bolletje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 O oké Nancy. Zo ik ga lekker bank hangen en wat breien. Heb al 38 mutsjes af leuk hé? Kom straks weer ff langs. O en ik stond er ook niet bij hoor. Foutje van Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Er is ook een Zonnetje. Toen ik hier net was, las ik haar een keer, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Leuk die mutsjes, Bolletje! Ik vind het zo goed van je dat je dit naast je vrijwilligerswerk voor de DA ook nog op kunt brengen!! En je verhaal over die ieniemieniekonijntjes, tja.....zóóóóó mooi! Ik zit er de hele dag al aan te denken en te glimlachen, wat een mooie ervaring! En geniet van je avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja klopt Zonnetjes, ik twijfelde net even, maar je hebt gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Voor straks heb ik stoofpeertjes. Ook uit een potje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ook lekker Woman! Maar volgens mij lust ik de laatste tijd ALLES!!!!!!!!!!!!!!!! Kilokiller wordt 'em dus ff niet... Ja Johan, zo zie je maar, er wordt overal geroddeld. Met wát voor ogen kijk jij nu naar deze collega? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Johan, woman, eet smakelijk! Ik werk sinds kort bij een bedrijf met meer dan honderd werknemers. Statistisch gezien zouden daar ook een paar alcoholisten bij moeten zitten. Mijn persoontje natuurlijk ook, ik zit iedereen nu met argusogen te bekijken. Ik heb er al een paar op het oog die een potentiële alcoholist zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goed, ok, ik begin weer irritant te worden. Ik ga even een rondje fietsen. Eerst nog even de vaat afdrogen. En dan weer Rosa exit. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Fijne avond, Rosa!! Ik ga ook maar exit, weinig interactie hier... Doeg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ga me voorbereiden op de dansles. Er komt gelukkig maar 1 leerling. Dat scheelt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Navent, drooglopende ex-orgels. Hou 't zo droog als je wilt. He, Woman, twee is beter, kun je ze om de beurt laten dansen en het aan elkaar voor laten doen, hoef jij geen fluit te doen! De luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hoi Haddock, zo te horen heb je ervaring in het geven van dansles! Nu ga ik écht op de fiets stappen voor een rondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 JohanW duizendpoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 compliment van vandaag: sjee Mam, dat was lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Lieve Forummers, nog immer kiespijn, kon pas morgen terecht,..grrr sta stijf van de pijnstillers, en ben in de opbouw van baclofen,.. maar gelukkig geen druppel gedronken! heb er momenteel geen zin in ook.. ga vroeg onder de wol, is het lekker snel morgen (en gaat dag 16 in) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 @ Johan... gebakken aardappeltjes, met masala kip en sperziebonen gadver!...balen Dune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Zo, weer terug van rondje fiets. Sterkte Dune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hoi allemaal!! Post niet veel maar lees wel veel. Altijd leuk. Groetjes, JD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik neem even een bakje chips en dan ga ik nog even lekker lezen in bed. Fijne avond en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goed van je, JohnDoe, 3 weken alweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Bedankt! Ja gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Je mag trots zijn op jezelf JD Ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 was het ook Johan... zelfs ik bleef eten. JD Chapeau!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik las net even bij en las van de ene na de andere succeswensen aan mij. Was er door verrast door alle leuke reacties. Gesprek ging behoorlijk goed, ze liet echt doorschemeren dat ze denkt over verlening. Maandag weer een gesprek met leidinggevende en iemand van opleidingen...kan nog alle kanten op maar stap 1 ging gewoon goed. Maar ik ga nu niet verder lezen maar offline en vroeg naar bed. Heel erg moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden