Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jane4

nou, off typen nou zo goed is?

ik ga mijn thriller maar eens lezen en de 2 gedownloade

Skandinavische series maar een kijken met een grote pot thee.

Had beter vd woensdag wel kunnen rauschen hier dus, toen heeft

Zonnetjes me overgehaald de boel de boel te laten en naar buiten te gaan.

Zo'n opmerking haalt mij onmiddelijk over en ook smiddags lekker in het zonnetje

\gefietst dus.

Nou ja, visite niet welkom de komende dagen:Dquote>

Maar je hebt in ider geval genoten van het zonnetje Jane;)

Het valt me wel op dat je de verantwoording wel vlug bij een ander legt:$

Ik durf niet eens meer op visite te komen.

Wel rot joh een slijmbeursontsteking, even geen volleybal dus? Welke series kijk je?

Beterschap,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi Zon: ze moet toch iemand de schuld geven!:D Van veel volleyballen krijgt Jane dit vast niet!!

Trouwens Jane: lekker rust nemen en niets forceren.

@ Dune: vandaag een maand droog. Kijk even op het jaarpact. Jan heeft een mooi stukje geschreven over de eerste maand. :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present:

Een bos bloemen als aanmoedigingspremie.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Nance: wat staat er vandaag op het programma? Ga je weer studeren? Is het trouwens gisteren nog gelukt?

Hier komt de sneeuw met grote vlokken uit de lucht. Ik wil nog naar het tuincentrum, kreeg een tegoedbon van 5 euro ter besteding in januari aan kamerplanten. Wil orchidee voor schoonma kopen. Hoop dat het lukt.

Ik ga nu aan de dag verder. Ik lees je antwoord later wel.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat het iets is dat blijft terugkeren, althans bij mij, wil ik het toch even voorleggen.

De eerste 14 dagen van het nuchter zijn gingen mij goed af. Af en toe was er trek, maar de trek nam af als ik me bedacht dat ik Refusal slikte. Dan was het weg, dan waren de gedachten rustig.

Als ik wakker word, dan bedenk ik me van alles wat ik kan gaan doen, wat ik wil gaan doen etc. etc. etc. en dat allemaal zonder kater. Ook al had ik een week lang een kater van de medicijnen. Heul vervelend.

Maar na een paar uur begint het positieve zich om te zetten in trek. En de trek lijkt nu per dag erger te worden. Ik ben bijvoorbeeld nu al zielig omdat ik vanavond niet kan drinken, morgen niet kan drinken en ga zo maar door.

Hoe zet ik deze gedachten om? Want ze beginnen nu vervelend te worden. Ik kan honderd dingen bedenken om niet te willen drinken, maar die ene reden om wel te drinken is zo sterk.

Ik heb zo'n verschrikkelijke dorst.... Echt, dat gevoel van wel willen drinken, niet kunnen drinken door de Refusal, ben ik nu bijna aan het omzetten van, 'Nou dan wordt het mijn dood wel, ik wil nu drinken".

Sorry, neerslachtig van mij. Ik wil sterk zijn. Maar het gevoel wordt echt heel sterk. En ik geloof niet dat ik dit gevoel eerder heb gehad. Weleens zenuwachtig geweest, trek gehad, maar nog nooit overdag, nog nooit zolang en ook niet zo sterk, want dan had ik meestal al een drankje te pakken. Brrrr, wordt hier niet goed van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse!

Ja, ik moet vandaag inderdaad studeren, gisteren niet gelukt, want ik was teveel hier aanwezig, haha! Maar dat moet ik dus nu bezuren. Dinsdagavond weer een tentamen.

Ben hier eventjes om de jubilarissen in het zonnetje te zetten.

Hier sneeuwt het ook gestaag. Ik hoef er gelukkig niet doorheen.

Veel plezier bij het tuincentrum, Lytse, is altijd leuk om daarheen te gaan, he?

Ik word er altijd zo hebberig van, zoveel leuke planten en snuisterijen!

En Dune: maak je niet druk, over die opening, je bedoelde het toch goed??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

Djoehoen neehee, blijf.

Niet aantrekken, nooit voor iedereen goed proberen doen. Werkt toch niet.

:heart:

Rapi van harte harte harte.........................

Yes.

Ik ben gaan zwemmen. En de Juf was heel content.

Jane warme patch en rusten....:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van jou VM! Wat een overwinning!

En natuurlijk was de juf content, je doet het toch maar mooi!!!!

Jane, rust rust rust...ik kan er niks anders van maken. Maar oei, wat pijnlijk,

zo'n ontsteking. Veel sterkte ermee!!! En jammer dat je nu niet kunt ballen....

Madeleine, zorg vooral voor afleiding, en drink veel bouillon, dat helpt.

Weet je ook nog waarom je niet meer wilde drinken? Die nare katers? Dat schuldgevoel?

Of wat dan ook...probeer je dat weer voor de geest te halen en zeg krachtig NEE tegen jezelf, DIT IS NIET WAT IK NOG WIL!

Denk ook niet, ik mag niet meer, maar IK HOEF NIET MEER!

Ik hoop dat dit je een beetje helpt, maar ik weet dat het heel moeilijk is.

Zet 'em op hoor! Veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Jane dat is inderdaad heel pijnlijk, en als ik dicht bij je zou wonen zou ik de boodschappen wel doen en een lekker prakkie koken.

Heb het ook een paar keer gehad en mij werd toen aangeraden om het koel te houden.

Mensen ik heb mezelf een Kempvis cadeau gedaan. O wat zijn die toch mooi zeg. Hij is blauw groen. Jammer dat ze maar zo'n 3 jaar worden maar goed 3 jaar genieten is ook fijn.

Verder lag ik net bijna op m'n platte muil door de gladheid. Poeh wat is het nog glad. Blij dat ik weer thuis ben.

Dune, lekker blijven meid, het zou jammer zijn als je nu weg zou gaan, je doet het zo goed.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Witte. Ja ze kan natuurlijk ook op het refu en antabusdraadje lezen.

Maar Madeleine als je besluit om toch te gaan drinken zorg dan dat je de tel. bij je hebt staan en het nummer 112 kan bellen meid, want het is ontzettend gevaarlijk. Je kan er een hersenbloeding door krijgen of zelfs een hartstilstand of aanval. Dus bezint eer je begint, want je wordt echt heel beroerd hoor. Probeer eens veel te gaan eten i.p.v. te gaan drinken met Refu op. En als je toch besluit om het te doen, zorg dat er iemand bij je is die eventueel kan bellen.

Probeer je gedachten om te zetten, je te richten op iets anders. Je kan nu niet drinken Madeleine En zorg voor een volle maag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer, onverwachts bezoek voor een kop koffie. Leuk.

Rapi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :heart::sun::present::rose::heart::sun::present::rose::musicnote::musicnote: :heart::sun::present::rose::heart::sun::present::rose::musicnote::musicnote: :heart::sun::present::rose::heart::sun::present::rose::musicnote::musicnote: :heart::sun::present::rose::heart::sun::present::rose::musicnote::musicnote:

Heb je leuke cadeau's gekregen.

Madeleine, nu doorzetten hoe moeilijk ook. Denk eraan hoe goed je je morgen voelt als je weer een dag niet gedronken hebt.

Ga iets lekkers eten, drink genoeg water, bouillon of wat je maar wilt. Verveel of vermaak ons met verhalen. Een :rose: voor je, kun je gebruiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madeleine :heart:

NEEEE HO STOP!!!!

ik WEET hoe het is om (was dan wel antabus) met dit soort pillen te drinken..

Er moest een ambulance aan te pas komen!!

Dat wil je echt niet hoor!!!!!!

doe ALLES werkelijk ALLES wat je wilt, prop je vol met snoep, taart, al wat je lekker vind, eet je theedoeken op, maak een sneeuwpop,... ga het plafond stofzuigen, ga postordershoppen, alles is beter dan NU drinken!

Hou je koppie erbij meisje!!

Je kant het!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel tante Bol.

Ik moest echt aan die afschuwelijke verhalen van jou denken

toen ik las dat Madeleine soms de gedachte heeft om door de refusal heen te drinken

Vreselijk...

Das misschien wel een tip Madeleine dat je is gaat

lezen op het refusal draadje, juist als je die moeilijke momenten hebt

is dat misschien goed om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, was even douchen. :)

Heb net een heel monoloog gevoerd en heb alle voordelen tegen de nadelen opgesomd. Helpt niets. Dus nu de volgende stap, een tosti kaas, salami, tomaat maken.

Bol, dat klinkt niet goed en dat is niet wat ik wil. Maar het houdt me ook niet tegen. Het zit gewoon in mijn onderbuik, de trek. Hoop dat het broodje helpt. Anders heb ik altijd nog de volgende slag, toch een kerriepastei halen bij de Vietnamees of iets halen uit de supermarkt dat ik echt lekker vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, kijk eens naar je onderschrift.

Eet smakelijk, jammie een tosti. ZOu ik ook wel willen, maar dan krijg ik morgen een vervelende emoticon van Jan:$

Dus ik zit die trek uit, net als jij, DEAL???

Trek gaat nl. over.

(ik tikte voer ipv over, zou dat soms een teken zijn;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Sorry, was even douchen. :)

Heb net een heel monoloog gevoerd en heb alle voordelen tegen de nadelen opgesomd. Helpt niets.

quote>


Probeer eens met hele andere dingen bezig te gaan Madeleine, want als je met de voor en nadelen van het drinken bezig bent, ben je nog steeds bezig met de drank.

Zonnie :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tosti zit onder de ijzer. Ik ben echt verslaafd aan Tosti's. Al waren ze vroeger meer belegd. Kruidencreme, kaas, salami (al had ik liever Chorizo de Pamplona), tomaat en ui. Heerlijk vet, dat vond de weegschaal ook. :P

Het is nu een tosti met kaas, salami light en tomaat met peper en Italiaanse kruiden.

Het idee zakt al een beetje. Maar zal straks even updaten hoe het gaat als mijn maagje vol zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, van harte gefeliciteerd en een fijne dag :musicnote::sun:

Wat leuk dat je er nog zó blij om bent om jarig te zijn.

He, dat streepje kwam zomaar vanzelf op de o van zo, ik laat het maar staan.

Appie, je hebt me weer blij verrast met de Abba-liedjes gisteren, ga ik weer vaker doen, Abba luisteren :heart:

Dune, je hebt het goed bedoeld. Het grappige is dat het geen echte regel is. Veel mensen vinden het blijkbaar leuker als de draad geopend wordt in de ochtend door iemand die aan een nieuwe dag begint. Niet wegblijven hoor, daar ben je veel te waardevol voor.

Madeleine, ik kan er nog wel een goor verhaal aan toevoegen, over iemand die bijna in zijn eigen kots gestikt is na het drinken op refusal.

Maar waarom koester je niet gewoon je helderheid en ga je wat actie ondernemen. Doorbreek je denkpatronen, en ga eens wat anders doen.

Ik heb de nieuwe bundel van Anna Enquist in huis, een bundeling van al haar poëzie. Gaaf.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...