krekel Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goeiemorgen DAGPACT Hanneke Krekel stil hier... ben de enige die ingelogd is om kwart voor negen... fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen luitjes, Smik al vroeg aan het bier? Pfff. Stoppen, je weet waar het opuit draait. Nou ik begin maar met kofiie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum, gefeliciteerd en een fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 euhh krekel even de oortjes wassen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mogge... Jammer van het weer en ziet er ook niet uit dat het droog word Vandaag maar eens oude fotoos uit de kast halen Maar nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Dank jullie wel voor de felicitaties. "grapje" ik heb steeds gezegd dat ik deze verjaardag niet halen zou omdat de wereld al vergaan zou zijn op de 21e. Nou, ik ben toch opnieuw een jaartje ouder geworden. Gelukkig wel. Bollie, waar blijf je? Ik zou een verjaardagsknuf van je krijgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goeie morgen allemaal. Tatum van harte gefeliciteerd meis. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Las de draad van gisterenavond even en zag dat Rikkert en Smikkie gedronken hebben. Jammer, heel jammer. Las ook dat Smikkie dacht dat hij weer een periode van bingedrinken in ging. Smik, dat bepaal jij zelf hé? Niemand anders. Ook jijzelf kan daar mee stoppen. Verzuip je leven niet man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goede morgen, DAGPACT Hanneke Krekel Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hi Tatum, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum van harte :heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bollie Croissantjes liggen hier in de oven, ik ben druk bezig op mijn on-line boerderijtje en om 12.00 uur denk ik dat de winkels open gaan. Ga ik nieuwe kleding kopen. Hard nodig. Ik heb wel leuke kleding - ook voor werk - maar veel te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum ga je jezelf een mooi kado geven? Ik ben benieuwd of je goed geslaagd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bollie, mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen allemaal, Iedereen fris ontwaakt, ik wel in iedergeval. Helaas las ik in het draadje van gisteren dat Smikkie helaas zijn geluk is gaan zoeken op de bodem van de fles. Jammer man, je ging zo goed. Effin als je straks wakker word de eventuele volle flessen gauw leeg gooien en niet naar de winkel voor nieuwe. Trek je oliepak aan, zet je zuidwester op en ga een frisse wandeling maken om weer tot bezinning te komen. @Tatum van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. Verder wens ik iedereen een fijne zondag en we houden het droog hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum gefeliciteerd Wel fijn he dat we het overleeft hebben Kunnen we nog een tijdje nuchter leven koffie roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Croissantjes zijn klaar, ik ga even wat doen. Boerderijtje, straks shoppen en ik laat vanmiddag nog wat van me horen. Bye, bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Is beloofd Romaldus. En jij ook een hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ga je de drupkes ontwijken Sofie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Smik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, Vandaag is een prachtige dag om die vernietigende eerste niet te nemen. Een dag om te leven! Vandaag hebben we volle bak met de 5 gangen kerstlunch. Zelfs in de Christmaspudding zit drank. Maar ik hoef gelukkig niet mee te drinken. Alleen maar met een schortje voor met pollepels te zwaaien! Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Smik, kop op joh. Als je wakker bent, dan is het gewoon weer een nieuwe dag. Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Gwendolieneke waar woon je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Jen goeie morgen. Je vroeg gisteren of ik geloof in UFO's. Jazeker, er is genoeg bewijs dat er dingen gezien worden die niet te verklaren zijn, lees maar eens op Niburu. Ik volg alles op dat gebied:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 goeiemorgen frummers. Ik ben gebroken; dochter kwam om 5 uur thuis, huis en fietssleutels krijt, verzopen van de regen..... en ja de drank:( Ik was heel kwaad, want kon geen contact krijgen met 06 en wist niet eens waar ze was. maar uitpraten was zinloos natuurlijk, dus ik heb besloten mijn dagje uit er niet om af te zeggen. Zij slaapt vast de hele dag en dan zou ik mezelf straffen. maar het pittige gesprek wordt vanavond ons toetje:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden