Mupke Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik zie dat.Martens vandaag jarig is. Heeft iemand daar nog wel eens iets van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: MupkeThee is ook lekker Ietje quote> Er zijn alternatieven genoeg Ietje. De schappen staan al jaren vol met lekkere frisdrankjes die ik vroeger nooit probeerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Om 19 u komt Beatrix haar aftreden aankondigen! Ned.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Op alle zenders. Het gerucht is dat de Koningin aftreedt. Het zou toch geweldig zijn dat ze verteld dat ze een leuke man heeft ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Of haar zoon is uit coma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Nou, vanaf Kon.dag dus toch een koning:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: spikeschrijven op het betreffende draadje doe ik niet meerde lust is mij ontnomengeloven doe ik de predikers niet meerdat zal aan mij liggenquote> Ik begrijp je volkomen, spike. Ligt zeker niet (alleen) aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik slik het nog wel, maar dat is eerlijk gezegd ondanks die draad... Enfin, 'k ben weg voor ik me opwind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Avond, branden, monarchie, dan maar toch anarchie wat ook niet werkt. Viva les inustriels, chemique........ Hier was er es ooit ene en een andere die het nadeed die vive la republique riep, allebei zijn ze buiten gezet. Heeft het zin gehad? Ja toch wel, anders wist ik het niet. Hoi Jen , hoi spike, hoi iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 idd spike, tegenwoordig, de kraakbeweging in zeg maar brussel ofzo, die hebben per pand en naargelang grote een soort van burgemeester. En die bepaald, als bij de loges bijna, wie er wel of niet bij mag. En van daar dan de rest van de hierarchie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Nog ter aanvulling, dan dat ik er lang wel in heb geloofd. Spanje, anarchie; barcelona enzo... gelezen dan, want de jaren tachtig anarchie die ik zelf kon ervaren, had ik al snel door dat dat t em ook nie was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ach, mijn vriend heeft vandaag al zijn spullen, bestaande uit twee dozen hier in de garage gezet omdat ie van de ene stad in belgie naar een andere verhuist. als ie eerst twee weken daklozen shelter doet krijgt ie van de stad een installatie premie van 2000 euro. Natuurlijk doet ie dat. Wat eerlijk zijn en twintig euro die je om het zo maar te zeggen los op straat vindt, je die gaat terug geven aan de bank??????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Het is echt dikke prima dat een koningin aangeeft af te treden in drie minuten van mijn tijd, maar waarom moet dat altijd zo gigantisch worden uitgemolken door de Nederlandse televisie. Een hele avond beelden kijken, die ik waarschijnlijk ooit wel eens ergens in mijn leven heb gezien en die me bitter weinig interesseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Dag allemaal, Even hier gekeken en nu bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 craving speelt op....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hoi Aak, ik denk dat ik maar weer es een van mijn bestoffelde boeken van Tolstoj ga boven halen en in mijn bed kruip. Ja nu al ja. Aanrecht doe ik morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hij heeft zijn eerste stempel al gezet, Koninginnedag is niet meer en al helemaal niet meer op 30 april. Nee, nu moeten we daadwerkelijk zijn verjaardag gaan vieren, op 27 april. Heb er nu al niets mee. Ik vond de korte toespraak nog wel te doen. Ik vond het een lieve toespraak, moet ik eerlijk bekennen. Rutte's toespraak duurde me al te lang. We moeten er een fantastisch, maar toch sober feest van maken? De wat? Hoe dan? Want sober is niet bepaald fantastisch. En daarna Willem, die tegendraads is. Willem, die een rokkenjager is. Tot drie keer toe zie ik 'de traan van Maxima' en hoor ik ze 'ja' tegen elkaar zeggen. Hij is ook twee keer naar de kostschool in Wales gestuurd (In het echte leven maar één keer, maar hetzelfde filmpje lieten ze twee keer zien), want het klikte twee keer niet in het gezin (zelfde filmpje) om later twee keer terug te keren, twee keer het leger in te gaan, twee keer Geschiedenis te studeren en om zich daarna twee keer bezig te houden met het IOS. Ben blij als alles morgen weer normaal is en ik met grote vrezen moet vrezen voor 'Koninginnedag'. Nu wilde ik een grapje maken, maar dat laat ik maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hijs de zwarte banieren! Rood-zwart mag van mij ook! Hoi Aaakie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 wat kan zij er aan doen ..dat ze de dochter van is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik weet trouwens niet of jullie dat zo volgen maar wij hebben ook zo nog iets als een monarchie he. Albert wil der ook vantusse. Phillipe is zo dom als , tja wat? Het achterste van een zwijn?? Broer Laurent heeft overal ruzie en moet zelfs gaan leven zonder dotatie, zal em bij Mora aan de band moeten gaan werken ofzo... Dan de zus, de brave en flinke.. Hebben ze speciaal de wet voor veranderd nog niet zo lang geleden, dqt ook vrouwelijke telgen kunnen instqppen in de monarchie (dit ook met de eerste dochter van Phillipe in het achterhoofd). Albert durft nog niet echt, maar zit er wel aan te komen ook. En ik denk he Aak dat die NOOIT s avonds hun aanrecht schoonmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 He, Spike, ja, komt ie weer: voor iemand die de isntituties minacht verwacht je er toch wel van alles van. Redt oe, zeggen de Grunnegers, geweldig motto. Wat voor rechten denk je te kunnen ontlenen? Bijna koninklijk, lijkt me. Hou 't klein en bij jezelf. Elmanonegro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Wat moeten wij met ons bestaan, de wereld zal toch eens vergaan De boterbloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik ben dervoor, Spike! Me meissie niet, die is nu wat boos op hoe ik erop reageer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik vind Maxima prima, en als het zo zou zijn dat haar vader inderdaad geen goeie dingen heeft gedaan, (wat helemaal nog niet bewezen is) dan kan zij er niets aan doen. Van mij mag ze hoor, of wij haar nu prinses gaan noemen of koningin, ik vind het een leuk mens. En Willempie vind ik een heerlijke kerel. Zo nu een mooie film op sbs. 6 kijken met Nicolas Cage. nog zo'n heerlijk ventje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: akeleiHet kan niet zo zijn dat het door de vingers gezien wordt omdat je dochter leuk lacht in een duur mantelpakje. quote> Ha, mannen.... uhhh vrouwentaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden