gwen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik heb net alle verfspullen in de kliko gegooid! De verf van me afgespoeld en ben klaar voor kerst en de arreslee.. Bol... M'n 2de nuchtere kerst..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Zag ik toch op het dagdraadje dat jullie al vertrokken waren! Gelukkig kwam die plaspauze van Romeo. Kon ik nog net op tijd aanhaken. Ik ben wel buiten adem nu. Is er nog een stukje plaid over voor een koukleum als ik? Ja graag, een kerstkransje. Dankjewel hoor. Ik blijf ook zitten waar ik zit, al rijden we naar Timboektoe. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hoho die Gwen. Spring maar :lips:achterop hoor. Jane met de banjo en Tien met d'r mandolien, wijfie met haar trekharmonikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje Truitje met haar fluitje. ja en verder weet ik het niet meer hoor. Moet de rest maar aanvullen want de Bolle duikt er in. Morgen werken. Das andere koek hé? Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 ik heb even snel wat warms gefabriceerd in het mobiele keukentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 niet snurken Bol ik zit pal achter je en anders hoor ik mezelf niet hoi Gwen, ik ruik nog wat peutluchtjes, maar die verwaaien hier snel: windkracht 5 inmiddels, ook een slokje 0% grokje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nou, dan allemaal maar de plaid tot onder de kin trekken en proberen te slapen. Wel grappig, die stampende herten om ons heen! Trusten allemaal! Wat een mooi begin van onze gezamenlijke reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 silent night holy night:moon: slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 ik dacht dat ik droomde, maar nee hoor, ik was direct in slaap gevallen op die slee en nu kijk ik rond en ligt iedereen zachtjes te ronken ...sss..silent night... ben zo blij dat ik hier op die slee zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 truitje met haar fluitje je moet dat cluppie zien Dol op een man dol op een man dol op een mandooolieeeeeeeeeeeeeeeeeen Oh sorry ik liet me ff gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hutje, hihi, je naam kort onhandig af. Is goed hoor, knal die hoge e er maar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik sta hier al uuuuuuuuuuuuuren te wachten. Bol ge weet toch dat de gps ons huis niet weet he.. ik wacht nog een kwartiertje en anders kom ik morgen ochtend nog es kijken. moet wel zeggen dat onze Mush hier al zeker een uur staat te blaffen als gek buiten.. Dus wie weet komen jullie der toch aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 En ik wacht.... http://youtu.be/uSH7Z9dbpPA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 wachten duurt lang...of niet Sta je wel bij de goede halte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik zie je nog niet Nina, maar ik heb dan ook geen nachtkijker meegenomen! Heb je wel je winterlaarzen aan en een dikke shawl om? Nou moet ik aan het meisje met de zwavelstokjes denken. Zo zielig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zwavelstokjes...was het niet het meisje met de mooiste eierstokjes<Herman Finkers> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 En daar stond ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Vlaamsmeisje over een aantal uur is het licht...we vinden je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat weet ik wel zeker Hut. ondertussen speel ik nog wat liedjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Als je maar zachtjes doet...ik ga ff nestelen Slaop weh allemoale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 voor in de donkere nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Like that..ZZZZzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 allemaal een goede nachtrust toegewenst. heb teruggelezen en dat zag er heel gezellig uit, heb zelf 'a christmas Carol' gekeken. Bijzonder hoe deze hoofdpersoon veranderd van een koele, onverdraagzame man in een warme, liefdevolle persoonlijkheid. Hartverwarmend! @ Kirk: jammer dat jij je niet goed voelt, heb je zin om te vertellen wat er is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 hi,hi, verkeerde draadje, SORRY! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 en daar ga ik dan maar mee slapen en zie jullie morgen wel passeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden