijdragen

donderdag.20-12-12


Hanneke

Aanbevolen berichten

Joh Smikkie, wat een dienst vandaag! Die telt minstens voor twee! Even lekker een warme douche nemen om te ontspannen?

@ Huttula: heb je ook gemerkt dat de mensen met de grootste mond het minste afweten van de onderwerpen waar ze over schelden?

Er was hier een asielzoekerscentrum en mensen maar roepen dat ze te lui waren om te werken, terwijl ze dolgraag wilden. Gelukszoekers of politieke vluchtelingen, of nog weer wat anders? Wie leest veel over ontwikkelingshulp en is dan nog zo ongenuanceerd? Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane4; Er zijn ontzettend veel lieve mensen, hier op het forum, waar je jezelf ook onder mag scharen. Ik heb ontzettend veel gehad aan jullie hulp, woorden etc. Maar de laatste tijd zijn er mensen die mij daadwerkelijk tegenstaan. Het beter weten voor anderen, dan ze het ooit voor zichzelf hebben geweten. En dat is niet erg, want alcoholisten weten het altijd beter voor een ander dan voor zichzelf. Maar er zijn woorden gevallen die mij doen twijfelen aan de werkzaamheid van het forum. Het was ronduit hatelijk. Niet ondersteunend, geen opbouwende kritiek, maar neerhalend. En daar ben ik simpelweg niet van gediend.

Ik ben vele forummers dankbaar. Ze hebben me als onbekend persoon binnengehaald. Ze hebben ondersteund en geholpen. Ik ga geen namen noemen, omdat ik bang ben een naam te vergeten. Wat ook averechts kan werken. Maar degene die mij hebben geholpen weten dat van zichzelf wel. Al wil ik wel voor Smikkie zeggen, dat hij daar ook onder valt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen wat zal je het kleine hondje missen. Je bent nu extra kwetsbaar door de andere verliezen die je geleden hebt. Wees maar lief voor jezelf en durf troost te zoeken (zolang het maar niet in teveel drank is). Gelukkig heb je een lief waar je bij aan kunt kloppen.

Mij helpt in zulke gevallen het veel in de natuur zijn. Het is weliswaar rotweer, maar misschien helpt het jou ook.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine je komt hier toch voor jezelf meis?

Als jij nou haalt wat je nodig hebt en mensen die

je niet liggen, gewoon met rust laat, dan valt er nog

steeds veel winst te halen voor je. Ik real life heb je dat toch ook

en dan ga je toch ook niet steeds weg? ik niet meer tenminste.

Ik had juist het idee dat je hier goed past en je werd ook echt gemist.

Ik vind het jammer als je gaat, respecteer je keus natuurlijk wel en hoop

dat het je goed gaat. Liefst adb natuurlijk:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste frummers, het is weer tijd om naar bed te gaan voor mij. Ik heb het weer droog gehouden en hopelijk kan ik morgenavond melden dat mijn huis op "kerststand" is!

Welterusten allemaal en ik hoop dat we lekker zullen slapen!

Morgen nemen we de eerste niet!

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt, Smik, ik ben onwijs gegroeid in drie maanden tijd door dit forum.

Ik heb ontzettend veel over mezelf geleerd en net toen ik dacht dat er een stijgende lijn inzat, kreeg ik een scheldkanon van mensen die vonden dat het anders was. En dat deed echt ontzettend weinig voor datgene wat ik hier heb geleerd. Ik wil graag het groeiende in stand houden, en ik ben nog niet uitgegroeid, zonder continu het verwijt te krijgen dat ik abnormaal gedrag vertoon als ik al dagen nuchter ben. Nogmaals, kritiek kan ik heel goed tegen, maar niet met kritiek waar niets onderbouwd wordt.

Ik ben 30 jaar, alleenstaand, heb een abnormaal leven voor iemand die het wel allemaal op een rijtje heeft qua huishouden, nuchter moet zijn voor een ander, meer dan voor zichzelf. Ik heb dat niet. Doe domme dingen. Vertel me wat ik doe. Maar noem me niet wat ik ben genoemd. Want daar kan ik heel slecht tegen. En dan zeggen ze dat ik niet tegen kritiek kan, waarvan ik zeker weet dat ik het wel kan hebben. En ook weet dat ik na die woorden zoek naar iets beters. Maar niet zoals ik werd aangevallen. Want dat deed mij absoluut geen goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smik, dat snap ik helemaal.

Zoals ik al zei, er zijn hier ontzettend veel lieve mensen. Mensen die af en toe eens een ochtend of avondhumeur hebben en waarvan ik kan zeggen; Ok, even met rust laten, want degene kan het er nu niet bij hebben en hoe groot zijn jouw problemen nu helemaal? Ik kan dat echt scheiden, omdat ik me door 15 jaar therapie goed ken en andere mensen ook beter ken dan ik zou willen. Was liever gekwetst om een dom woord, dat was gevallen, dan om wat is gezegd. Dat was ECHT een aanval. En ik kan de aanval niet plaatsen, wil ik wel, heel graag zelfs, maar het lukt me maar niet. En dan moet ik zeggen; Ok, ik ben gegroeid door het forum, ben heel veel mensen dankbaar voor deze groei en als mensen contact willen houden, dan ben ik via Gwen wel te vinden.

En misschien kies ik door deze houding voor mezelf maar ook tegen mezelf. Dat weet ik nog niet. Ik wens alleen niet op een dergelijke manier te worden aangesproken. Nogmaals, opbouwende kritiek kan ik hebben, afvallen op dit moment absoluut niet. Tenzij het in gewicht is. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is 1 grote les...

iets komt ,iets gaat

iets is slecht en iets is goed

we maken fouten maar doen ook goede dingen

Ach zo is er wel altijd wat

Voornaamste dat jezelf overal wat uit kunt halen

wat jezelf belangrijk vind

@madelaine de wereld steekt nu eenmaal zo in elkaar

En soms moet je weleens ergens afstand van nemen

Maar altijd je kleine hartje blijven volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, nachtbrakers, hier ook nog eentje thuis uit de drukke late.

Maar niet zo gek druk als de jouwe, Smik.

Technies werk is ook makkelijker, denk ik.

Niet zo emo.

Alhoewel we de hoogspanning ook wel 's voelen.

n je hebt gelijk hoor Jen, 't is nooit goed.

Maar ook dat is weer gezeur.

de zeurder in de regen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, in 't begin was 't eigenlijk steeds hetzelfde.

Ik ga d'rvoor, maar toch niet, ik wil wel, maar het lukt net niet want ik ben verveeld, dat soort. In ieder geval die buurt, ik scrolde as de pest.

Tot ik zag hoe dicht je op je eigen gevoel zat, da's dan weer mooi voor mij.

Ik ben zo'n botterik van: nou, dat neem ik me voor, dan doe ik dat ook, anders ben ik niks.

It takes two to tango.

It takes a lot more to enter a dance competition.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...