Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: rosa45
Marjo, boven een bepaalde leeftijd moet je niet meer proberen om modern te zijn.

Snoepje, zie je er wel het nut van in om door te gaan?

Spike, wat kan jij alles mooi en duidelijk omschrijven.quote>


Hahaha...

Jawel joh!

Trouwens, ik probeer nix
Ik ben nieuwsgierig en snuffel

Snifsnif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfgemaakte broodjes hamburger (4) zitten er weer in bbrrrppp, wel met ui en ei natuurlijk;)

Spike het is de eerste keer in 10 jaar dat ze dat flikken met die rotjes.

Voor de duidelijkheid (ik mag de naam van mijn vriendin niet meer noemen na 3 jaar van tactive ivm herkenning)

Dus mijn vriendin vraagt ook al bijna 10 jaar of ze even willen wachten met dat vuurwerk tot ze voorbij is met de hondjes, nooit een probleem gehad tot nu toe.

Snoep please word weer jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi!

breek even in.

Net terug van een verjaardagsborrel en eten. Vond het helemaal prima en zelfs prettig ook om aan de koffie te zitten terwijl de rest van het gezelschap langzaam wat "lam" werd,op gelukkig 2 mensen na die het aardig binnen de perken wisten te houden en waar nog mee te praten viel.

Vreemd genoeg werd ik onrustig van het eten. Dat bleek kaasfondue te zijn en zusje had pasta met zalm voor mij gemaakt. Met die aparte dis aan tafel voelde ik me wel heel ongelukkig. Dus heb het bij sla gehouden en ben na eten maar weggegaan..

Al met al geen slechte ervaring en ga vaker naar borrels toe, al is het alleen al om te oefenen.

fijne avond allemaal!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Krekeltje: goed gedaan meis!

@ Spike: je weet waarover je het hebt. Misschien kan jíj nu Snoep bereiken. Ik hoop het.

Buurman heeft waarschijnlijk een beroerte gehad en ligt ter observatie in het ziekenhuis. Hoe moet het nu thuis met buurvrouw in rolstoel? Dit weekend zijn in ieder geval de zoons er.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...