nancy Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Goh MM, wat erg lijkt me dat, heimwee. Eén keer gehad, toen zat ik op Mallorca, voor het eerst zonder kinderen op vakantie...Duurde maar een week, maar nieleuknie!!!!! Heb je zin in bruine bonen met piccalilliy? Pb je adres maar, ik stuur het zó naar je op! Gelukkig nu de top 2000, zal inderdaad wat helpen, hoop ik! Goeienavond Sofie en Marjo!
MM Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Haha, tegen de tijd dat ze aankomen zijn ze bedorven... Maar bedankt, Nancy. Heb er niet vaak last van, druk het meestal weg. En ik heb mijn kids hier dus dat scheelt. Mag niet klagen... maar ik mis het landschap, bepaald eten, e.d. Gaat wel weer over hoor. Liefs
nancy Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 MM ! (ik had gedacht in pot, hoor, niet in de pan, hahaha!) Take care!
lavendel1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 krieken zijn geen kersen en kersen zijn geen krieken! krieken zijn zuur en kersen zijn zoet en meestal groot en veel duurder zo maar even mijn favoriet fruit, de kers, rechtzetten en nu zoef weer even weg, naar AA meeting 4, ben benieuwd
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 ben weer terug bij af en weet de weg niet meer terug
MM Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Lief snoepje, Die weg terug weet je wel want die heb je al eerder bewandeld. Kom op meis! Je weet dat je het kan!
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 nee mm zou niet weten wat ben er gewoon weer in getrapt..en kan niet meer stoppen
MM Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Je bent eerder ook gestopt, en toen dacht je ook dat je niet meer kon stoppen. Schakel alle hulp in die je maar kunt vinden, alstjeblieft.
MM Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Ben je alleen? Heb je alcohol in huis? Denk je dat het zal lukken om het door de gootsteen te kieperen en dan lekker naar bed te gaan?
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 ben met me kinderen..maar kan het niet weg gooien
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 elke ochtend neem ik me voor dat ik stop maar eind van de middag ga ik toch weer halen net als vroeger
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Nadat ik 1 jaar en bijna 3 maanden zonder alcohol weer was begonnen kan ik ook niet meer stoppen, om de haverklap een terugval. Ik haat die drank, en als je iets haat wil je het toch niet meer zien of proeven?
Lytse Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 @ Snoep: geprobeerd, maar matig drinken vind ik ook moeilijker dan helemaal stoppen, je weet het. Ga er weer voor meis, net als vroeger, uur voor uur, dag voor dag: vandaag neem ik de eerste niet. Zorg dat je voldoende gezond eet en drinkt, dat vermindert de trek! Fijn dat je weer teruggekomen bent. We proberen je te steunen. Heeft het te maken met je nieuwe liefde? Heb je al contact gehad met Sha? Lytse.
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 niemand kan mijn nu helpen liefde is over.die drink zelf teveel als ik daar bij blijf ga ik helemaal naar de hel
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Snoep, welkom terug. Natuurlijk kun je stoppen, kijk eens naar het verleden waarin het je ook gelukt is. Wat jammer dat je niet eerder bent gekomen, maar ja das achteraf gepraat meid. Misschien zou je kunnen beginnen met in ieder geval iedere dag hier te komen. En te laten weten wat je die dag wilt gaan doen. Dan bouw je weer het contact met de andere forummers op en voel je je niet meer zo alleen in je strijd tegen de alcohol. Kom op meid, je kan het. Mensen hebben jullie het journaal gezien? Volgend jaar mogen er geen wilde dieren meer optreden ion het circus. Ik danste een vreugde dansje want als ik ergens een hele grote hekel aan heb is het dat b.v. tijgers door een brandende ring moeten springen, of olifanten die moeten dansen. Afschuwelijk. En ook niet alleen wilde dieren maar ieder dier moet niet meer optreden voor het vermaak van mensen. bah.
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Originally posted by: nancyGoh MM, Heb je zin in bruine bonen met piccalilliy? Pb je adres maar, ik stuur het zó naar je op! quote> Originally posted by: MMHaha, tegen de tijd dat ze aankomen zijn ze bedorven... Maar bedankt, Nancy.quote> Dit doet me dus even denken aan mijn Oma wiens zoon studeerde.Ze had stamppot zuurkool gemaakt en van wat er over was had ze een pakketje gemaakt want zoonlief studeerde uithuis.Ze heeft het echt verstuurd met de post in de zestiger jaren.De postbode kwam vervolgens het pakketje met gestrekte arm afleveren bij mijn oomen zei, ik weet niet wat er in zit maar het lijkt me niet echt goed meer:DAch ja moedersssss;)
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 ik kan nu gewoon niet stoppen en aankomende tijd ook niet heb een verdriet te verwerken moet denk ik weer diep zinken voordat ik de stap weer kan gaan zetten
bolletje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Maar Snoepie hoe kan je nu verdriet verwerken als je gedronken hebt meid. Kom nou morgenochtend even hier kijken en probeer dan te vertellen wat je dwars zit en waar je zo'n verdriet over hebt. Dan deel je en dan raak je het echt pas kwijt. Niet als je gedronken hebt.
MM Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 Snoep, Als je hier een noodkreet hebt geschreven, betekent dat dat je het eigenlijk niet wilt. Toch? Anders was je hier niet gekomen. Kom op meis en gooi die troep weg. Ga lekker naar bed. Sterkte en liefs
Lytse Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 @ Lavendel: ik denk dat die zure kersen zijn wat hier "morellen" heten. Mijn oom en tante met een boerderij hadden vroeger zo'n boom. @ Snoep: wat zal je je eenzaam voelen. Je was juist zo blij om die nieuwe liefde gevonden te hebben. Beter zonder dus. Lukt dat? Probeer afleiding te zoeken meis. Trek gaat voorbij! Veel sterkte! @ Spike: hoe ben jij de Kerstdagen doorgekomen? Ik las iets over dat je je wilde laten opnemen. Lytse.
snoepje Geplaatst 28 december 2012 Rapport Geplaatst 28 december 2012 nee wil het ook niet ..maar heb nu al teveel op om te stoppen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden