octavia Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Gezellig, ik ga ook mee, desnoods wil ik wel duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: nancyBol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes NancyOctavia.O Nancy dat hoeft niet, we hebben al zat aan boord hoor, maar heeeeel fijn dat je ook mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: nancy Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel :moon:Spring ook achterop bij jullie achter op de slee en het zal de eerste kerst zijn zonder en dat is prima, dus ik zeg ook nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: TravelOriginally posted by: nancy Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. TravelTruitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!!:moon:Spring ook achterop bij jullieachter op de sleeen het zal de eerste kerst zijn zonderen dat is prima, dus ik zeg ook nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Truitje ik las net dat je niet durfde en nu doe je het toch!!! Helemaal top Fijn voelt het he als je eenmaal de beslissing genomen hebt en durft te schrijven "het zal...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: Travel Originally posted by: nancy Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: nancy Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. Ik ben er onderweg afgeknikkerd! En ik stond er al zo lang op! Ik wil meeeeeeeee.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: nancy Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Doe mij er ook maar bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Als er nog plek over is wil ook wel mee Vorig jaar de feestdagen wel nuchter meegemaakt maar was toen nog onder invloed van librium Dit jaar ga ik het bewust meemaken...als het moeilijk wordt hebben we altijd nog een Sint Janskruid opzak Hoe meer ziel hoe meer vreugd in de arreslee limosine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ok ik ook dan maar...jump opschuiven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Auw...mijn velletje zat er tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik hoop niet dattie blauw word..... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 dank je Nancy om me op de kar te hijsen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Graag gedaan, plek zat, hoor!! Heb je ook al een plaid gepakt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Mensen wat goed dat er zoveel mensen mee doen met het arrensleepact. En we gaan het halen hé? met z'n allen want dan staan we echt sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 ja hoor, plaid ligt klaar en voor de gelegenheid dan ook maar is een kerstmuts! maar k ga toch niet moeten zingen, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Luitjes, ik heb er een slee bijgehuurd, dit wordt teveel dringen. Geen zorgen, de tweede slee kan zo worden aangehaakt dus niemand hoeft eraf te vallen, er is ruimte genoeg. Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: albertinaLuitjes,ik heb er een slee bijgehuurd,dit wordt teveel dringen.Geen zorgen, de tweede sleekan zo worden aangehaaktdus niemand hoeft eraf te vallen,er is ruimte genoeg.Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie quote> Tina:D zo is het hoor, anders komt er nog een derde slee erbij aanhaken maardie handel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hey zeg wat wordt het lekker druk in de slee zeg. Heerlijk al die frummels bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Precies. En het grote smoezenboek kan dicht blijven want we hebben ruimte genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 32, er kan nog meer bij!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 vooruit 33 is een leuker getal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: meiske Originally posted by: albertinaGeen zorgen, de tweede sleekan zo worden aangehaaktdus niemand hoeft eraf te vallen,er is ruimte genoeg.Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie igorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Kan ik ook een stukje meerijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden