Spring naar bijdragen

1 januari 2013 happy new year


fofies

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, nou nee middag,

op de klok af.

:)

ik ga vandaag wat nieuwjaars

verplichtingen nakomen.

Bezoek en daarna gaat

het gewone leven weer beginnen.

Heb een fijne dag allemaal.

En voor de mensen die vanaf vandaag

het voornemen hebben genomen

de drank ta laten staan.

Ga ervoor, het is de moeite waard.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemiddag allemaal,

De beste wensen , en een gezond en vooral droog 2013.

Wat is het toch heerlijk, om op nieuwjaarsdag wakker te worden, zonder je brak te voelen.

En weer zonder hoofdpijn, de hond uit te gaan laten. En dat kan alleen maar door dat eerste glas te laten staan. Zo eenvoudig is het.:huh:.

En ook vandaag realiseer ik me weer, dat het stoppen met drinken, toch eigenlijk wel de beste stap in mijn leven is geweest. Ik kan nu weer genieten van het leven....En was het drinken niet het verdoven van de levensangst?? Daar moet ik toch eens even over nadenken.;)

Rapilos, veel succes, met je nieuwe start, je bent en blijft een topper. En je kunt het, wedden??

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, Ferry.. fijn hè? Hoewel ik voor mezelf moet zeggen dat ik opstaan nog altijd niet fijn vind. Niet omdat ik brak ben, maar omdat de wekker altijd gaat op een moment dat ik er zelf nog niet aan toe ben.. maar ja, wekkers wil is wet, dat zegt m'n hondje altijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen een prettige eerste dag van het jaar.

En dat er dan nog maar vele mogen volgen!

Al te ver vooruitkijken heeft niet zoveel zin,

wel van elke dag een genoegzame, nuttige, aangename

dag maken. Lijkt me al een uitdaging op zich.

Zo dadelijk de verplichte nieuwjaarsrondes

Eén ervan zal wat getemperd van vreugde zijn

want een neef van mij, achter in de dertig,

gezonde,sportieve man heeft 2 weken geleden

een hersenbloeding gehad, zomaar.

Ligt nu half verlamd in het ZH.

Dus geniet van het leven, elke dag weer!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers,

Nogmaals voor allen een heel gelukkig en droog 2013 toegewenst, zo droog als je zelf wilt, zoals Haddock altijd zegt.

Het vuurwerk is hier tot ver na drieën doorgegaan en beslist niet alleen dat legale. Fris opgestaan en bij de thee nog maar een appelbeignet genomen. Smaakte nog best.

Leuk om Alf en Kohtje ook weer te zien, ook Ferry is er alweer een paar dagen. Ook voor jullie een goed 2013. Jullie zijn het bewijs dat het kán en dus het navolgen waard!

Nu eens kijken bij de arrenslee of we iedereen binnenboord hebben kunnen houden!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Ferry. Het water stroomt net onder ons door, dus ja, ik sta nog steeds droog. Nu ruim vier jaar.

Zie zoveel bootjes langsgaan dat ik gestopt ben met naar je te zwaaien. Weet toch niet welke van jou is.. Maar ik lees dat jij ook nog goed gaat en dat je je zelfs op het jaarpact hebt aangemeld.. Ik gaf jou en Anna en nog iemand toen de naam "RAF"-team.. ik weet alleen niet meer wie die R was. Weet jij dat nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, om te zien dat je het kan heb je toch niet het bewijs van een ander nodig? De enige die kan bewijzen dat je het kan ben je zelf.. In het verleden zag ik ook vele bewijzen dat het kon, maar IK kon het niet.. tot ik zelf stopte met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mede-forummers,

Iedereen de beste wensen voor 2013 en daarna.

De 'feestdagen' heb ik doorgebracht in het Jeroen Bosch Ziekenhuis

in 's-Hertogenbosch. Op 19 november vorig jaar ben ik opgenomen

in verband met een lichte alvleesklierontsteking. Aangezien ik maar

koorts bleef houden is er gelukkig verder gezocht en ik bleek nogal

wat abcessen in mijn buik te hebben. De antibiotica zijn goed aan-

geslagen, binnenkort ga ik weer naar huis en er zijn geen complicaties

en zeer waarschijnlijk is het niet iets wat chronisch is.

Mensen die mij hebben ge-PB't of anderszins via het forum hebben

geïnformeerd: BEDANKT voor de steun!

Vanaf nu probeer ik me hier weer dagelijks te melden.

Groet,

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha goed van je Koh, dat je nog steeds droog staat. Want als er iemand een gevecht heeft geleverd, ben jij het wel, chapeau. De R is van Rufus. En ja, jij bent degene geweest die ons de naam Raf team heeft gegeven. En ik denk dat door dat pact, wij het ook goed hebben kunnen doen.

Maar ik ben voor jou blij, dat het zo goed gaat. En met je vrouw ook nog alles wel?

Ja ik kom rgelmatig in de zomer langsgevaren. En leg ook wel eens aan om te overnachten. En de hond uit telaten.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kohtje: je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar als je ziet dat andere mensen, die het eerst ook heel moeilijk hebben gehad, al zo'n tijd droog staan, dan geeft mij dat een goed gevoel.

Ik bekijk het nog steeds per dag en zo wordt het vanzelf een langere tijd.

Ik wil absoluut niet meer terug naar die tijd en vandaar dat ik van minderaar stopper ben geworden. Alleen al het feit dat je nog regelmatig aan alcohol denkt en zoals ik bijv. een man heb die wel normaal drinkt, betekent dat je er nog niet los van staat.

Werk in uitvoering dus.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marc: wat ben ik blij je weer te zien joh. Wat doet die rot drank toch allemaal met een lijf!

Ik vrees tenminste dat die ontsteking e.d. daarmee te maken hadden, of heb ik het mis?

We hebben je gemist en ik hoop inderdaad je weer regelmatig te zien.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...