Spring naar bijdragen

Donderdag 7 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij de tandarts geweest! Hij: ik ga eerst even een klein gaatje boren naar de zenuw en.... Ik: verdoven!

Hij: maar dat doet heus geen pijn en...Ik: verdoven!

Maar maar......Ik: verdoven!

Dus verdoofd, was goed, want hij kon de zenuw niet vinden.

Nu mag ik 22 maart weer, voor verdere behandeling.

Dat dus ook weer gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine ik had gister je verhaal over opname enzo gelezen en er is al veel over gezegd. Maar ik wil daar ook nog wat over kwijtt.

Je staat pas/al één maand droog nu. In de psychiatrie wordt gezegd dat er 3 maanden overheen gaan voordat je weer een beetje in je oude doen bent. Je zegt zelf al dat je onzeker bent en weinig zelfvertrouwen hebt. Dus heb je misschien antwoorden gegeven aan de Psych, die uit dat zelfbeeld voort komen. Of dingen verteld die je nu nog niet kan overzien ivm drankmisbruik.

Je komt op mij niet anders over dan de gemiddelde mens en zelfs meestal vrolijk.

Dit zegt natuurlijk ook niet alles. Maar ik zou eerst nog doorgaan zoals je nu doet en volgens mij wordt je dan zelfverzekerder en krijg je meer zelfvertrouwen.

Een opname is nog al wat hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even ingaan op Kunsie...

Ik heb een opname gehad en het was vreselijk.

Na die opname meteen weer gaan zuipen.

Ik leer nu langzaam hoe sterk ik zelf ben en wat ik zélf kan Madeleine.

Dat kan jij ook, daar ben ik van overtuigd.

Ik ben nu op eigen houtje gestopt en voel me oertrots!

Als ze hier weer eens plotseling voor de deur staan om me te laten blazen, voel ik me altijd weer goed als ik 0.00 heb geblazen.

Geef jezelf een kans lieverd, heel veel sterkte! :present:

Verder, hallo allemaal!

Vanmorgen schandalig uitgeslapen en daarna weer stevig gesport.

Op wat menstruatieachtige pijn na voel ik me prima!

Gisteren de bardienst op de club droog overleefd.

Nu even proberen bij te lezen, dat is de laatste tijd een beetje moeilijk voor me, omdat het druk is in mijn hoofd. Maar ik denk aan jullie allemaal hoor! :heart:

Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Goedemiddag allemaal,


....een scheet op mijn oog...:huh:
die snap ik ook niet :D licht verwarrend, maar misschien wil ik het niet weten?

iig gefeliciteerd :present::present::present:quote>



ken wel een strontje..:D

goedemiddag allen!!!...dender er even snel door heen excuus.

Primula!!!!!!. :heart:.. gefeliciteerd meis!!!!:musicnote::heart::sun::present::):musicnote::heart::sun::present::):musicnote::heart::sun::present::)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 17 jaar geleden in de Jellenekkliniek gezeten en ben er na 7 dagen uitgevlucht.

Er werden mij de vreselijkste dingen aangepraat. En omdat ik helemaal geen zelfvertrouwen meer had en ik heel onzeker was, geloofde ik alles wat hun zeiden.

Ik geloof, net als Liesje, dat je op jezelf moet leren vertrouwen. En beetje hulp kan nooit kwaad, maar grotendeels moet je het toch echt zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn vriend Google eens geraadpleegd en dan blijkt mijn scheetje inderdaad een strontje te zijn. Zal het dialect zijn, scheetje op het oog? Want zo noemden mijn ouders het altijd. :)

Kunsie, het kan heel goed zijn dat de conclusie is getrokken uit hetgeen wat ik op dat moment zei. Ik las in mijn dossier, want ze laat me altijd alles lezen, dat mijn huisarts mij als Binge-drinker heeft bestempeld en volgens mij ben ik alles behalve Binge.

Ik ben vroeger opgenomen geweest, zes maanden, voor mijn eetstoornis. Ik heb een 'prachttijd' gehad. Alles wat ik nog niet wist over eetstoornissen, heb ik in de kliniek geleerd. Perfecte basis om uit te proberen, nadat ik uitbehandeld was. ;)

Ik bedenk me trouwens net dat nadat ik zes maanden opgenomen ben geweest, nog een jaar in dagtherapie heb gezeten. Heel veel geleerd. Vooral hoe ik zelfmoord moest plegen. :o Ze lagen af en aan in het ziekenhuis, omdat ze weer leeggepompt moesten worden.... Dat ik dat helemaal was vergeten...

Ik geloof dat ik opname en groepstherapie maar even laat voor wat het is. Want ik vond die tijd toch echt niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben afgelopen uur bezig geweest met onnozel in een supermarkt lopen en twijfelen of ik wel of niet moest.... Want het is in de reclame...

Goed, nu heb ik vijf euro bespaard en heb ik zojuist mezelf maar getrakteerd op een pizza van mijn favoriete pizzeria. Weliswaar 3 euro duurder, maar der zit geen alcohol in.

Jopie, dat kan ik ook nog doen. Ik moet er even goed over nadenken. Ik was net 'stoornisvrij' en opeens heb ik er weer één. Ik begon mezelf net leuker te vinden en in één uur schopte ze dat eigenlijk wel compleet onderuit door te zeggen dat er dus wel iets met mij aan de hand is. En ik ben daarin te onzeker om het te ontkennen. Ik weet dan ook niet of ik een probleem heb. Ja, ik heb er een probleem mee dat ik minder sociaal ben dan een ander. Ik loop niet te zwaaien en te roepen naar een bekende, ik ontwijk hem/haar. En ik loop een drukke ruimte niet anders binnen dan dat ik zeker weet dat iemand, waarmee ik heb afgesproken, er zit. Maar een echt probleem? Dat weet ik nog niet. Ja, ik heb een alcoholprobleem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...