AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 truste allemaal, dan ga ik ook maar een oogje dicht doen tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dan is Truitje ons kerst kalfje...aahhhhh wat is ze mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Truste voor degene die gaat slapen....joewhieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee FF ons kerst kafje een extra fleese dekentje geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Mooi, iedereen zit nog, ik was wat stilletjes, maar zit nog in het zadel hoor. Jaja, jullie zagen me niet maar ik zat lekker tussen de rendieren. Nu lekker de oogjes toe na een mooi dag. Truste en morgen hoef ik geen' ontbijtje, laat mij maar even uitslapen en uitbuiken. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Allemaal welterusten hier aan boord van de arrenslee. We doen het goed samen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik geniet nog steeds, van de hele rit. We gaan goeeeeeeeeeeeeeedddddddd!!!! Weer verder genieten, maar eerst maar even een dutje doen in de maneschijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Heb de hele rit gemist vandaag, net terug van avonddienst. Alle oudjes weer op bed en nu ligt iedereen op de arreslee ook al te pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja hè Nance. Lekker even dommelen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dommel je mee, Lytse? Ja lekker he, zo samen! Ik dommel weer even verder, heel tevreden over vandaag, nu morgen nog.... Maarruhh...de slee helpt! Slaap ze voor straks Lytse en alle andere forummers, nogmaals, we hoeven het niet alleen te doen, we zijn samen!! Slaap lekker allen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zo de turbo gaat even uit voor deze slee anders worden we wakker Sloap weh allemoale,,,,Joewheeeeeeee <heel zachtjes> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Psssssstttttt...nog effe snel, vandaag staat Romualdus 2 maanden droog, jeahhhhhh! Hiep hiep hoera voor Romualdus, maar zachtjes, want zelfs de rendieren slapen al... En nu verder snurken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goedenavond allemaal, Ik wil ook graag meedoen als het mag... Ik ben gisteren goed doorgekomen en vanavond ook gelukkig! nu alleen morgen nog.. Welterusten (F) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Naast mij is een plekje vrij Lieved heb alle gourmetspullen weer ingepakt en onder de bank geschoven. Tafelkleed is van fleece dus dat kun je als dekentje gebruiken. Geen enkele afvaller gelukkig, en wel extra passagiers; het gaat fantastisch dus. slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nou, Lieved, Jane is me net voor, tussen mijn snurken door hoorde ik je roepen! Oke, je bent binnenboord, welkom, naast Jane zit je goed! Nog iemand die op dit late uur wil aanschuiven?? Naast mij is ook nog een plekje vrij, schuif maar aan, hoe laat dan ook! Ik stel me morgen wel voor.... heb nog een extra plaid overigens, pak maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nou ik ben nog wakker hoor! En droog tot achter mijn oortjes:) Heb zelfs nog een bakkie koffie want ik wil nog even van de nacht genieten. Lieved, leuk dat je opstapt! Kom erbij en val er niet af hoor! Zou zonde zijn, tis net zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Door al jullie verhalen zit ik ook nog lekker droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Mooi droog blijven zitten, Janmetdekorteachternaam, houwen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Pssst is er al iemand wakker? ik heb al koffie en kerststol met roomboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ben net wakker en zit met slaperige ogen meteen te kijken hoe het in onze slee gaat. Echt geweldig zoveel droge mensen en ook zo leuk dat er nog mensen instappen tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Jaaa igor, Lekker kerststol met kruidenthee graag. Ik geloof dat de slee nog compleet is hé. Nog moeilijk gehad gisteren? Ik niet, geen visite en mijn vrouw is solidair. We hebben de hele dag aan het bronwater gezeten (wel met bubbels hoor, het was per slotte een feestdag). En o ja, een keer gisteren gezondigd met een flesje cola zero, haha. Ik wens iedereen een fijne droge 2de kerstdag en hoe laat starten de rendieren weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 daar wil je toch niet uitvallen. is veel te gezellig zo met z'n allen en nog met een 'helder' hoofd ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik blijf vandaag lekker warmpjes tussen jullie in zitten dan kan me niets gebeuren!! Gisteren had ik het wel moeilijk want ik had mijn alcoholbier vergeten. Bij het eten.......mams een wijntje? Eh... Eh.....eh.... Nee doe maar fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Lekker Igor, stukje kerststol! Wat heerlijk dat iedereen meehobbelt op de arreslee, en als er iemand dreigt af te vallen, sjorren we die frummer goed vast met een lange wintersjaal. Truitje, geweldig gedaan! Trouwens, van dat alcoholbier...lama, hihi. Rudolf the rednose ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Iedereen een fijne droge kerstdag gewenst en niet alleen voor de arreslee(glijders) En Nancy verdient ook een plaatsje voor op de bok! Nancy jij was precies 2 weken eerder verstandiger om de kurk voorgoed op de fles te laten (vrouwen schijnen altijd wat sneller met bepaalde dingen te zijn, zal wel genetisch bepaald zijn) dus meid jij ook van harte gefeliciteerd met je 2 1/2 droge maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden