Romualdus Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Kom hier met je handen wijfie, dan wrijf ik ze warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 hier plof ik me dan weer tussen en misschien leent Bolletje me wel één van haar honderd mutsjes ik heb natuurlijk wel een groot hoofd kan dat dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 @wijfie, Ja hoor, ik ben de kerst goed doorgekomen jij ook? Voor mij was het een rustige kerst, alleen voor mijn gezin hoeven koken. Mijn restaurantgedeelte hebben we dit jaar gesloten gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 goh, wijfie, je moest is weten nu ik hier toch zo dicht bij jullie zit, iemand zin om onderstaande link mee te lezen? pas ontdekt, maar intrigeert me wel: http://denatuurlijkeroes.eu/index.html opgemaakt door mensen die minstens 5 jaar nuchter zijn en willen blijven ik geef toe, voor sommigen kan het slaapverwekkende materie zijn, geeft niet, ik lees anders wel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik ga graag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Lavendel, ik heb 'm opgeslagen onder mijn favorieten en zal dit eerdaags doorlezen. Interesting, dat wel. Jongens, schuif 'ns op dan kan Laura erbij. Hoi Laura. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 goed idee Travel, we kunnen nu beter wat genieten van het landschap, het is trouwens bijna volle maan! hoy Laura! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Met zijn hoevelen zijn we eigenlijk nu? 36 of zo. Das veul:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie igor Nina Laura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Doe maar voorlezen Laaf, ben met al die drukte, m'n bril vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie igor Nina Lieved Laura 36 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 ik was ff uit gestapt omdat het tijd was om wat voor school te werken. Is geeindigd in boeken en schriften die door de huiskamer vlogen dus maar ff niet dan. ik stap weer maar beter snel terug in, had hun nog wel beloofd dat als ze braaf meewerkten we morgen in de slee allemaal samen naar the hobbit gingen kijken. Maar als ze zo doe , nee hoor, dan rij ik alleen wel verder...... (ze/hun zijn twee jongeskes van 7 en twaalf) Dus ik neem mijn boek en plaid en ga vanachter in de slee zitten kalmeren en wat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Iemand zin om het over te nemen ff? vereenvoudigen van breukenm kleinste gemeen veelvoud, grootste gemene (en gemeen is ie hoor) deler.......... de kleinste das nog leuk das nog proberen te leren hakken en plakken van woordjes in de kop in plaats van hardop. De juf zei dat ie elke dag moest lezen met een zandloper, sneller dus.. gaan we dat doen? Nee he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Zo tandjes ook weer gepoetst na het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Nou als iedereen nog in de slee zit dan hebben we de kerstdagen gehaald mensen. Dat zou geweldig zijn hé? Nou nog het nieuwe jaar en dan kunnen we gelijk door gaan naar de volgende kerst, want als we dit met z'n allen gehaald hebben, kunnen we de hele wereld aan. Trusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Bedankt allemaal. Was een mooie tocht, nu lekker slapen want morgen gaat de wekker om 05.15 uur. Nog een tochtje met als doel 1 januari! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Jullie allemaal super bedankt, doordat we zo stijf op elkaar zaten kon ik er niet uit en ben ik dus droog gebleven, voor het eerst sinds 30 jaar geen alcohol gehad met de kerst! Arreslee:je krijgt een ereplaats in mijn huis Dag allemaal. Elkaar niet vergeten als we uitstappen Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Fijn gevoel he Trui! en de slee rijdt rondjes voorlopig hoor dus je mag Oud en Nieuw en de dagen er naar toe ook nog zo meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goed van iedereen! Hier ook een droge kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Truitje en John Doe - hartstikke goed gedaan en shake hands! Dit was ook mijn eerste droge kerstmis en ik ben blij dat ik het gehaald heb. Ik zat ook lekker stevig gelukkig. En warm:) Dus jullie en iedereen heel erg bedankt. Samen staan we sterk, dat blijkt wel weer. Welterusten voor degenen die slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Thanks travel, Het was nog leuker ook dan normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 knus, hoor! VM: hier ook in breuken fase, 3 kids van 9, 13 en 15 maar btw wat doe jij in de kerstvakantie breuken te doen?? moeten jullie nu geen sneeuwballen of zo gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goed gedaan allemaal! Jullie kunnen trots zijn op jezelf en elkaar! ~_~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 JohnDoe, super hé? Geen gedoe, katers etc. Niet meer kijken hoeveel het nou weer was en de glasbak kan ik ook overslaan. Sieraad, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 @ Bollie: nu die lijst zo onder elkaar staat is er één verwarring. Marc = Mark. Van Marc hebben we helaas al een hele tijd niets gehoord! Wanneer start de slee voor Oudjaar? Die avond is ook een trigger van jewelste. Ik hoor het nog wel! Deze Kerst, helemaal droog, hebben we in ieder geval binnen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden