lavendel1 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Marc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 @ Will": goed jaar gewenst! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ook ik had steun aan de gedachte dat stoppen zou kunnen door te kijken naar de voorbeelden, de mensen die al langer waren gestopt. Het bewijst dat het kan. Komt toch de vraag: kan ik dat dan ook? Ieder zijn weg is nl weer anders. Om dat te ontdekken moet je het toch zelf doen op je eigen manier.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Lavendel heb je je al afgemeld op het arrensleepact? Geslaagd: wat klinkt dat heerlijk! Nu eerst eens eten. Tot later allen. Ik voel me blij dat het zoveel mensen is gelukt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Dank je Will Leuk te zien dat je er ook nog bent Ik lees weinig, maar neem aan dat het goed met je gaat. Zo klink je in ieder geval wel, maar je was altijd al een positief iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ach Lytse, ik denk ook erg veel aan alcohol. Dat komt doordat ik gestopt ben met drinken, een programma heb leren kennen dat mij helpt om te leven zonder drank en me daarom dagelijks moet realiseren dat ik volgens de aanwijzingen in dat programma moet proberen te leven. Als ik niet meer aan alcohol zou denken, zou ik als alcoholist zomaar weer naar de drank kunnen grijpen omdat alcohol zélf niet zegt dat ik er niet tegen kan.. juist het denken aan alcohol waarschuwt mij voor de gevaren ervan. Mijn vrouw drinkt ook, in mijn ogen zelfs abnormaal.. die kan met 1 fles wijn meer dan een week doen.. steeds weer vacuum pompen en dan zo af en toe: Pfffff... 1 glaasje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Marc:heart: ik heb je gemist joh Nare tijd gehad dus dat 2013 jouw jaar mag worden dan met veel muziekjes hier:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Alf, ik denk dat we dat allemaal hebben ervaren. Ik dacht ook met minderen het te kunnen doen. En ik dacht ook ik kan niet stoppen. Maar door mensen die al langer hier kwamen dan ik. En door hun gevecht mee te beleven, kwam ik tot de ontdekking, dat minderen niet kan, voor een alcoholist. En dat ik als ik wilde overleven, radicaal moest stoppen, met drinken. En dat is me gelukt, mede door het pact gesloten met Anna en Rufus. En natuurlijk niet te vergeten de medestrijders toen hier op het forum. En de Tactus online therapie. Dus echt iedereen kan het, met vallen en opstaan kom je er allemaal. ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 de zon breekt door hier ik ga buitenlucht opsnuiven absorberen:P heb een fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hier komt het zonnetje ook, weinig wind, 7º C, lekker dus. Daar gaan we van profiteren. Fijne dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ga ook het voorbeeld volgen en even een flink stuk wandelen Net wat oliebollen gegeten dus genoeg energie om een paar km af te legen. Morgen weer naar het werk moet er dan een beetje fatsoenlijk uitzien. En niet als hetgeen ik zojuist genuttigd heb Ga wel proberen zoveel mogelijk zoenende collega's te vermijden (behalve de aantrekkelijke dames), valt niet mee wordt vaak als een afwijzing gezien... Een prettige dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Goedemiddag mensen, Even een snelle groet en dan m'n bed weer in. Ben een klein beetje down. Veel liefs aan m'n frummetjes. We doen 't toch maar. Sorry. Niets te melden verder. 'k ga slapen. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Truste Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ★❀҉ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ҉❀★ (¯`´(¯`´.¸________ღ☆ღ_________ ¸.´´¯)´´¯) ☆ ▓▒░ ☆ []HAPPY [] [] NEW YEAR 2013[] ☆ ░▒▓ ☆ (_¸.(_¸.´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´.¸_).¸_) ✿҉ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ.•°*”ᵃ”*°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ҉✿ Kwam ik net tegen en wilde ik nog even delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Allemaal een goed 2013 gewenst. Doe wat je moet doen en dan komt het goed. Marc ik hoop dat je je wat beter voelt nu dan, lijkt me niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 DAGPACT Krekel Albert Lytse Truitje Marc Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Wil ook wel op het dagpact, maar maak er altijd een zooitje van met quoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 DAGPACT: Krekel Albert Lytse Truitje Marc Gunn Wijfie Rapilos Kunsie Fijne dag allemaal. Ik kom vanavond weer ff bij jullie kijjken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Rapilos, bij mij ging dat quoten ook niet goed. Ik gooide er aldoor iemand af, per ongeluk! Ik type tegenwoordig het hele rijtje maar over hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Nee hoor Miranda, dat komt niet door jou hoor die stiltes. Dat gevoel hebben we allemaal wel eens, dat er na je posting een stilte valt, of dat er vrolijk door geklets wordt terwijl het lijkt of jezelf niet bestaat. Maar..., heb je het nu moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hoi Miranda, Hoe gaat het met je in het verse nieuwe jaar? Je bent één van onze vierbaclofeniers, gelukkig nieuwjaar. Altijd een beetje gek zo'n eerste dag in het nieuwe jaar, sommige mensen die je buiten zie lopen kijken alsof ze een klap met een meelzak hebben gekregen. Oorzaak drank waarschijnlijk, hebben wij geen last van gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Zo, lekker uitgewaaid en net voor de bui weer binnen. Ik eindigde op ons mooie kerkhof aan de Holl. IJssel. En heb een prachtplekje gevonden met een mooi uitzicht. Daar kwam mijn hoofd eindelijk tot rust. Dus als dochter&zoon de duinen te ver vinden mogen ze me daar uitstrooien tzt. En hier ook alles rustig zie ik dus tijd om wat te eten te maken nu. Alleen nog een banaantje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Heerlijk is dat he Jane.. het is hier ook prachtig weer. Lekker lange wandeling gemaakt langs de dijk, het werd er druk toen wij eraf gingen. Nu aan de koffie met gemberkoek:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ons kerkhof ligt ook aan een dijk, was heerlijk rustig en ik heb een heel stuk natuur ontdekt waar ik op de fiets altijd langszoefde zonder het echt te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 het fijne van een kerkhof is dat de mensen geen kabaal maken en de natuur met rust laten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden