Dune Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedenmorgen!! Mag ik dan echt legaal en helemaal volgens alle niet gestelde regels écht de dagdraad openen wat een heerlijke eer! Goedenmorgen deze nog pikdonkere morgen.. Koffie is gezet, zal zo wel klaar zijn,.. theedoos op tafel, kies zelf een smaakje (bijpassend bij je stemming) water gekookt brood is op.. maar er zijn beschuitjes.. crackers en gekookte eitjes.. verder nog een paar muffins, op zijn Engels, niet vechten, het zijn er maar een paar.. Wens iedereen een mooie droge dag toe.. voor die een echte steuntje kunnen gebruiken geef ik vast deze mee Gooi er maar meteen een goede gewoonte in: Dagpact Dune dan gaat dag 36 zonder kater gaat nu in maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dune al weer weg zie ik, dat was een vroegertje hoor. Lekker koffie trouwens! En verder hou ik het bij een beshuitje hageslag, lekker. Bea inderdaad jarig vandaag, dus de slingers maar weer even tevoorschijn halen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 goeienmorgen dagpact dune snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen Dune, netjes dag 36 vandaag gefeliciteerd Vandaag Josje jarig zie ik ben benieuwd hoe het met haar gaat. Josje mocht je lezen, van harte gefeliciteerd vandaag :heart::heart::heart::heart: allen verder een fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen, Het lijkt wel herfst! Dank voor de koffie. Ik ga er een mooie nuchtere dag van maken. Sluit me niet aan bij het dagpact omdat ik me dan 's avonds ook af moet melden en ik heb dan vaak de pc niet meer aan. Maar vandaag drink ik zeker niet. Sterkte voor wie het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Bedankt voor het bakkie Dune, ik neem er een zacht gekookt eitje bij! Goede morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goeiemorgen allemaal. Vandaag komt de schaamte opzetten. 'k Heb ook een officiële waarschuwing gekregen. Nét geen ban... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen! Dune, lekkere koffie en een gezellige opening;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Smeltpuntje Soms blijkt ineens dat je een brok met je meedraagt. Een jarenlang toegedekte wond in je ziel, of een plek in je lijf die z'n eigen gang gaat dient zich ongevraagd aan en gooit je leven overhoop. Nu het herkend is, ervaar je de kou en dreiging pas goed... Als door warmte en aandacht zo'n ijsklomp in beweging komt, lijkt aanvankelijk de ellende alleen maar toe te nemen. Waar je eerst op kon staan, zak je nu doorheen, wat keurig in de vorm zat, smelt tot een zee van tranen, de mooie schone buitenkant wordt een vieze drab met onverwachte uitglijders, en alles is donkerder geworden. Als de vorst verdwenen is, kan - uiteindelijk - de bloei verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goede morgen dagpact dune snoepje Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen ............ gaaaaaap! Donderdag, ik heb geen zin. Ik lag zo lekker en het is nog zo donker. Ik had er erg veel zin in om nog een uurtje te blijven liggen, maar dat kan niet. Straks op werk verwacht ik iemand die 2 auto's gaat maken, dus te laat komen is geen optie. Nou, koffie, goede moed bij elkaar en gaan. Ps voor alle jarigen nog een snelle ochtend-slinger: --- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goeiemorgen iedereen, Lieve Dune ; een hele dikke proficiat, doe zo voort.. Bea ; ik ken je (nog) niet maar van harte gefeliciteerd ,met veel slingers en taart! Ik heb weer heel heftig gedroomd maar wel nuchter, moet nu echt eerst een bakkie doen. dagpact dune snoepje Albert Lytse Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 dagpact dune snoepje Albert Lytse rip Queenie hehe, hoe niet wakker kun je zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: JenGoeiemorgen allemaal.Vandaag komt de schaamte opzetten.'k Heb ook een officiële waarschuwing gekregen. Nét geen ban...quote> Lieverd, schaamte is een gevoel wat niets oplevert,.. veranderen kan je het verleden niet,wel kan je er een lering uittrekken....maak er iets waardevols van, jouw leermoment wij weten door dit soort dingen toch vooral hoe het niet moet kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter, al is die nu nog even ver te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen allen! Ik moet er zo uit, maar voel me niet lekker. Snuiven, hoesten, keelpijn, algehele malaise... ach, je kent dat wel... Ik hoop maar niet dat ook ik slachtoffer word van de griep. Eerst maar eens de dag opstarten met een kop thee met honing en een beschuitje! Thanx Dune! dagpact dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Dune mooie opening. Kameleon wat is je gedicht mooi. Vandaag de 6de dag gaat nu best goed. Begin vandaag weer met sporten , heb ik een jaar niet gedaan. Ik sluit me aan bij de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Mooi geschreven Kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Sandra, goed voornemen meissie,.. die eerste week heb je bijna in je zak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ohh Lies, griep in aantocht!? bah bah, probeer hem weg te sturen hoor,.. nu kan het misschien nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goede morgen iedereen. Goed je terug te lezen Jen, zat er toch over in dat je ging autorijden en naar cursus gisteren ging waar het zo via forum contact al heel duidelijk was dat je aardig wat ophad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dune en Sandra, ik heb dat stukje niet zelf geschreven, krijg ze op mijn mail binnen, Vaak zijn zo zo van toepassing, dat ik het graag met jullie wil delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemorgen! Eerst eens even koffie en ontbijt. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: rip QueenieGoeiemorgen iedereen,Lieve Dune ; een hele dikke proficiat, doe zo voort..Bea ; ik ken je (nog) niet maar van harte gefeliciteerd ,met veel slingers en taart!Ik heb weer heel heftig gedroomd maar wel nuchter, moet nu echt eerst een bakkie doen.dagpact dune snoepje Albert LytseFijne dag allenquote> hihihi, moest even grijnzen.. Bea...als in Beatrix...koningin?1 goedemorgen...wat is het donker en nat he?eerst maar eens een paar sloten koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 , ben ik er dan zo ingestonken op deze vroege ochtend, haha.. 'T is toch ook wat om blond te zijn. Afin, de jarigen vandaag ; VAN HARTE GEFELICITEERD. Moest daarnet eigenlijk ook naar een verjaardag maar heb verstek laten gaan. Ik kan niet zoveel hebben vandaag en ik kies nu eens voor wat goed voor mijzelf is. Al zal dit door de jarige als egoïstisch gezien worden vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden