Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor Kamé ik stink niet meer.:)

Alles zit hier verstopt Marcel incl. de Bolle zelf, maar schoonzus heeft net afgebeld, komt morgen. Zwager was bang omdat er veel vrachtverkeer op de weg is. Ja ik kende dat nog wel van mijn eigen manneke die was ook altijd bang dat ik iets zou gaan mankeren of zo.

Dat heb je als mensen erg afhankelijk zijn van je.;)

Nou Wijfie ik hoop dat dat gaat lukken. Zou leuk zijn.

Weet je trouwens dat ik vroeger ook accordeon gespeeld heb? Dat ding was veel groter dan ikzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Marcel ik kan heel makkelijk met teleurstellingen omgaan heb ik gemerkt. Accepteer heel gauw een situatie.

Ja Wijfie ik was denk ik zo'n jaar of 8. Heb jij ooit van Toon van Orschouw gehoord? Heb daar nog wat les van gehad. Ik kan helemaal geen noten lezen maar heb het geluk dat, als ik iets hoor, het na kan spelen.

Maar nee joh ik ga nu niet meer leren. Heb wel altijd graag piano willen leren spelen. Kan dat wel een beetje maar niet genoeg om het een ander te laten horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kame, LOL.

Maar ja, zo stond er een paar weken terug een tube handcreme op mijn wastafel.

Dus je raadt het wel zeker - ik kreeg hele gladde tandjes haha.

ER, geniet lekker van je vrije tijd - je hebt het verdiend!

Ik kom gezellig bij het dagpact staan en vind het beter als ie hier staat.

DAGPACT

Truitje

JohnDoe

Will

Albert

Lytse

Travel

*aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar was ze al weer...

net weer bericht gehad van m'n neef..( nou ja van m'n nicht, over m'n neef)

ondanks dat ie slapende word gehouden, heeft ie al iets van contact gezocht.

hij gaat super goed!!

pfff wat een opluchting!

ik had VVV bonnen gekregen voor de kerst, en daar heb ik zo'n takkebos met lichtjes van gehaald.+ sneeuw en wat ballen

ik heb een hele hoge vaas, een daar kunnen ze mooi in ( wil ik al jaren)

heb nog 1 bon over...die bewaar ik voor als er wat "nodig"is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, van harte met een jaar gestopt zijn. In dit soort dagen gestopt zijn vind ik wel knap.

Toen ik wilde stoppen stelde ik het uit tot na de feestdagen, uiteindelijk pas eind februari gestopt.

Zoveel redenen om nog even door te drinken, nu gelukkig nog veel meer redenen om niet meer

te gaan drinken, maar ja dat wist ik toen niet ;)

Succes met je tweede jaar, ga ervoor, bedenk als een situatie nu moeilijk lijkt

dat je al een heel jaar zonder drank elke situatie aankon en daar blij mee was

:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D:present:B):present::rose::present::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag en ik wil graag iedereen bedanken voor de leuke felicitaties die ik gisteren mocht ontvangen hier.

Dat deed me erg goed want ik hecht daar veel waarde aan, dat komt doordat mijn verjaardag mijn hele leven zo'n beetje erbij bungelt vanwege de feestdagen.

Mijn broertjes en zusjes mochten kiezen wat ze op hun verjaardag wilden eten, maar ik kreeg de resten van kerst.

Vaak koude rollade en dar hield ik niet van.

Verjaardagskaarten kreeg ik ook zelden, op de nieuwjaarskaarten stond dan:

Lidia ook nog gefeleciteerd met je verjaardag.

Als ik het eens "groots" wilde vieren, gooide het weer roet in het eten enz.

Is dus een zwakke plek voor me geworden, daarom ben ik extra dankbaar voor elke felicitatie of attentie die ik dan krijg.

Heb het deze keer rustig gehouden en het was erg geslaagd vind ik.

Een van mijn zonen belde de avond tevoren dat hij zou komen en proberen allebei zijn dochtertjes mee te nemen.

Dat lukte en zijn vriendin was er ook bij, ze zijn niet lang geweest, want hun zaak moest om 4 uur open.

Het jongste meisje zag ik voor de 3e x en ze moest eerst niets van me weten, maar als je zo'n kind gewoon haar gang laat gaan, is dat zo over.

Ik kreeg een ingelijste foto van zoon, vriendin en jongste kleinkind.

Dus het contact met hem gaat de goede richting uit.

Later kwam een vriendin en buren. Vrienden uit het buitenland belden, dus leuk.

Wel moet ik weer aan het minderen met alc. gaan werken, dat sluipt er toch weer in en voelt niet goed.

Helaas niets gehoord van mijn oudste zoon, hoopte dat na mijn toenaderingspogingen hij toch op zijn minst iets zou laten horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig, mijn bericht staat erop, want ineens kon mijn server de webpagina niet vinden.

GABY

Van harte gefeliciteerd met je hele jaar niet drinken.

Ik vind dat van iedereen knap, maar van jou nog eens extra, gezien je worsteling. Ben ook blij dat je je nu beter voelt, dat zal het makkelijker maken om vol te houden.

Er zijn meer mensen die ik moet feliciteren, maar ik kan dat nooit zo goed bijhouden.

Even goed en gemeend: jullie ook knap en gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag mensen,

hier een rustige kerst gehad.

Het was gezellig en relaxed. twee glaasjes wijn bij het eten, dat was wat ik wilde, op tijd stoppen, AdB.

Verder volg ik de heren Darts en Komt vanavond een goede vriend het oude jaar bij ons uitzitten.

Ik merk dat ik dit jaar bewuster boodschappen doe: veel minder en dat bevalt goed, niet alleen in de portemonnee maar ook en vooral in mijn gevoel en daar gaat het toch uiteindelijk om, nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...