Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Pfff, das jammer, heel jammer. Dan inderdaad goed de vinger aan de pols houden he? En je niet laten ontmoedigen hoor. Maar dat deed je al niet denk ik, het feit dat men vond dat je er nog niet helemaal bent kwam gewoon een beetje rauw op je dak vallen. En ja... of je ooit weer die funktie zult kunnnen bekleden... geeft het gewoon nog even tijd. Nu is 'nu' en kijk later hoe het er dan voor staat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hihi... bij AR komt bij mij altijd 'hello and goodbye' in gedachten. Jij ook een goedemorgen AR En ik hoop dat je een fijne dag zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ga rustig door op de weg die ik ingeslagen ben, zal wel moeten;) Maar hee... de fiets is terug en daar ben ik superblij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Dat is inderdaad hartstikke leuk. zo, voor mij tijd om aan de slag te gaan hier. Tot later. HOI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 kameleon petje af voor je assertieve gedrag, gefeliciteerd met de terugkomst van je fiets! laat je niet ontmoedigen hoor door je ZW, natuurlijk is het slikken, maar probeer maar te kijken wie je Nu bent met toen het niet goed met je ging. en volgens mij mag je dan blij zijn perfectionistisch zijn valt niet altijd mee maar pak een kleinere beker als die vol is ben je ook tevreden liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Marc Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het is weer tijd om de boodschappen te gaan doen. Ik wens iedereen een fijne en droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 eric heel veel sterkte en kracht toegewenst, blijf jezelf!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 goeiemorgen! DAGPACT Albert Lytse Marc Gunn Acer Krekel niet wakker te krijgen vandaag.... fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Originally posted by: GunnGoedemorgen Mensen.DAGPACT Albert Lytse MarcGunntruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Zo Partytime Ik heb zoveel rugpijn, you don't want to know Straks meteen maar even diclofenac halen. Stevige bommen zijn dat. Maar het is niet eerlijk want ik rek en strek elke dag. Niet blij. Toch maar werken vandaag. Niet in de bieb. Helaasj. Vanavond dansles, ik laat het wel doorgaan. Dan maar kreupel. Mag ze voor de juf dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Erik heeeeel veel sterkte vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Bolletje I need a hug !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 mooguh Snel een bak koffie..paar boterhammen Moet vandaag presentatie houden ...voor een klasje Brrrr Alles staat op papier dus komt wel goed Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 SMMMMMMMMMMMMAAAKKK Zo Womanmeisie. Helemaal voor jou alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Dank je wel, daar knapt een mens van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nu eerst die pillen maar eens halen. Dat wordt lachen met een zere rug, een verstuikte voet en een knieblessure. De Kreupele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Graag gedaan Woman. Heb pas geleden nog een hele hoop knuffies gekocht, dus ik kan ze weer uitdelen. Waren in de aanbieding:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Waar koop je die rakkers dan ? Dat wil ik ook wel :) In de Knuffelwinkel natuurlijk. Nu weg, straks weer terug. Ik baal echt dat ik niet naar de Bieb kan. Had ik net weer 2 dagen beetje regelmaat gevonden. Bah bah bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 goeiemorgen frummers, de was draait, het is mooi markt en boodschappenweer weer, dus snel bijlezen en in de aktie. fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 kun je niet iets leuks op de provisorische agenda zetten dan Jackie? ff dat gevoel doorbreken? En idd: don't give up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Same here Jackie. Samen een rotdag is al ietsje minder erg, toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Kwam vanmorgen met het opruimen van de berging een fles wodka tegen. Moet zeker vier jaar oud zijn. Ik kan er natuurlijk altijd nog pruimen op zetten voor de boerenjongens. Maar opdrinken? Wat leuk als je ontdekt dat de roes van alcohol niet meer nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Pilletje lijkt te werken. Straks even lekker in bad en dan met een dekje op de bank. Toch even gewerkt achter mn peceetje. Wat een gedoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden