kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Sofie, mijn man moet om 5.30 op dus ja, dan is het heel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maar Igor hoe heb je Aakie dan zover gekregen dat ze daarmee speciaal jouw mokken schoonmaakt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ze maken vaak overuren. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Tjah dan zal het zich toch wel in ut 1 over ut ander uitbetalen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goede morgen DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Zou er morgen weer een "morgen" zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 goeiemorgen frummers en ook vast voor morgen dan maar Diesel:) (de vader van mijn kids mediteert al de hele week met een groep mensen ergens in Engeland of Ierland ik hoop om de omslag naar een betere wereld te helpen en niet om het vege lijf te redden mocht het misgaan:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Diesel als reddende engel met vleugeltjes?, toiletborstels? borsten? gluren bij de buren? Ben ik op het juiste forum terecht gekomen?! Wat is hier allemaal gebeurd sedert ik gisterenavond ben gaan slapen?? :D:D:D hum, hum, goedemorgen dus aan allen vandaag en mag de kracht in je lijf en geest voelbaar zijn! hup, naar het werk! ik ben er alvast zeker van dat er een overmorgen is! dus laat me hier niet alleen dan, hé?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goede morgen, Lig ik uit te rusten van een stuk wandelen, lees ik jullie verhalen. Idd LOLB) Dacht even dat er tussen nederland en cambodja iets mis gegaan was. Wil Truitje en Kunsie een hartje brengen, Vandaag weer nieuwe kansen, het lukt jullie echt! Wel raar hoor kerst bij 30 graden en in een boeddistisch land. In de winkels hoor je kerstliedjes maar dan op een popritme. Voor de hotels veel glitter en kerstmannen. Waren vandaag in een katholiek kerkje, daar waren ze de kerststal aan het opzetten. Jammer dat we hier morgen niet meer zijn, anders was ik gaan kijken. Liefsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: JackieDAGPACT: Hanneke Albert Lytse JackieLavendelquote> Truitje? Ik wacht op je! Of schrijf je nog aan dat briefje op je koelkast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hebben jullie "Melancholia" gezien? Zoiets. Gelukkig staat mijn teepee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Zonnetjes! Dikke knuffel! Wat zie je er goed uit ( hup, naar het werk......) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 derde keer effe terug snel in loggen Gwen! Zien die film! Pracchttigg!!Veel plezier en ook wat zakdoekjes erbij, hoor ;-) ( en nu echt wegggg...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Werk ze lavendel:present: Ja zie er goed uit he;) Zie hier trouwens hoe je jongeren ook aan de drank kan helpen! Op tafel in cafe,s een biertap van een liter of vier zetten! Die is vlug leeg hoor! Ik hou het bij water, cola en lemon juice. Hoef ik ook geen etiketten te lezen. Fijne dag allemaal, siesta is voorbij. Tot laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ha :rose: al lekker bruin aan het worden? Wij bleekscheten bewaken de toko hier wel tot je terug bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Werk ze Lavendel! Allemaal een goede dag, laat het lichtje in jezelf schijnen! Ik ga weer de hele dag schilderen. Wat mot dat mot. Wat zal de beloning sweet zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Doe maar Jane, wil niet dat het over en uit is na morgen hoor! Bruin worden valt mee hoor. Het is zo warm in de schaduw hou ik het langer vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goeie morgen allemaal. Zonnetjeeeeeees:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 in de schaduw word je ook bruin hoor geniet ze nog! ik ga naar de markt, en moet nog 14 kerstballen knutselen vandaag; waar ben ik nou weer aan begonnen? fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Bolletjesssssssssss, Kom voor jou nog even terug. Ga nu echt weg. Weer opgeknapt las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 goeiemorgen! DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Jackie Lavendel Krekel dag 11;) fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Goeie morgen Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: krekelgoeiemorgen!DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Jackie Lavendel Krekeldag 11;)fijne dag!Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Originally posted by: igor WIE HEEFT ER UIT MIJN MOK GEDRONKEN????quote> Jemig zeg, ik heb Igie nog nooit zo kwaad gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik ga vandaag niet drinken Op de koelkast!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden