AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Krekel Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Voor iedereen aller goeds voor het aankomende jaar Ik begin met een schone lei en blijf minimaal van de drank af tot 1 Januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik hoop dat mijn lei ook schoon blijft AR op alle fronten. ha Harry alle goeds voor jou en W komend jaar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Allemaal een heel fijn 2013! Mijn eerste nuchtere nieuwjaarsdag, heerlijk, bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Goedemorgen, nou nee middag, op de klok af. ik ga vandaag wat nieuwjaars verplichtingen nakomen. Bezoek en daarna gaat het gewone leven weer beginnen. Heb een fijne dag allemaal. En voor de mensen die vanaf vandaag het voornemen hebben genomen de drank ta laten staan. Ga ervoor, het is de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Moggûh! Ben ik niet eens jarig Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Gewoon van elke dag een feestje maken Marjo, het leven is het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hahaha... Wat denk je zelf Dat doe ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Een goedemiddag allemaal, De beste wensen , en een gezond en vooral droog 2013. Wat is het toch heerlijk, om op nieuwjaarsdag wakker te worden, zonder je brak te voelen. En weer zonder hoofdpijn, de hond uit te gaan laten. En dat kan alleen maar door dat eerste glas te laten staan. Zo eenvoudig is het.. En ook vandaag realiseer ik me weer, dat het stoppen met drinken, toch eigenlijk wel de beste stap in mijn leven is geweest. Ik kan nu weer genieten van het leven....En was het drinken niet het verdoven van de levensangst?? Daar moet ik toch eens even over nadenken. Rapilos, veel succes, met je nieuwe start, je bent en blijft een topper. En je kunt het, wedden?? Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 lieve mensen! wat ben ik blij dat gisteren achter de rug is, ik had er helemaal geen zin in maar heb het toch droog gehouden!! ik wens graag iedereen een prachtig 2013! en ik ben blij dat ik in 2012 dit forum heb mogen ontdekken met al zijn kleurige forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hey, Ferry.. fijn hè? Hoewel ik voor mezelf moet zeggen dat ik opstaan nog altijd niet fijn vind. Niet omdat ik brak ben, maar omdat de wekker altijd gaat op een moment dat ik er zelf nog niet aan toe ben.. maar ja, wekkers wil is wet, dat zegt m'n hondje altijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik wens iedereen een prettige eerste dag van het jaar. En dat er dan nog maar vele mogen volgen! Al te ver vooruitkijken heeft niet zoveel zin, wel van elke dag een genoegzame, nuttige, aangename dag maken. Lijkt me al een uitdaging op zich. Zo dadelijk de verplichte nieuwjaarsrondes Eén ervan zal wat getemperd van vreugde zijn want een neef van mij, achter in de dertig, gezonde,sportieve man heeft 2 weken geleden een hersenbloeding gehad, zomaar. Ligt nu half verlamd in het ZH. Dus geniet van het leven, elke dag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hé Kohtje, Hoe is het dan met jou? dat is lang geleden. Nog niet onder water komen staan in je mooie stad? En hoe is het met je droog staan? Wat stel ik alweer veel vragen op de vroege middag:D ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Goedemiddag frummers, Nogmaals voor allen een heel gelukkig en droog 2013 toegewenst, zo droog als je zelf wilt, zoals Haddock altijd zegt. Het vuurwerk is hier tot ver na drieën doorgegaan en beslist niet alleen dat legale. Fris opgestaan en bij de thee nog maar een appelbeignet genomen. Smaakte nog best. Leuk om Alf en Kohtje ook weer te zien, ook Ferry is er alweer een paar dagen. Ook voor jullie een goed 2013. Jullie zijn het bewijs dat het kán en dus het navolgen waard! Nu eens kijken bij de arrenslee of we iedereen binnenboord hebben kunnen houden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Haha, Ferry. Het water stroomt net onder ons door, dus ja, ik sta nog steeds droog. Nu ruim vier jaar. Zie zoveel bootjes langsgaan dat ik gestopt ben met naar je te zwaaien. Weet toch niet welke van jou is.. Maar ik lees dat jij ook nog goed gaat en dat je je zelfs op het jaarpact hebt aangemeld.. Ik gaf jou en Anna en nog iemand toen de naam "RAF"-team.. ik weet alleen niet meer wie die R was. Weet jij dat nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Lytse, om te zien dat je het kan heb je toch niet het bewijs van een ander nodig? De enige die kan bewijzen dat je het kan ben je zelf.. In het verleden zag ik ook vele bewijzen dat het kon, maar IK kon het niet.. tot ik zelf stopte met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ahh.. ik weet het weer... RAF stond voor Rufus, Anna en Ferry, alledrie met dezelfde stopdatum. Rufus is daarna een totaal nieuw leven begonnen en is sindsdien uit mijn beeld verdwenen.. Kan niet anders dan hopen dat het hem goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Tjeetje.. ik heb er ook zomaar eens drie op een rij (misschien met dit bericht erbij wel vier!!) Is me geloof ik nog nooit overkomen, hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Goedemiddag mede-forummers, Iedereen de beste wensen voor 2013 en daarna. De 'feestdagen' heb ik doorgebracht in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in 's-Hertogenbosch. Op 19 november vorig jaar ben ik opgenomen in verband met een lichte alvleesklierontsteking. Aangezien ik maar koorts bleef houden is er gelukkig verder gezocht en ik bleek nogal wat abcessen in mijn buik te hebben. De antibiotica zijn goed aan- geslagen, binnenkort ga ik weer naar huis en er zijn geen complicaties en zeer waarschijnlijk is het niet iets wat chronisch is. Mensen die mij hebben ge-PB't of anderszins via het forum hebben geïnformeerd: BEDANKT voor de steun! Vanaf nu probeer ik me hier weer dagelijks te melden. Groet, Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ha goed van je Koh, dat je nog steeds droog staat. Want als er iemand een gevecht heeft geleverd, ben jij het wel, chapeau. De R is van Rufus. En ja, jij bent degene geweest die ons de naam Raf team heeft gegeven. En ik denk dat door dat pact, wij het ook goed hebben kunnen doen. Maar ik ben voor jou blij, dat het zo goed gaat. En met je vrouw ook nog alles wel? Ja ik kom rgelmatig in de zomer langsgevaren. En leg ook wel eens aan om te overnachten. En de hond uit telaten. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACT Krekel AlbertLytseTruitjeFijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 @ Kohtje: je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar als je ziet dat andere mensen, die het eerst ook heel moeilijk hebben gehad, al zo'n tijd droog staan, dan geeft mij dat een goed gevoel. Ik bekijk het nog steeds per dag en zo wordt het vanzelf een langere tijd. Ik wil absoluut niet meer terug naar die tijd en vandaar dat ik van minderaar stopper ben geworden. Alleen al het feit dat je nog regelmatig aan alcohol denkt en zoals ik bijv. een man heb die wel normaal drinkt, betekent dat je er nog niet los van staat. Werk in uitvoering dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 DAGPACT Krekel Albert Lytse Truitje Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 @ Marc: wat ben ik blij je weer te zien joh. Wat doet die rot drank toch allemaal met een lijf! Ik vrees tenminste dat die ontsteking e.d. daarmee te maken hadden, of heb ik het mis? We hebben je gemist en ik hoop inderdaad je weer regelmatig te zien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ook van mij voor iedereen een veilig, gelukkig en gezond 2013, een drankloos of adb jaar en dat we veel mogen blijven lachen en elkaar steunen. Tot gauw, nu familiebezoekjes doen. Alf, ik leef met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden