Spring naar bijdragen

Zondag 23 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag frummers,

Nieuwe dag, nieuwe kansen! Ik heb het laatste stuk van de dagdraad van gisteren niet bijgelezen, maar lees nu hier dat Smikkie, Wijffie en Rikkert weer opnieuw gaan tellen.

@ Smikkie: wat je nog in huis hebt weggooien en vooral geen nieuwe voorraad halen hoor. Je bent al een stuk sterker, dus het hoeft helemaal geen binge te worden!

@ Tatum: van harte meid! :present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve frummers dank voor jullie reakties. ik heb nog geen fles open getrokken. en ik heb een lieve man die me altijd steunt en trots is op mijn droogstaan. we zijn min of meer in de sluwe verkoopmanier vd makelaar gestonken ondanks de vele voorkennis en wat ervaring met die vossen. we hebben op dag 3 een mail en sms gestuurd maar geen antwoord gekregen de man zit in engeland. mijn man maakt zich daar minder druk over. de hypo nemen we vanuit nederland mee en de makelaar weet dat dat geen probleem is. maar we willen er echt vanaf. ik blijf nu maar onder de wol en probeer met min!dfulness wat kalmte te krijgen . dank dat ik dit hier even kwijt mocht. ik weet dat een ieder van ons zo zijn rugzakje heeft. ik hoop dat mijn levensvreugde weer snel terug komt. hopelijk slaat de paroxetine aan.....mijn man wil me niet kwijt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Tatum, van harte meid:present::moon::musicnote:

Ga je toch lekker niet de stad in?

Kan idd later ook nog. Het is hier droog!

Meeeen wat een regen, de halve tuin staat blank.

Droogt wel weer op.

Film gisteravond was leuk, spannend. Kon niet goed slapen, ben nix meer gewend..

Haha. Nou ja, hoef niet veel te doen. Rus an!

Heb een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze laptop krijgt steeds meer kuren. Het forum deed ineens helemaal niets meer. Nu moet ik bijna naar schoonma, maar ik wilde even vertellen waarom ik ineens niet meer reageerde.

Voor zover ik tijd heb nog even teruglezen.

@ Fofies: had alleen het eerste stuk gelezen, maar ik zag dat je allerlei goede raad hebt gekregen van mensen die er meer van weten.

Ik hoop dat er gebeurt wat voor jou het beste is. Sterkte.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam: ik wil ook nog naar die film; ook naar de Hobbit. Wij gaan nooit en het moet er binnenkort maar eens van komen.

Romeo: goede raad gegeven. Ik sluit me helemaal aan bij Lavendel en jou: ik drink de komende dagen echt niet en ik sta op het Arresleepact!

Nu echt weg.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik kom even met de deur in huis vallen. Ik ben vandaag met mezelf in gevecht. Wel drinken/niet drinken. Het blijft een vraagstuk, waarbij ik sterker wil zijn, maar waarbij het lijkt alsof de alcohol het is. Ik ben nu maar alvast bezig gegaan met mijn avondeten, om de gedachten toch wat te verdrijven.... Ik heb alleen het hele riedeltje, waarom ik niet zou moeten drinken, al tegen mezelf afgestoken. Ik weet niet zo goed meer wat ik nog anders moet doen. Heb zelfs al een uur gewandeld in het park....

....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...