Dune Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Goedenmorgen mensen, ik was zo ongeduldig, koffie zetten, koffie doorlopen..wachten... ik heb een ouwe bak uit de magnetron opgewarmd... erg he! maar nu wel lekker verse gezet... Zeeland is mistig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Woehaaaa, alleen die titel en de naam van de band al!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Goede morgen Dune. Een vers bakje is toch lekkerder he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik zeg altijd: Ben je kwaad luister naar mijn raad klop haar op haar kop en je bent er weer bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Dag Dune! Daarom heb ik een senseo se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Zo, hier is de koffie op, ik ga wat doen luitjes. Maak er een mooie dag van. Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: JenDag Dune! Daarom heb ik een senseo se.quote> goh Jen, das waar die heb ik ook! vergeten,.. maar ik vind senseo minder lekker dan echte koffie, nou ja, gezette, je weet welde koffie is doorgelopen...jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 mensen ik heb de 20e dag katervrij, ik ben er blij mee! en dat is echt jaren geleden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: JenIk zeg altijd:Ben je kwaadluister naar mijn raadklop haar op haar kopen je bent er weer bovenopquote> klop haar op haar kop ????is dah nie wat te agressief Jen??? ja ja ken jij altid wel zeggen, maar ken vrouwen die dan bij de eerste regel mij al een puist voor me kop geven ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: Dune Originally posted by: JenDag Dune! Daarom heb ik een senseo se.quote> goh Jen, das waar die heb ik ook! vergeten,.. maar ik vind senseo minder lekker dan echte koffie, nou ja, gezette, je weet welde koffie is doorgelopen...jammiequote> Je hebt helemaal gelijk Dune, slow koffie is gewoon veul lekkerder hoor, nix nie met moeilijke apparaten enzo, op de camping bv moet het net zo lekker kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Goeiemorgen!! DAGPACT Albert Lytse snoepje Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: acerGoeiemorgen!!DAGPACT Albert Lytse snoepjeAcerDunequote> ik sluit mij aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja ik ben een echte langslaper negen uur is uitzonderlijk voor mij. Goede morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Goeiemorgen!! DAGPACT Albert Lytse snoepje Acer Dune Tatum Woensdag; mijn vrije dag midden in de week. Ik houd hem vrij van "moeten" en vrij van alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 GAAAAAAP O wat heb ik geslapen, nu ik weer in m'n eigen bed en op m'n eigen slaapkamer lig zeg. O Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 goeiesmorgens frummers snel mijn slow koffie achterover en dan op de fiets naar de buitenwijk. Na 6 keer omsonst naar de C100 voor de euroknaller van Lenor en een stevige mail daarover stond de goedwillende chef gisteravond op mijn voicemail dat hij de bevoorrading betreurde en mijn klacht volkomen op zijn plaats vond; hij heeft 6 flessen voor me apart gezet. (ik had er 3 nodig). Bij opbod dus maar; wie biedt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hahahaha goeie morgen Jane. Als je bij jou ook nog een Kruitv. hebben kun je daar ook nog langs gaan. Daar hebben ze wasmiddel in de aanbieding. 5 ltr. voor 8 euri's. Heb twee flessen gekocht dus kan er weer een half jaar tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ben jij ook zo'n hamsteraar Bol? Ik was met een redelijk leeg huis begonnen op 5 februari. Met de nadruk op WAS:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 maar bij het inpakken kwamen vanuit de gekste plekken maar liefst 14 flessen wasmiddel, dus daar ben ik nog niet doorheen. KrVt maar voorbij lopen dus, is beter voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Terug uit de laatste nacht, pfffffff. Eergisteravond hield de cv er mee op, ik er nog mee aan de gang, had 't wel gevonden, de ventilator gewoon kaduuk. Maar de nacht in, en deze lummel had wel 't houtfornuis al aangesloten, maar nog niet de houtkachel! En zo'n fornuissie is niet snel warm. Enfin, alles met kruiken naar bed, ik de nacht in. 'sNachts de installateur gemailed, 'smorgens op weg naar huis gebeld, hij had de mail al gelezen, helemaal goed! Komt de monteur, pakt de fan uit, is het 'n ook kapotte, ooit vervangen in in 't nieuwe doossie gedaan! Ik nog bijdehand: structureel probleem, zeker? Al met al lei ik dus vroeg in de middag pas op bed, en rond zessen met eten er weer uit. Het was 'n zware nacht, deze laatste, maar het huis is weer warm. De huiselijke P.S. Swart iis hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja Jane als dingen in de aanbieding zijn wil ik nog wel eens wat inslaan. Vaak als er dingen voor de dieren in de aanbieding zijn koop ik er veel van. Dat geeft me altijd een zaaaalig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ik heb ook een hele hoek in mijn loggia vol kattenbrokken en nu zijn ze al weer 2=1 bij die AHamsterwinkel nu eerst op lenor-jacht fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Originally posted by: jane4 hij heeft 6 flessen voor mequote> Doe je wel kalm an, meissie, da's geen terugval meer, da's 'n pure poging!De nepbezorgde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja en als je nu geen verwarming hebt dan is het BBBBBRRRRR Haddie. Fijn dat het nu in huis weer wamme is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Nou, 't loopt hier ook niet over van reponse, dus ga ik maar bedwaarts. Keep up your aims, padbewandelaars. De ruster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden